Legionowski Klub Miłośników Gier Bitewnych „Earthshaker” oraz "The Fallen Lords" mają zaszczyt zaprosić na turniej klasy Challenger
„Videssos”
Miejsce:
1. dzień Stadion Miejski w Legionowie
2. dzień ZSO nr 2 (szkoła z basenem).
Czas:
3-4 czerwiec, sobota-niedziela, 2006, początek turnieju 11.00. Bardzo prosimy o wcześniejsze (15-30 minut) przybycie w celu sprawnego przeprowadzenia zapisów.
Przyjmowanie zgłoszeń:
Rozpiski należy wysyłać na adres avalanche3@gazeta.pl
Można je także osobiście dostarczyć podczas piątkowych spotkań w MOK-u.
W przypadku, gdy ktoś nie wyśle poprawnej rozpiski na ten adres, ma przynieść na turniej 2 rozpiski i jedną pozostawić u sędziego do sprawdzenia. Osoby które przyślą lub dostarczą poprawną rozpiskę do 1 czerwca 2006, otrzymają dodatkowe 4 pkt do klasyfikacji końcowej turnieju. Wcześniejsze przysłanie rozpiski nie zwalnia graczy z obowiązku posiadania swojego egzemplarza na turniej.
Błędne rozpiski zostaną „skorygowane”, a wyniki uzyskane przez graczy z bitew zredukowane.
Uwaga, prosimy poważnie podejść do wcześniejszego przysłania zgłoszeń, ponieważ przygotujemy tyle stołów, ile potrzeba i ani jednego więcej.
Zasady turnieju:
Wejściówka: 10zł (panie za darmo) od osoby.
Turniej par.
Wielkość armii: 2500 pkt.
Stoły 72x48 cali
Wyłącznie w pełni pomalowane armie na przyzwoitym poziomie. Za minimum spełniające to założenie uznaje się armie Wielkiego Masarza.
Turniej będzie odbywał się podczas „Dni Legionowa” proszę zwracać uwagę na swoje i innych osób figurki. Oraz przyjechać z pozytywnym nastawieniem do faktu, że będzie Was obserwować publiczność niemająca pojęcia o WFB. Przy stanowisku sędziowskim będzie znajdować się miejsce, gdzie można będzie pozostawić figurki w przerwach między bitwami.
Zasady wystawiania: Limited z następującymi wyjątkami:
- można używać Dog of War i Regiments of Renown o ile występują one na podstawkach 40x40 mm lub większych.
- można używać tych armii klimatycznych, które pozwalają na wystawienie większej ilości dużych celi niż standardowe armie. Oczywiście pod warunkiem, że wystawimy więcej dużych celi niż na to pozwalają standartowe armie
- Można używać bohaterów specjalnych, o ile są dużymi celami, lub ich dosiadają
Kompozycja armii:
Gracze w dowolny sposób mogą (i muszą) wymieszać 2 różne armie, tworząc jedną armie na 2500 pkt. Czyli 4 bohaterów (w tym 1xlord), co najmniej 3xcore, 4xspecial, 2xrare. Armie posiadają wspólnego generała, BSB, są całkowicie friendly wobec siebie. Czary, przedmioty itp. działające na friendly units działają też na sojusznika. Nie można dołączać herosow z jednej armii do drugiej.
Dopuszczamy każdą kombinacje armii (dobre ze złymi też).
Jednak zastrzeżone są sojusze, w których choć jeden model nienawidzi jakiegokolwiek innego w drugiej armii. Przykład: Imperium z kapłanem Sigmara nie może tworzyć sojuszu z Chaosem.
[/u]Max 8 poziomów magii.(High Lich Priest to mag 4 poziomu, Skaveński Elektryk, Liche Priest i Tomb King to magowie 2 poziomu, a Tomb Prince i Champion Horrorów – magowie 1 poziomu. Armia Sylvanii liczy się jako 2 poziomy magii.)
Bitwy:
Przed rozstawieniem wojsk gracze wykonują rzut na stronę. Wygrywający ma do wyboru:
- wybrać stronę
- pozwolić przeciwnikowi wybrać stronę i mieć +1 do rzutu na zaczynanie
- rzut na zaczynanie wykonujemy po rozstawieniu wojsk.
Gramy 5 bitew po 6 tur.
Podczas turnieju sędziowie będą wlepiać niemiłosiernie punkty karne za:
- nieterminowe oddawanie wyników bitew
- niewłaściwe zachowanie, przeklinanie, rozlewanie piwa po stołach do gry itp.
- oszukiwanie przeciwnika
Ocena armii:
Podczas turnieju zostanie przeprowadzona ocena armii z której będzie można uzyskać co najwyżej 24 punkty do końcowej klasyfikacji (kategorie stopniowane 0-1-2-3-4-5-6).
Oceniane będą takie elementy jak:
- Jakość pomalowania armii
- Zgodność wyposażenia jednostek i bohaterów z rozpiską – czyli tak zwany WYSIWYG
- Rozpiska, powinna być czytelna, pozwalać na rozróżnienie jednostek posiadających różny koszt punktowy, precyzyjnie ustalenie, który bohater jest który (szczególnie który z kilku nekromantów jest generałem), powinna zawierać tabelki pozwalające przypisanie magom wylosowane czary i zużywane scrolle itp. Dodatkowo będą punktowane jakieś oryginalne pomysły na rozpiski.
- Pomysł i jakość wykonania konwersji
Zostanie przeprowadzony liczący 15 punktów test wiedzy.
Przewidujemy nagrody (co najmniej puchary).
Zapraszamy i życzymy dobrej zabawy.