Autor Wątek: Asyendi's Bane - magiczny łuk WE  (Przeczytany 3693 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Offline Gu3scik

Asyendi's Bane - magiczny łuk WE
« Odpowiedź #15 dnia: Kwiecień 12, 2006, 10:03:39 pm »
nieobraz sie ale ty to zalogicznie napisales...moze A i B zmieniesz na imiona? :) Joke  A co do tematu sadze ze jest tak

Masz luk :) Jesli go urzyjesz (jego magicznych wlasciwosci) i nie trafisz robisz re-roll..jesli i on sie nie udal dostajesz ciosy. Jesli wszystko sie udalo wszyscy swietuja
url=http://www.lastfm.pl/user/Gu3scik/?chartstyle=basicrt10][/url]

Offline Gogol

Asyendi's Bane - magiczny łuk WE
« Odpowiedź #16 dnia: Kwiecień 12, 2006, 10:29:27 pm »
Popieram Christosa ... łuk niema w zasadach napisane że gdy chybia trafia własciciela .... tylko gdy chybia po re rollu ... a to spora róznica ... podobnie may nie równa sie must więc nie trzeba re rollować ... te trafienie w siebie jest karą za podięcie ryzyka re rollowania
ttp://www.infokladki24.iq.pl/print.php?type=A&item_id=12

Moje wiersze

Barbarossa

  • Gość
Asyendi's Bane - magiczny łuk WE
« Odpowiedź #17 dnia: Kwiecień 12, 2006, 10:49:21 pm »
Jedno słowo - STILL.

Gdyby go nie było, prawdopodobnie zgadzałbym się z interpretacją Christosa. Ale jest. Nie wykorzystanie przerzutu nie ma tu żadnego znaczenia. Ale witam w klubie "jeśli trzymam assassina w tylnym szeregu, to nie dostaje woundów za fellblade".

Offline Jarek Tyszka

Asyendi's Bane - magiczny łuk WE
« Odpowiedź #18 dnia: Kwiecień 13, 2006, 07:55:33 am »
Zgadzam sie z Barbem.
Moim zdaniem luk zawsze zadaje hita. Wlascicielowi lub celowi. Ale aby dac  wlascicielowi fory, pozwala na przerzucenie kostki. To wszystko.

Jesli ktos czytal Diuna, to powinien pamietac ze fremeni nie mogli schowac wyciagnietej broni bez kontaktu ostrza z  krwia, wiec jesli chcieli ja komus pokazac, to musieli sami sie skaleczyc.
czoraj  PiS nie zaprosil dziennikarzy, dzisiaj  my nie zapraszamy PiS'u.
         Jacek Żakowski (Radio Tok FM)

Offline Scimitar

Asyendi's Bane - magiczny łuk WE
« Odpowiedź #19 dnia: Kwiecień 13, 2006, 10:27:47 am »
Popieram - słowo still jest tu kluczowe. Oznacza wciąż - czyli że wciąż jest pudło. Twórcy nie interesuje czy był przerzut czy nie, ale czy jest pudło. Jak jest pudło, to dla mnie jasne => hit.

Gdyby nie było still to interpretacja Christosa jak najbardziej sensowna. Bo samych przerzutów nie trzeba wykonywać.
cimi GG 4417905
Podziwiajcie mroczną gębę prawdziwego Dark Elfa ;)
http://www.kgb.draconis.prv.pl

KAZALI WYCIĄĆ CRISTIANO RONALDO - NO CO ZA KRAJ !! Jutro będzie coś lepszego :D

Offline Christos

Asyendi's Bane - magiczny łuk WE
« Odpowiedź #20 dnia: Kwiecień 13, 2006, 11:39:36 am »
Powiem szczerze, że juz nie jestem pewny swego zdania. Chyba jest tak jak mówia chłopaki.

P.S. Tylko krowa nie zmienia zdania ;)
ttp://www.knightfight.pl/?ac=vid&vid=71017123

szafa@poznań

  • Gość
Asyendi's Bane - magiczny łuk WE
« Odpowiedź #21 dnia: Kwiecień 13, 2006, 12:10:16 pm »
logicznie rzecz biorąc to kazde nietrafienie, bez wzgledu czy rerolowales czy nie, powoduje hita.

Co tylko i wylacznie spowoduje ze ten jakże rzadki łuk stanie się jeszcze rzadszy :D na korzyśc lorena oczywiście :)

Offline Scimitar

Asyendi's Bane - magiczny łuk WE
« Odpowiedź #22 dnia: Kwiecień 13, 2006, 12:28:51 pm »
Cytat: "szafa@poznań"
logicznie rzecz biorąc to kazde nietrafienie, bez wzgledu czy rerolowales czy nie, powoduje hita.

Co tylko i wylacznie spowoduje ze ten jakże rzadki łuk stanie się jeszcze rzadszy :D na korzyśc lorena oczywiście :)

Chyba, że się go użyje by BSB wpakować Haila :)
cimi GG 4417905
Podziwiajcie mroczną gębę prawdziwego Dark Elfa ;)
http://www.kgb.draconis.prv.pl

KAZALI WYCIĄĆ CRISTIANO RONALDO - NO CO ZA KRAJ !! Jutro będzie coś lepszego :D

Offline Christos

Asyendi's Bane - magiczny łuk WE
« Odpowiedź #23 dnia: Kwiecień 13, 2006, 12:35:29 pm »
I tu wychodzi ta "logiczność" uzywania magicznych łuków na BSB. No ale nic juz nie mówie.
ttp://www.knightfight.pl/?ac=vid&vid=71017123

Offline Scimitar

Asyendi's Bane - magiczny łuk WE
« Odpowiedź #24 dnia: Kwiecień 13, 2006, 02:33:57 pm »
Kto wie - może GW zrobiło ten łuk dla BSB, tylko nie nazwało - Bow for Battle Standard :)
cimi GG 4417905
Podziwiajcie mroczną gębę prawdziwego Dark Elfa ;)
http://www.kgb.draconis.prv.pl

KAZALI WYCIĄĆ CRISTIANO RONALDO - NO CO ZA KRAJ !! Jutro będzie coś lepszego :D

Shino

  • Gość
Asyendi's Bane - magiczny łuk WE
« Odpowiedź #25 dnia: Kwiecień 13, 2006, 06:04:14 pm »
istny kamikaze....

ciekawe ile by strzalow spudlowal z tych 3d6? :D  ;)

Offline Christos

Asyendi's Bane - magiczny łuk WE
« Odpowiedź #26 dnia: Kwiecień 13, 2006, 07:37:54 pm »
To nie ma znaczenia bo w opisie HoDA jest wyraźnie zaznaczone, że ignorowane są efekty magicznych łuków w czasie wypuszczania tych strzał.

A co do tego łuku... mam metlik w głowie. Tak czytam to i czytam i stwierdzenie "...if after this re-roll" wyraźnie wskazuje, że aby zaistniał skutek otrzymania hita, musi zaistnieć ta konkretna przyczyna.

Hita z siła 3 otrzymujemy "po re-rollu" - tak dokładnie mówi zasada.
ttp://www.knightfight.pl/?ac=vid&vid=71017123

Offline Scimitar

Asyendi's Bane - magiczny łuk WE
« Odpowiedź #27 dnia: Kwiecień 13, 2006, 07:45:28 pm »
ale pudło możesz mieć wcześniej :) więc jeśli nie wykonujesz re-rolla to tak jakbyś po nim miał dalej pudło.

Zresztą - te still jest kluczowe, bo sugeruje że nie ważne czy z niego skorzystasz czy nie - jak masz pudło obrywasz. Natomiast gdyby tego nie było to by to działało tak, że masz możliwość re-rolla, ale jak się nie uda to masz karę.
cimi GG 4417905
Podziwiajcie mroczną gębę prawdziwego Dark Elfa ;)
http://www.kgb.draconis.prv.pl

KAZALI WYCIĄĆ CRISTIANO RONALDO - NO CO ZA KRAJ !! Jutro będzie coś lepszego :D

Offline Christos

Asyendi's Bane - magiczny łuk WE
« Odpowiedź #28 dnia: Kwiecień 13, 2006, 07:54:22 pm »
Nie zgodze się.

"...jesli po tym re-rollu, strzał nadal jest chybiony" to po prostu logiczna budowa zdania. "nadal chybiony" ponieważ to juz druga próba, a pierwsza była nieudana (stąd w ogóle re-roll)
A więc "still" to nie jest kluczowe słowo. Kluczowe słowo to "after".
ttp://www.knightfight.pl/?ac=vid&vid=71017123

Offline bless

Asyendi's Bane - magiczny łuk WE
« Odpowiedź #29 dnia: Kwiecień 14, 2006, 08:20:10 am »
Cytat: "Christos"
Nie zgodze się.

"...jesli po tym re-rollu, strzał nadal jest chybiony" to po prostu logiczna budowa zdania. "nadal chybiony" ponieważ to juz druga próba, a pierwsza była nieudana (stąd w ogóle re-roll)
A więc "still" to nie jest kluczowe słowo. Kluczowe słowo to "after".


Uwazam, ze Christos ma racje. After jest kluczowe. Hita otrzymuje sie dopiero wowczas, gdy przerzucony rzut rowniez chybia.
img]http://i12.photobucket.com/albums/a235/blessio/bykomstop.gif[/img]

"Więc gdy się zdarzy chłopcom
Rasę napotkać obcą
Armatnie mięso zmienią
w krwisty befsztyk
Tak jest !"