Autor Wątek: Asyendi's Bane - magiczny łuk WE  (Przeczytany 3704 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Offline Christos

Asyendi's Bane - magiczny łuk WE
« dnia: Kwiecień 12, 2006, 04:25:45 pm »
"The wileder of this longbow may re-roll all missed shooting attacks. However, if after this re-roll the shot still misses, then the bearer suffers a Strenght 3 hit."

Rozumiem, że nie ma konieczności re-rollować nieudanego hita. Sam decyduje czy chce to zrobic czy nie. Zgadza się??
ttp://www.knightfight.pl/?ac=vid&vid=71017123

Offline Gu3scik

Asyendi's Bane - magiczny łuk WE
« Odpowiedź #1 dnia: Kwiecień 12, 2006, 04:32:03 pm »
sadze ze raczej musisz...
url=http://www.lastfm.pl/user/Gu3scik/?chartstyle=basicrt10][/url]

Offline Kensiorek

Asyendi's Bane - magiczny łuk WE
« Odpowiedź #2 dnia: Kwiecień 12, 2006, 04:53:26 pm »
tu chyba may znaczy may a nie must :)
a sprawą powina zajać sie LS ;)

Offline b_sk

Asyendi's Bane - magiczny łuk WE
« Odpowiedź #3 dnia: Kwiecień 12, 2006, 04:54:21 pm »
Jak jest may to nie musisz.
Nażarte komunistyczną truflą dzikie świnie zdradziecko ryją zdrową tkankę polskiej racji stanu

Offline Gu3scik

Asyendi's Bane - magiczny łuk WE
« Odpowiedź #4 dnia: Kwiecień 12, 2006, 06:06:54 pm »
The wileder of this longbow may re-roll all missed shooting attacks. However, if after this re-roll the shot still misses, then the bearer suffers a Strenght 3 hit

Pisze May ale to pisze jeszcze przed zastosowaniami...czyli gdymy nie te przezuty on by nic nie dawal? Rozumiecie mnie?
url=http://www.lastfm.pl/user/Gu3scik/?chartstyle=basicrt10][/url]

Offline Christos

Asyendi's Bane - magiczny łuk WE
« Odpowiedź #5 dnia: Kwiecień 12, 2006, 06:29:46 pm »
Oprócz przerzutów mamy jeszcze magiczny strzał (tak na pocieszenie - oczywiście nie ma to znaczenia jesli decydujemy sie nie przerzucać, bo zoznacza to że nie trafiliśmy).
Osobiscie uważam że mogę, ale nie musze robić te przerzuty (na co wskazuje słówko "may", ale wole sie upewnić, cobym się nie zdziwił na najbliższym turnieju ;)
ttp://www.knightfight.pl/?ac=vid&vid=71017123

Offline Gu3scik

Asyendi's Bane - magiczny łuk WE
« Odpowiedź #6 dnia: Kwiecień 12, 2006, 06:32:37 pm »
magiczny i daje tylko tyle ze jest magiczny?:) No..na magiczne strzaly u niektorych savy sa nizsze :)
url=http://www.lastfm.pl/user/Gu3scik/?chartstyle=basicrt10][/url]

Offline Christos

Asyendi's Bane - magiczny łuk WE
« Odpowiedź #7 dnia: Kwiecień 12, 2006, 07:13:29 pm »
Nie, nie daje tylko tyle że jest magiczny. Daje przerzuty. Ale nie zawsze warto ryzykować otrzymanie hita z siłą 3.  Dlatego zastanawiam się czy, mimo oczywistej dla mnie możliwości nieprzerzucania, wszyscy uważają tak samo jak ja?
ttp://www.knightfight.pl/?ac=vid&vid=71017123

Offline Gu3scik

Asyendi's Bane - magiczny łuk WE
« Odpowiedź #8 dnia: Kwiecień 12, 2006, 08:09:06 pm »
ja z checiam bym sie z toba zgodzil ale sa sedziowie ktorzy moga inaczej to zinterpretowac...
url=http://www.lastfm.pl/user/Gu3scik/?chartstyle=basicrt10][/url]

Offline Christos

Asyendi's Bane - magiczny łuk WE
« Odpowiedź #9 dnia: Kwiecień 12, 2006, 08:44:53 pm »
Ech... a ja myślałem, że to będzie proste pytanie na które dostane zadowalającą odpowiedz i bedzie mozna zamknąć temat.
Jak widze zwolenników teorii, że may = must jest coraz wiecej.

Czy ktos może rozwiać wątpliwości związane z tym łukiem??
ttp://www.knightfight.pl/?ac=vid&vid=71017123

JJ

  • Gość
Asyendi's Bane - magiczny łuk WE
« Odpowiedź #10 dnia: Kwiecień 12, 2006, 08:55:58 pm »
Cytat: "Christos"
Ech... a ja myślałem, że to będzie proste pytanie na które dostane zadowalającą odpowiedz i bedzie mozna zamknąć temat.
Jak widze zwolenników teorii, że may = must jest coraz wiecej.

Czy ktos może rozwiać wątpliwości związane z tym łukiem??



Oczywiście, że may to nie must.

Oczywiście, że nie mususz przerzucać.

Kłopot w czym innym. Można to interpretować tak, że jeśli nie trafiłeś - obrywasz.
Jest tak;

Możesz (nie musisz) przerzucać pudła. Jeśli jednak nadal po przerzucie nie trafiłeś - obrywasz.


Interpretacja - to ja nie przerzucam, a jak nie przerzucam to nie mogę oberwać, choć jako analiza zdania poprawna - może nie znaleźć u sędziego poparcia - a już przeciwnik.... Spojrzy na Ciebie.... :roll:

Offline Christos

Asyendi's Bane - magiczny łuk WE
« Odpowiedź #11 dnia: Kwiecień 12, 2006, 09:18:13 pm »
Dzizus JJ o czym Ty mówisz?? Przeczytaj jeszcze raz, uważnie:

"[...] However, if after this re-roll the shot still misses, the bearer suffers a Stranght 3 hit."

To chyba jest jasno napisane??

Nie kombinujcie. Prosze.  :roll:
ttp://www.knightfight.pl/?ac=vid&vid=71017123

Barbarossa

  • Gość
Asyendi's Bane - magiczny łuk WE
« Odpowiedź #12 dnia: Kwiecień 12, 2006, 09:32:08 pm »
Jestem w klubie "if the shot STILL misses, the bearer suffers an S3 hit."

Innymi słowy możesz sobie przerzucać albo i nie, ale każdy chybiony strzał = hit z S3.

JJ

  • Gość
Asyendi's Bane - magiczny łuk WE
« Odpowiedź #13 dnia: Kwiecień 12, 2006, 09:33:34 pm »
Cytat: "Christos"
Dzizus JJ o czym Ty mówisz?? Przeczytaj jeszcze raz, uważnie:

"[...] However, if after this re-roll the shot still misses, the bearer suffers a Stranght 3 hit."

To chyba jest jasno napisane??

Nie kombinujcie. Prosze.  :roll:



....Jeśli jednak nadal po przerzucie nie trafiłeś - obrywasz.

To chyba jasno napisane?

Ale nie narzucam się. Skoro wszystko jasne, to spadam. Have fun. :)

Offline Christos

Asyendi's Bane - magiczny łuk WE
« Odpowiedź #14 dnia: Kwiecień 12, 2006, 09:43:08 pm »
"czy się zdziwiłem"?  :roll:

"Jesli po przerzucie nadal chybiłeś", a jesli przerzutu nie było??

Powiem tak: dzieje się coś ( A - dostaje hita) jesli stanie sie coś ( B - nie trafie po przerzucie). A wiec zeby zaistniało A musi stac sie B. Wg Was A stanie sie również jesli nie bedzie B. Gdzie tu logika??

Zasada mówi wyraźnie (uwaga tłumacze), że jesli re-roll bedzie nieudany to dostaje hita, a nie że jesli nie trafie z tego łuku to dostaje hita.
ttp://www.knightfight.pl/?ac=vid&vid=71017123