Autor Wątek: [LOTR] DoL GuLDuR 5oo YeaH  (Przeczytany 6693 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Offline Tycho

[LOTR] DoL GuLDuR 5oo YeaH
« Odpowiedź #15 dnia: Czerwiec 02, 2006, 07:04:23 pm »
Ja bym w twojej rozpisce zmienił:
-14 tarcz i 10 włóczni na 12 tych i 12 tych
-Warg riderów na wild wargów
-kapitana na cheftaina wild wargów

 i już
erve the Emperor today, tomorrow you may be dead...

Offline Guldurek

[LOTR] DoL GuLDuR 5oo YeaH
« Odpowiedź #16 dnia: Czerwiec 02, 2006, 07:37:16 pm »
Cytat: "Tycho"
Ja bym w twojej rozpisce zmienił:
-14 tarcz i 10 włóczni na 12 tych i 12 tych
-Warg riderów na wild wargów
-kapitana na cheftaina wild wargów

 i już


12 włóczni, 12 tarcz :?:  :arrow: debilny pomysł. Po co ich dawać w takim zestawie, skoro z pierwszego szeregu kilku wyginie :roll:
ounce, lans, spontan i gibki taniec na parkiecie

Offline isengard1

[LOTR] DoL GuLDuR 5oo YeaH
« Odpowiedź #17 dnia: Czerwiec 02, 2006, 09:56:43 pm »
W tym przypadku to akurat dobry pomysł bo kazdy dobry 9zaawansowany) gracz bedzie strzelał o tym co najszybciej dojdzie (wargi i pajaki) a nie po mięcie czyli orkach...
ontakt:
gg: 8262158  (pisać - często niewidoczny)
mail: isengard1@o2.pl

Offline Guldurek

[LOTR] DoL GuLDuR 5oo YeaH
« Odpowiedź #18 dnia: Czerwiec 03, 2006, 07:00:06 am »
No tak, tylko czy ty myślisz, że ja wyjdę pajączkami pod strzały wroga? Na szczęście są one na tyle małe, że są niższe od orka i ich jest nie widać, a po wargach niech sobie strzelają :arrow: nie szkoda mi ich.
ounce, lans, spontan i gibki taniec na parkiecie

Offline Maximus from Rome

[LOTR] DoL GuLDuR 5oo YeaH
« Odpowiedź #19 dnia: Czerwiec 03, 2006, 09:41:58 pm »
Cytat: "Tycho"
Ja bym w twojej rozpisce zmienił:
-14 tarcz i 10 włóczni na 12 tych i 12 tych
-Warg riderów na wild wargów
-kapitana na cheftaina wild wargów

 i już




wild wargów-jeden atak przy szarży, wyszkolenie 3 więc mało z kim wygra z jedym atakiem. Np. Wild warg aakuje KODA wspomaganego przez MT. Kto wygra, na 75% KoDA i MT. Gdy wystawisz Warga z jeźdźcem ma on 50% więcej szans na wygranie. Co z tego ,że Wild warg ma siły 4, ale najpierw musi walke wygrać!!!

12 tych i tych-wystawisz i co na 12 mieczy z tarczami zginie 5 przed dojściem do walki i co zrobi z włóczniami z Defem 4 :?:  Moim zdaniem b.dobrze zrobił bo będzie miał większe szanse na to, że łuki przeciwnika nie zrobią luk w jego szeregu. A jak sam wiesz to rozbity szereg łatwo zmasakrować ;)

Capt. wild wargów-Jest dobry na więcej pkt. nie spłaca się bo ma tylko 2 ataki.  Kapitan orków na wargu ma 2+1 przy szarży i 6 na dobijanie. To jest coś :!:

A poza tym MAćku to bardzo dobra rozpa i dziwe się dlaczego nie przyjmiesz mojego wyzwania. Boisz się tych KODA i Morthondów, nie :?:
arrior I sniper set  L96A1 zestaw wzmocnionego tłoka, cylindra i prowadnicy oraz sprężyna własnej produkcji, przedłużane lufy, lufa precyzyjna długości 58cm średnicy 6.03 prędkość początkowa pocisku około 750-800 fps.

Offline Tycho

[LOTR] DoL GuLDuR 5oo YeaH
« Odpowiedź #20 dnia: Czerwiec 05, 2006, 08:58:29 am »
Cytat: "Maximus from Rome"
Cytat: "Tycho"
Ja bym w twojej rozpisce zmienił:
-14 tarcz i 10 włóczni na 12 tych i 12 tych
-Warg riderów na wild wargów
-kapitana na cheftaina wild wargów

 i już




wild wargów-jeden atak przy szarży, wyszkolenie 3 więc mało z kim wygra z jedym atakiem. Np. Wild warg aakuje KODA wspomaganego przez MT. Kto wygra, na 75% KoDA i MT. Gdy wystawisz Warga z jeźdźcem ma on 50% więcej szans na wygranie. Co z tego ,że Wild warg ma siły 4, ale najpierw musi walke wygrać!!!

12 tych i tych-wystawisz i co na 12 mieczy z tarczami zginie 5 przed dojściem do walki i co zrobi z włóczniami z Defem 4 :?:  Moim zdaniem b.dobrze zrobił bo będzie miał większe szanse na to, że łuki przeciwnika nie zrobią luk w jego szeregu. A jak sam wiesz to rozbity szereg łatwo zmasakrować ;)

Capt. wild wargów-Jest dobry na więcej pkt. nie spłaca się bo ma tylko 2 ataki.  Kapitan orków na wargu ma 2+1 przy szarży i 6 na dobijanie. To jest coś :!:

A poza tym MAćku to bardzo dobra rozpa i dziwe się dlaczego nie przyjmiesz mojego wyzwania. Boisz się tych KODA i Morthondów, nie :?:



-Pomyśl: Ile kosztuje KODA+MT, a ile W.W.?? Poza tym, jeździec dodaje mu tylko 1A, co nie jest dużo.

-Moim zdaniem wystawienie 12/12 jest dobre, bo może elfom wszystko jedno w kogo strzelają, ale ludzie (S2 z łuku) bstrzelają zawsze po II szeregu, bo tam zabijają na 5, a w I na 6. Przy przebiciu, strzała przechodzi na 4 czyli statystycznie połowa trafionych. A jak się zdejmuje po połowie I i II szeregu, to wychodzi dobrze. Czyli-wszystko zależy od tego z kim się gra ;)

-Co do capt. orków masz rację :D

-Przyjmij czalendża Maćku :!:
erve the Emperor today, tomorrow you may be dead...

Offline isengard1

[LOTR] DoL GuLDuR 5oo YeaH
« Odpowiedź #21 dnia: Czerwiec 05, 2006, 08:41:02 pm »
Cytat: "Guldurek"
No tak, tylko czy ty myślisz, że ja wyjdę pajączkami pod strzały wroga? Na szczęście są one na tyle małe, że są niższe od orka i ich jest nie widać, a po wargach niech sobie strzelają :arrow: nie szkoda mi ich.

Pajaki i nietoperze widać...
przeczytaj uściślenia sędziowskei
One maja podstawkę konnicy a konnicy.
Modele dzielimy w.g. podstawek - piechota konnicai  wieksze
a mdeele na podstawkach od konnicy zawsze widać za piechotą... :roll:
ontakt:
gg: 8262158  (pisać - często niewidoczny)
mail: isengard1@o2.pl

Offline antos

[LOTR] DoL GuLDuR 5oo YeaH
« Odpowiedź #22 dnia: Czerwiec 06, 2006, 02:59:05 pm »
Guldurek jak na moje oko to ty nie jestes zabardzo zawansowanym graczem wiec lepiej sie zdaj na nasze dorady... nie znasz do konica zasad wiec cię wyśmieją jeszcze  ;) Bez obrazy ale włucznie to podstawa. W byle jakiej armi. Zamiast wargów lepiej dać pająki i po kiego ci chiftein wargów jak chcesz oprucz niego wystawic tylko 5 WR?? Zamiast tych 5 WR i CW daj lepiej troche pająków i orków

Offline Guldurek

[LOTR] DoL GuLDuR 5oo YeaH
« Odpowiedź #23 dnia: Czerwiec 10, 2006, 05:09:16 pm »
Dla twojej informacji wiem co to jest konnica i jak ona "działa". Uważam tylko iż głupim jest uważanie, że "rzecz" szeroką ,a niską jest widać z 3 szeregu. Kocham zasady... Nie ważne :lol:
ounce, lans, spontan i gibki taniec na parkiecie

Offline Maximus from Rome

[LOTR] DoL GuLDuR 5oo YeaH
« Odpowiedź #24 dnia: Czerwiec 10, 2006, 06:02:38 pm »
Cytat: "Tycho"
Cytat: "Maximus from Rome"
Cytat: "Tycho"
Ja bym w twojej rozpisce zmienił:
-14 tarcz i 10 włóczni na 12 tych i 12 tych
-Warg riderów na wild wargów
-kapitana na cheftaina wild wargów

 i już




wild wargów-jeden atak przy szarży, wyszkolenie 3 więc mało z kim wygra z jedym atakiem. Np. Wild warg aakuje KODA wspomaganego przez MT. Kto wygra, na 75% KoDA i MT. Gdy wystawisz Warga z jeźdźcem ma on 50% więcej szans na wygranie. Co z tego ,że Wild warg ma siły 4, ale najpierw musi walke wygrać!!!

12 tych i tych-wystawisz i co na 12 mieczy z tarczami zginie 5 przed dojściem do walki i co zrobi z włóczniami z Defem 4 :?:  Moim zdaniem b.dobrze zrobił bo będzie miał większe szanse na to, że łuki przeciwnika nie zrobią luk w jego szeregu. A jak sam wiesz to rozbity szereg łatwo zmasakrować ;)

Capt. wild wargów-Jest dobry na więcej pkt. nie spłaca się bo ma tylko 2 ataki.  Kapitan orków na wargu ma 2+1 przy szarży i 6 na dobijanie. To jest coś :!:

A poza tym MAćku to bardzo dobra rozpa i dziwe się dlaczego nie przyjmiesz mojego wyzwania. Boisz się tych KODA i Morthondów, nie :?:



-Pomyśl: Ile kosztuje KODA+MT, a ile W.W.?? Poza tym, jeździec dodaje mu tylko 1A, co nie jest dużo.

-Moim zdaniem wystawienie 12/12 jest dobre, bo może elfom wszystko jedno w kogo strzelają, ale ludzie (S2 z łuku) bstrzelają zawsze po II szeregu, bo tam zabijają na 5, a w I na 6. Przy przebiciu, strzała przechodzi na 4 czyli statystycznie połowa trafionych. A jak się zdejmuje po połowie I i II szeregu, to wychodzi dobrze. Czyli-wszystko zależy od tego z kim się gra ;)

-Co do capt. orków masz rację :D

-Przyjmij czalendża Maćku :!:



Tyaaa, ty z tymi rzutami, te PRO...

Ja jednak nadal pozostaje z moim zdaniem!!!


PZDR!!!
arrior I sniper set  L96A1 zestaw wzmocnionego tłoka, cylindra i prowadnicy oraz sprężyna własnej produkcji, przedłużane lufy, lufa precyzyjna długości 58cm średnicy 6.03 prędkość początkowa pocisku około 750-800 fps.