trawa

Autor Wątek: Kilka pytan o zasady  (Przeczytany 1295 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Offline JoeBlack

Kilka pytan o zasady
« dnia: Sierpień 22, 2006, 09:48:37 am »
1. Dlaczego Army builder zezwala Orkom i Goblina na 4 hero w 1000 armii? Czy jest to poprostu 3 hero i general? Czy goblincy maja tanszych czy jak?
2. Czy jesli regiment Nocnikow z fanatykami nie widzi wrogiego regimentu ( bo zaslaniaja go inne sojusznicze regimienty ) czy fanatycy wychodza? Czy ta widocznosc musi byc zachowana?
4. Czy czar Ere we go mozna rzucic na swoje rydwany.... no i jak to teraz wyglada.... moje ataki, przeciwnik oddaje i dopiero dodatkowe ataki? Czy to jest tak ze najpierw jest ta dodatkowa runda, potem ataki szarzujacego i oddawanie??
5. Czy rydwany Orcow i Goblinow maja to +1 do impactów?

To kilka watpliwosci jakich sie ostatnio pojawily podczas gry... bylbym bardzo wdzieczny za pomoc w ich rozwiazaniu
::. JoeBlack@team-pentagram.pl .::. The Waaagh .::.  xfire: Jo3Bl4ck .::.

Offline Zox

Re: Kilka pytan o zasady
« Odpowiedź #1 dnia: Sierpień 22, 2006, 09:57:23 am »
Cytat: "JoeBlack"
1. Dlaczego Army builder zezwala Orkom i Goblina na 4 hero w 1000 armii? Czy jest to poprostu 3 hero i general? Czy goblincy maja tanszych czy jak?
2. Czy jesli regiment Nocnikow z fanatykami nie widzi wrogiego regimentu ( bo zaslaniaja go inne sojusznicze regimienty ) czy fanatycy wychodza? Czy ta widocznosc musi byc zachowana?
4. Czy czar Ere we go mozna rzucic na swoje rydwany.... no i jak to teraz wyglada.... moje ataki, przeciwnik oddaje i dopiero dodatkowe ataki? Czy to jest tak ze najpierw jest ta dodatkowa runda, potem ataki szarzujacego i oddawanie??
5. Czy rydwany Orcow i Goblinow maja to +1 do impactów?

To kilka watpliwosci jakich sie ostatnio pojawily podczas gry... bylbym bardzo wdzieczny za pomoc w ich rozwiazaniu


1. Bo jak masz 3 hero goblińskich to masz dodatkowego slota na hero goblina
2. wychodzą, nie ma ani słowa o widoczności
3. yy nie ma 3 :)
4. można rzucić, daj cytat to ci powiem bo nie znam z pamięci każdego AB
5. zobacz w statystykach, tam jest napisane  :roll:
quote="Bartez"]był bardzo wulgarny, pisał w podpisie moje zdanie "A ja mam na vavku Mangekyou Sharingana" który miał Itachi"; pawłow także powinien dostac choćby ostrzeżenie za tego "penisa" na avku[/quote]

Offline JoeBlack

Kilka pytan o zasady
« Odpowiedź #2 dnia: Sierpień 22, 2006, 10:22:47 am »
2. Jest wlasnie bez sensu... bo dlaczego oni wychodza skoro nie widzą?
3. Target a friendy unit of Orcs or Goblins ( any type ) tylko czy Rydwan sie pod to podlicza tego wlanie nie wiem. within 18" and in CC. The unit immediatly fights a round of CC as normal, but without any attakcs back from the other side or any combat resolution. Generalnie rozumiem poszczegolne wyrazy... ale jakos nie potrafie zinterpretowac calosc ...
::. JoeBlack@team-pentagram.pl .::. The Waaagh .::.  xfire: Jo3Bl4ck .::.

Offline Zox

Kilka pytan o zasady
« Odpowiedź #3 dnia: Sierpień 22, 2006, 10:30:37 am »
Cytat: "JoeBlack"
2. Jest wlasnie bez sensu... bo dlaczego oni wychodza skoro nie widzą?
3. Target a friendy unit of Orcs or Goblins ( any type ) tylko czy Rydwan sie pod to podlicza tego wlanie nie wiem. within 18" and in CC. The unit immediatly fights a round of CC as normal, but without any attakcs back from the other side or any combat resolution. Generalnie rozumiem poszczegolne wyrazy... ale jakos nie potrafie zinterpretowac calosc ...


2. Takie są zasady, dalsza dyskusja nie ma sensu

3.  zalicza, była dyskusja czy by przypadkiem nie dostawał znów impaktów ;)
"...The unit immediatly fights a round of CC as normal..."
czyli jeszcze w fazie magii
quote="Bartez"]był bardzo wulgarny, pisał w podpisie moje zdanie "A ja mam na vavku Mangekyou Sharingana" który miał Itachi"; pawłow także powinien dostac choćby ostrzeżenie za tego "penisa" na avku[/quote]

Offline JoeBlack

Kilka pytan o zasady
« Odpowiedź #4 dnia: Sierpień 22, 2006, 10:33:39 am »
No i wlasnie z ta interpretacja mam problemy... niby wszystko rozumiem a nie moge tego sklecic w calosc.... Dzieki wielkie :* Temat do zamkniecia
::. JoeBlack@team-pentagram.pl .::. The Waaagh .::.  xfire: Jo3Bl4ck .::.

Offline M|ke

Re: Kilka pytan o zasady
« Odpowiedź #5 dnia: Sierpień 22, 2006, 10:49:43 am »
Cytat: "Zox"
1. Bo jak masz 3 hero goblińskich to masz dodatkowego slota na hero goblina

To jest troche inaczej  :roll:
Jesli w armii masz asmych goblinskich herosow to na kazdy pelny tysiac punktow mozesz wystawic dodatkowego goblin lub night goblin big bossa
...kółko super wyjebanych pod niebiosa snobów(patrz Bastion)..."
Czesc jestem Michal! Mam 18 lat ja w przeciwienstwie do innych jestem po prostu wyjebany pod niebiosa, a moj snobizm przejawia sie tym ze uzywam niestandardowych smile'ow : X

Shino

  • Gość
Re: Kilka pytan o zasady
« Odpowiedź #6 dnia: Sierpień 22, 2006, 11:08:29 am »
Cytat: "JoeBlack"
1. Dlaczego Army builder zezwala Orkom i Goblina na 4 hero w 1000 armii? Czy jest to poprostu 3 hero i general? Czy goblincy maja tanszych czy jak?
2. Czy jesli regiment Nocnikow z fanatykami nie widzi wrogiego regimentu ( bo zaslaniaja go inne sojusznicze regimienty ) czy fanatycy wychodza? Czy ta widocznosc musi byc zachowana?
4. Czy czar Ere we go mozna rzucic na swoje rydwany.... no i jak to teraz wyglada.... moje ataki, przeciwnik oddaje i dopiero dodatkowe ataki? Czy to jest tak ze najpierw jest ta dodatkowa runda, potem ataki szarzujacego i oddawanie??
5. Czy rydwany Orcow i Goblinow maja to +1 do impactów?

To kilka watpliwosci jakich sie ostatnio pojawily podczas gry... bylbym bardzo wdzieczny za pomoc w ich rozwiazaniu

1) jest to blad AB.. w kazdej armii jesli nie zaznaczysz <2000 pokazuje 4 hero (dodatkowi bohaterzy sa pokazani jako xxx(extra) )
2) tak i jesli na poczatku bitwy jest przeciwnik blizej jak 8" to od razu scatteruja
4) Jasne, ze mozesz.. nie daje ci to tylko impactow... masz ataki w turze magii i potem normalnie w  turze cc
5) tak

Offline ELMALIER

Kilka pytan o zasady
« Odpowiedź #7 dnia: Sierpień 22, 2006, 03:38:23 pm »
Jakie są polskie ustakenia sędziowskie względem  Tree singning w wersji zadajacej obrazenia? Chodzi mi o zasięg. Czy tak jak w wypadku poruszania lau wynosi on 18" czy jest on nieograniczony ze względu na brak takiego zapisu w drugim akapicie zaklęcia?
ever underestimate pała of the dark side of de moc :D

Shino

  • Gość
Kilka pytan o zasady
« Odpowiedź #8 dnia: Sierpień 22, 2006, 03:50:43 pm »
na caly stol

JJ

  • Gość
Kilka pytan o zasady
« Odpowiedź #9 dnia: Sierpień 22, 2006, 05:21:34 pm »
Cytat: "ELMALIER"
Jakie są polskie ustakenia sędziowskie względem  Tree singning w wersji zadajacej obrazenia? Chodzi mi o zasięg. Czy tak jak w wypadku poruszania lau wynosi on 18" czy jest on nieograniczony ze względu na brak takiego zapisu w drugim akapicie zaklęcia?



Patrz pierwszy temat tego forum.