Dnia 16go grudnia roku 2006 odbędzie się kolejny turniej LotRa w sklepie SpideR Games
Świąteczny turniej solowy na 600pkt .
Początek turnieju o 11:00, ale WSZYSCY MUSZĄ być do 10:30. Osoby spóźnialskie niech się liczą z niedopuszczeniem do rozgrywek.
Wpisowe 5 złotych plus złotówka na rzecz Ligi Pomorskiej (w banku mamy na dzień dzisiejszy 177PLN. Mam nadzieję, że po Futurku i Spiderze grudniowym Nowy Rok zaczniemy z dwoma stówkami
)...
Wymagane posiadanie czytelnej rozpiski, miarki, kostek, kartki oraz czegoś do pisania...
Informuję, że w razie zirytowania mnie nie posiadaniem którejś z tych rzeczy wlepię ujemne punkty.Limit łuków dla wszystkich armii 33% (poza Arnorem - 100%), limit jednostek z WD - 33%.
Według nowych ustaleń sędziowskich, bohaterowie imienni nie liczą się do limitu łuków...
Konkretne armylisty, sojusze itp zgodne z Ligą Ogólnopolską. Za armie czyste 10VP, sojusze 5VP.
Regulamin Ligi LotRModele zbanowane to Gollum, Goldberry, Bombadil, Sauron i Balrog i Gil-Galad i Miron.
Limit jednostek jest taki sam dla wszystkich armii - 80.
Limit proxów to maksymalnie 10 figurek. Nie wolno proxować bohaterów imiennych.
Bohaterowie, którzy mają różne profile, muszą być ukazani figurką odpowiadającą danemu profilowi. Na przykład figurki Boromira z FotR nie można wystawić jako CoWT ani też Galadrieli w wersji szatniej jako wojowniczki.
Rozegrane zostaną 3 bitwy po 105 minut każda.
O wybraniu połowy stołu decyduje rzut kością, zwycięzca wybiera stronę i rozstawia się jako pierwszy. Strefa rozstawienia 14cm.
Przed każdą z bitew Lotnicza Poczta Mikołajkowa zrzuca dla jednego wybranego przez nas bohatera prezent, losowany przez Totalizator Świąteczny
Rzucamy D6 i zależnie od wyniku dowódca otrzymuje upominek w postaci:
1. Oj, niegrzeczny był bohater, obiadku do końca nie zjadał, śmieci nie wynosił!
Mikołaj jest zły i daje dowodzącemu
Rózgę - wojownik odkłada swój oręż ofensywny i walczyć będzie kawałkiem patyka, wskutek czego ma na całą bitwę
ujemny modyfikator na wygranie walki-> -1.
2. Jaki jest według was najnudniejszy prezent? Otóż waszemu głównodowodzącemu trafiły się
cieplutkie skarpetki z grubej wełny. Milusio, ale teraz wasz ulubieniec się rozleniwił i będzie
człapać z ruchem o 1/4 mniejszym Konnych też dotyczy - Mikołaj ma papucie nawet dla rumaków :P
3. Tym razem z nieba spada
Napój Energetyzujący Czerwony Baran Bohater dostał dodatkową dawkę energii i
na 4+ odzyskuje pierwszy punkt potęgi wykorzystany w danej turze na heroika. Niestety, skrzydła mu nie wyrosły - telewizja kłamie
4. Z latającego rydwanu bojowego Poczty Mikołajkowej wypada Czarodziejska Różdżka.
Bohater staje się potężny niczym Harry Pioter i zyskuje
czar Transfix (na 3+) oraz 3 dodatkowe punkty woli. Jeśli już był czarodziejem - jego problem
Bonusy zostają te same.
5. Mikołaj nie pochwala agresji ani siłowego rozwiązywania problemów, ale... bywają wyjątki. By wesprzeć Twoją armię zrzuca na spadochronie
Zaczarowany Miecz - Twój heros zyskuje
+1 atak i +1 do współczynnika Fight. Teraz jest prawie tak twardy jak Pudzian albo Rysio z Klanu :P
6. Mała kraksa lotnicza - Sanie Mikołaja wpadły na grupę Fellbeastów (odlatujących przezimować do ciepłych krajów gdzieś pod Umbarem), wskutek czego na ziemi wylądował
cały worek prezentów Świętego. Nie narzekając
wybierasz to, co najbardziej Ci pasuje z wyżej widocznej listy
Możesz nawet tak bardzo wczuć się w atmosferę świąt, że przekażesz prezent wrogowi, a on NIE MOŻE odmówić przyjęcia go - w końcu Gwiazdka to piękny dzień i należy się obdarowywać, choćby Cieplutkimi Skarpetkami czy Rózgą!
A oto i
Świąteczne Scenariusze:
1.
Odebrać prezenty smokowi!!Udane święta zostały zagrożone! Duży transport prezentów firmy Santa Klaus SA został brutalnie przejęty przez łakomego smoka. Celem każdej z armii jest ubicie nikczemnej maszkary, po czym opanowanie worka z prezentami. W końcu kto widział Gwiazdkę bez nich?
Czyli właściwie typowo - w środku stołu znajduje się podstawka 6cm, symbolizująca starego, rannego smoka, który pilnuje worka z prezentami. Podczas gry bestia się nie rusza. Jej statystyki:
F7 S7 D8 A4 W4 C6
Zasada specjalna - Stworzenie magiczne - jako takowe, smok może odpierać każdy czar przy życiu 2 kostek.
Przy strzelaniu bezpośrednim do smoka uznajemy, ze jest zawsze za przeszkodą (test trafienia na 4+).
Jeśli dochodzi do walki ze smokiem, bestią dowodzi gracz przeciwny.
Jeśli smok zostaje zaatakowany przez dwie strony na raz, rozdziela po dwa ataki na jedną i drugą. Rozdzielanie ciosów smoka przypada graczom przeciwnym.
Strona, która zabije smoka (zada mu ostatnią ranę) dostaje 150pkt.
Po śmierci smok rozsypuje się w pył, a pod nim, na środku stołu, pojawiają się prezenty - za opanowanie ich (wystarczy mieć je w posiadaniu, podobnie, jak artefakt) dostaje się kolejne 150pkt.
Sprawa techniczna - weźcie ze sobą podstawki 6cm
2.
Uwaga! Idzie święty Mikołaj!Do naszego obozowiska przybywa sławny Święty Mikołaj (zdesantował się z sań latających po kraksie z bestiami), prosząc o pomoc w przedostaniu się przez dzikie knieje. Co ciekawe, oprócz oryginału (będącego w naszej armii), znajduje się również podróbka - w armii wroga. Celem scenariusza jest przeprowadzenie sojuszniczego Staruszka przez pole bitwy, by mógł uciec przez krawędź wroga (za to 200MP), oraz ubicie falsyfikatu (100MP).
Santa Klaus jest człowiekiem i ma statystyki:
F2 S4 D6 A1 W2 C5 M/W/F 1/1/3
Posiada broń ręczną, duży brzuch (działa jak ciężka zbroja
) i czerwony kubraczek. O brodzie wspominać nie trzeba
Po breaku nie musi zdawać testów męstwa, ale może, o ile taka jest wola kierującego nim generała. Jako bohater ma Stand Fast itp.
3.
Choinki, choinki do domu!Pole bitwy pełne jest choinek. Nasza armia planuje spędzić piękne święta, ale nagle zauważamy, że wróg ma podobne plany i chce opanować naszą plantację choinkową. Oczywiście słuszność jest po naszej stronie, więc ruszamy wykarczować choinki (i wroga przy okazji, a może nawet odwrotnie
)...
Celem każdej z armii jest po prostu opanowanie całego pola bitwy - za każdą ćwiartkę strona, która ma na niej więcej punktów, dostaje 75MP.
Jak widać, w każdym ze scenariuszy można zdobyc 300MP.
Wybicie wszystkich jednostek wroga NIE liczy się z wypełnieniem założeń scenariusza. Gra kończy się wraz z minięciem czasu lub zabiciem wszystkich modeli wroga.
Jednakże za wybicie 50% wojowników przeciwnika dostaje się 100MP, za 90% lub więcej 200MP.Przy scenariuszu ze smokiem, po wybiciu wszystkich modeli wroga jest 5 tur na zajęcie się bestią.
Łącznie zdobyć można maksymalnie 1100 MP (600 za armię wroga +300 za scenariusz +200 za wybicie ponad 90%)
Różnice punktowe:
0 - 100 MP = 10 - 10 VP
101 - 350 MP = 13 - 7 VP
351 - 600 MP = 15 - 5 VP
601 - 850 MP = 17 - 3 VP
>851 MP = 20 VP
Na podstawie VP z bitew oraz klimatu będzie ustalony zwycięzca oraz później przyznane punkty do rankingu Ligi PomoRskiej
Niech MoC i Renifery będą z Wami!
PozdRawiam
P.S. Ekhm... Skomeńć ktoś
Zabawne przynajmniej jest