I. Struktura Armii Regimental Doctrines
Drop Troops
Special Weapon Squads
Storm Trooper Squads
Iron Discipline
Carapace Armour
HQ
Command Platoon
Command Squad (Carapace Armour) :
-Heroic Senior Officer
(Power Fist, Plasma Pistol, Refractor, Medalion Crimson, Iron Discipline)
-3X Guardsman Plasma Gun
-1X Veteran Medic (Bolter)
Special Weapon Squad (Carapace armour)
3 X Sniper Rifle
Special Weapon Squad (Carapace armour)
2 X Grenade Launcher, 1 X Demolition Charge
Elites
Storm Trooper Squad
7 X Storm Trooper + Vet.Srgt. (Pow.Weapon, Plasma Pistol)
2 X Meltagun
Storm Trooper Squad
7 X Storm Trooper + Vet.Srgt. (Pow.Weapon, Plasma Pistol)
2 X Plasma Gun
Hardened Veterans (Carapace armour)
7 X Veteran + Vet.Srgt. (Pow.Fist, Bolter,Iron Discipline)
3 X Plasma Gun, 1 X Missle Launcher
Troops
Infantry Platoon
Command Squad (Carapace Armour)
Junior Officer (Pow.Weapon, Laspistol,Iron Discipline)
3 X Guardsman Plasma Gun
1 X Veteran Medic (Bolter)
I.Infantry Squad (Carapace armour)
1 X Plasma Gun, 1 X Lascannon
II.Infantry Squad (Carapace armour)
1 X Plasma Gun, 1 X Lascannon
Armoured Fist Squad (Carapace)
1 X Plasma Gun, 1 X Lascannon, Vet.Srgt. (Bolter)
Chimera Transport
Extra Armour, Multi-Laser, Heavy Bolter, Heavy Stubber, Smoke Launchers, Hunter-Killer Missle
Heavy Support
Basilisk +Indirect Fire
Leman Russ Demolisher (Heavy Bolter, SS Heavy Bolters, Smoke Launchers, Heavy Stubber, Track Guards)
Leman Russ Demolisher (Heavy Bolter, SS Heavy Bolters, Smoke Launchers, Heavy Stubber)
II. Założenia Taktyczne.Po pierwsze - na stole startują tylko czołgi, pluton piechoty, armoured fiści oraz snajperzy. Reszta to członkowie ekipy powietrznodesantowej i będą zrzucani już w czasie bitwy. Przez pierwszą turę demolishery ściągają ogień i starają się odpowiedzieć skutecznie tym samym, zapewne zasięgu do lasgunów nie będzie więc piechota wali tylko z ciężkich broni. Artyleria, tzn. bazyl siedzi za górką i spokojnie wali indirecty z dużą templatką. Snajperzy starają się upolować jakiegoś stworka z dużym toughnesem, np. wraithlorda albo jakieś większe tyrki. W drugiej turze przy odrobinie szczęścia wchodzi większość spadochroniarzy. Szturmowcy lądują na tyłach (lub boku) jakiś czołgów i starają się wyeliminować je z gry. W przypadku braku czołgów zawsze można zlecić im spuszczenie manta jakiemuś minimaxowi. Veterani spadają i fundują rapid fire z plazm, jak się nie upieką i przetrwają ostrzał przeciwnika zajmują pozycję obronną i rozstawiają rakietnicę. Drugi oddział szturmowy jest przeznaczony głównie na eliminację piechoty ciężkozbrojnej (tak jak zresztą veterani), czyli np. na havoców, dark reaperów albo devastatorów. Ale jest to oddział dość wszechstronny, może sprawić nieco przykrości każdemu. Special Weapon z granatnikami i bombą - taki mały oddział zaczepny. Lądują, rzucają placek z AP2 i walą granatnikami, potem dostają łupnia w strzelaniu przeciwnika i zwiewają. Mają broń assault więc mogą długo strzelać podczas ucieczki, ale i tak najważniejsze, że ściągneli trochę ognia. No i jeszcze command - spadają, fundują rapid fire, ktoś ich szarżuje i dostaje trochę strat od 4 ataków z fista.
Cała koncepcja generalnie mi się bardzo podoba, lubię klimacik takich armii dywersyjno-sabotażowych. Czekam na wasze komentarze, towarzysze. Pozdrowionka.