Autor Wątek: Impakty w herosa  (Przeczytany 5621 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Shino

  • Gość
Impakty w herosa
« Odpowiedź #15 dnia: Kwiecień 17, 2006, 11:24:10 am »
nie. wpierw sa impacty. dopiero potem sie krzyczy challange. Jak nie ma kto kzyczec challenge'a to ne ma go ;)

Offline czreq

Impakty w herosa
« Odpowiedź #16 dnia: Kwiecień 17, 2006, 12:55:50 pm »
In each turn before working out any close combat, each side is allowed to issue challenges. Rulebook p. 99

These [impact] hits are inflicted first, before the close combat begins,... Rulebook p. 128

I teraz bądź człowieku mądry i powiedz co jest pierwsze ;) Ja tam się nie podejmuje :p

to może niech JJ sie wypowie, bo on chciał pokazać "sztuczkę" z której nic już nie czaję ;)

Offline radaner

Impakty w herosa
« Odpowiedź #17 dnia: Kwiecień 17, 2006, 02:53:05 pm »
Issue nie znacy że już masz go rozgrywać. Wtedy herosi mówią sobie "chodź tu koleś dostaniesz w morde", ale niekoniecznie muszą się bić jako pierwsi. A impacty nie mogą chyba wchodzić w herosa chyba że jest on jedynym legalnym celem.
iłość jest jak kupa - ciepła i niespodziewana.

JJ

  • Gość
Impakty w herosa
« Odpowiedź #18 dnia: Kwiecień 17, 2006, 05:34:30 pm »
Wydzieliłem wątek.

Offline czreq

Impakty w herosa
« Odpowiedź #19 dnia: Kwiecień 17, 2006, 06:46:41 pm »
No ładnie - najpierw "pokazujemy sztuczki" i inne bajery, a potem "wydzieliłem wątek" - a kłóćcie się sami ;)  :)
Moze jednak mógłbys coś rozjaśnic ? Bo my sie tu pozabijamy nawzajem a niczego nie osiągniemy :evil:

JJ

  • Gość
Impakty w herosa
« Odpowiedź #20 dnia: Kwiecień 17, 2006, 08:00:50 pm »
Dobra, nie pokazuję więcej sztuczek... :oops:

Co jest niejasne?

Offline czreq

Impakty w herosa
« Odpowiedź #21 dnia: Kwiecień 17, 2006, 09:43:11 pm »
może po kolei - jak do małych dzieci ;)

1) czy jeżeli samotnemu gościowi wykrzyczymy challenge i wyjedziemy mu z impaktów to czy jest od nich overkill ? (nieważne czy ma to znaczenie, czy nie)

2) jeśli na 1) tak, to czy można gościowi dopchnąć jeszcze włócznia alboczym w combacie żeby dobić tego overkilla?

3) czy wogóle mozna wykrzyczeć challenge przed rozpatrywaniem impactów ? (w rulebooku jest to dość niejasno sformułowane)

i nie przestawaj pokazywać sztuczek od czasu do czasu - dzieci naprawdę lubią sztuczki ;) tylko nie zawsze rozumieja :?

JJ

  • Gość
Impakty w herosa
« Odpowiedź #22 dnia: Kwiecień 18, 2006, 07:42:04 am »
@czreq


3XTak.  ;)

Offline Gogol

Impakty w herosa
« Odpowiedź #23 dnia: Kwiecień 18, 2006, 07:53:28 am »
teraz ja !! teraz ja !! .... czy jeśli heros stoi w oddziale zredukowanym ponizej 5 modeli czyli np czempion , sztandar, heros to czy .... impacty walą tylko w sztandar i czempiona czy rozdzielają sie jak strzelanie np :

CSH
RR
RR

Rydwan zadał 6 impactów ... po 2 dla każdego czy 6 w panów C i S ?? Dziekuje
ttp://www.infokladki24.iq.pl/print.php?type=A&item_id=12

Moje wiersze

JJ

  • Gość
Impakty w herosa
« Odpowiedź #24 dnia: Kwiecień 18, 2006, 08:36:04 am »
@ Gogol...
Idę wypić drugą kawę... :roll:
W herosa NIGDY
W chempiona też w zasadzie nie...
Ale w tym przypadku trochę sie zgubiłem... Bo zasada mówi o przechodzeniu ran z oddziału na chempiona...
Dwa są sposoby ubicia chempiona - zadeklarować weń ataki (ale nie impakty) - zadać oddziałowi tyle ran by zdjąć również chempiona... Co najwyraźniej ma miejsce w tym przypadku...
Jeśli ktoś już wypił drugą kawę, może pomóc...

Offline Dargan

Impakty w herosa
« Odpowiedź #25 dnia: Kwiecień 25, 2006, 04:27:55 pm »
Uwaga!
Sprawdzam was...:)


Czy jeszeli Heroe jest na mouncie(pegasus,Demonic mount) to jak sa rozdzielane imapacty ???
szarza w heroe na pegazie

pozdrawiam Dargan
img]http://dargan.webpark.pl/1.gif[/img]

JJ

  • Gość
Impakty w herosa
« Odpowiedź #26 dnia: Kwiecień 25, 2006, 04:49:05 pm »
Cytat: "Dargan"
Uwaga!
Sprawdzam was...:)


Czy jeszeli Heroe jest na mouncie(pegasus,Demonic mount) to jak sa rozdzielane imapacty ???
szarza w heroe na pegazie

pozdrawiam Dargan






If the enemy character is a single model the friendly Chariot can
attack the enemy character as if the Chariot was in the challenge,
with one exception: when the enemy character is riding a monster,
impact hits are applied against the monster, not the rider.
In
this situation the enemy character (and his monster) can strike
either the friendly character or the friendly Chariot.

Also, remember that creatures pulling the Chariot can only attack
enemy directly in front of them.
S. Rulebook page 128

Offline Dargan

Impakty w herosa
« Odpowiedź #27 dnia: Kwiecień 25, 2006, 05:32:57 pm »
bravo widze ze ktos sie zna na zasadach i wi gdzie szukac w podreczniku bo go przeszukal 1000000000 razy bravo




Pozdrawiam Dargan
img]http://dargan.webpark.pl/1.gif[/img]

Offline don wrubello

Impakty w herosa
« Odpowiedź #28 dnia: Kwiecień 26, 2006, 10:04:15 am »
OOOO
     HOOO
    RXXXXXX
      XXXXXX

O - odział przeciwnika H - hero   R -  bohater na rydwanie   X - oddział

Przy czym rydwan styka się jedynie z herosem. Bohaterowie krzyczą o pojedynek. Czy

A) impakty wchodzą w oddział

B) impakty wchodzą w bohatera a potem jest pojedynek

JJ

  • Gość
Impakty w herosa
« Odpowiedź #29 dnia: Kwiecień 26, 2006, 10:11:35 am »
a)

 

anything