Autor Wątek: Asyendi's Bane - magiczny łuk WE  (Przeczytany 3691 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Offline Kensiorek

Asyendi's Bane - magiczny łuk WE
« Odpowiedź #30 dnia: Kwiecień 14, 2006, 08:35:12 am »
sama idea gnebienia WE uwazam za szlachetna i szczytna :) ale taki luk z malo przydatnego zamienil by sie na wrecz szkodliwy co raczej nie bylo intencja autorow:)
a sprawą powina zajać sie LS ;)

JJ

  • Gość
Asyendi's Bane - magiczny łuk WE
« Odpowiedź #31 dnia: Kwiecień 14, 2006, 09:01:26 am »
Cytat: "Kensiorek"
sama idea gnebienia WE uwazam za szlachetna i szczytna :) ale taki luk z malo przydatnego zamienil by sie na wrecz szkodliwy co raczej nie bylo intencja autorow:)





*****
   
Q. Does Asyendi's Bane allow the bearer to re-roll shooting attacks
provided by sources other than the bow (i.e. additional shooting
attacks provided by Spites, etc.)?
   
A. No.  Asyendi's Bane is a magical bow that punishes its wielder for
missed shots made by it.
So its effect applies to missed shooting
rolls using it, but not to other ranged attacks the character may be
able to field. Note that the description of the item does not
extend the ability past shots fired from the bow.
S. Wood Elf Army Book page 63
   
*****

Pudło = obrywasz.

Ale oczywiście mówcie co chcecie, np, że kluczowe jest xyz. To wolne forum.

Offline Christos

Asyendi's Bane - magiczny łuk WE
« Odpowiedź #32 dnia: Kwiecień 14, 2006, 11:39:49 am »
JJ sorki ale to jest smieszne. Cytujesz FAQ który traktuje o zupełnie innym problemie, wyciągasz fragment zdania, który nic nie wnosi do prowadzonej dyskusji, bo nie odności sie do tego o czym mówimy.
Zdanie które pogrubiłeś jest faktem. "Łuk karze właściciela za nieudany strzał". No i ok. Nikt nie twierdzi inaczej. jakie są jednak okoliczności tej "kary" to juz inna sprawa i Twój cytat o tymnie mówi.

IMO zasada jest wyraźnie napsiana. Argumenty podałem.
ttp://www.knightfight.pl/?ac=vid&vid=71017123

JJ

  • Gość
Asyendi's Bane - magiczny łuk WE
« Odpowiedź #33 dnia: Kwiecień 14, 2006, 11:52:21 am »
Cytat: "Christos"
JJ sorki ale to jest smieszne. Cytujesz FAQ który traktuje o zupełnie innym problemie, wyciągasz fragment zdania, który nic nie wnosi do prowadzonej dyskusji, bo nie odności sie do tego o czym mówimy.
Zdanie które pogrubiłeś jest faktem. "Łuk karze właściciela za nieudany strzał". No i ok. Nikt nie twierdzi inaczej. jakie są jednak okoliczności tej "kary" to juz inna sprawa i Twój cytat o tymnie mówi.

IMO zasada jest wyraźnie napsiana. Argumenty podałem.




Masz rację.
Wybacz, że w ogóle coś dorzuciłem. Me bad.

Offline Christos

Asyendi's Bane - magiczny łuk WE
« Odpowiedź #34 dnia: Kwiecień 17, 2006, 06:40:28 pm »
Wiem że army builder w żadnym wypadku nie jest wykładnikiem zasad, wiele tam błedów i w ogóle, ale nawet tam przy tym łuku jest napisane:

"hits self on secend miss"
ttp://www.knightfight.pl/?ac=vid&vid=71017123