Klub Moria ma zaszczyt zaprosić wszystkich w sobotę 24 czerwca 2006 do Zespołu Szkół Ogólnokształcących przy ulicy Szkolnej 4 w Lublinie (tradycyjne miejsce w tym roku- obok dworca głównego PKS) na turniej WFB.
Wielkość armii 1300 pts+ 1300 pts limited
Ograniczenie - do 2 herosów na jedną armię
Można grać samemu dwoma armiami, można również grać dwoma tymi samymi armiami np. skaven+skaven - jednak nie mogą się wtedy powtarzać przedmioty magiczne ( z wyjątkiem dispel scrolls, power stones) - np. Storm Daemon czy Charm of Jaguar Warrior w obu armiach.
Wjazd: 10 zł od osoby. Panie (jeśli będą) grają za free
Zaczynamy o godzinie 10. 00 gramy trzy bitwy
Będzie test wiedzy z 10 pytań, ograniczona ocena malowania - tradycyjnie tylko 7 pts do zdobycia max za pomalowanie armii.
Za przesłanie rozpiski do 22 czerwca na adres dzikrulez@o2.pl dodatkowe +3 pts do klasyfikacji
Debiutanci w ligowym turnieju wfb i młodsi gracze otrzymają na starcie niewielką premię punktową.
Sędziowie: Grzegorz Ququlcan Kułakowski i Michał Dzik Pietrzela.
scenariusze
Scenariusze na turniej Drunk nach Osten
1. Urok 5 tej edycji. Przed bitwą każda strona jawnie rzuca D6. Wynik odpowiada losowaniu kart magii. Efekt rzutu uprawnia stronę do wykorzystania jeden raz w bitwie, po wyraźnym zadeklarowaniu, określonej Mocy –
Rzut D6: Nazwa Efekt:
1 Dispel otrzymujecie jedną kość więcej do dispelowania w wybranej turze
2 Power otrzymujecie jedną kość więcej do magii w wybranej turze
3 Rebound – odbijacie jeden czar wroga w rzucający unit (jeśli jest to czar kierowany przeciw konkretnej jednostce np. Fire Ball, Forked Lightning, w innym przypadku możecie sami automatycznie rzucić czar o takim samym lub mniejszym casting value a czar wroga nie ma efektu – tak jak przy Miscast Table Roll 4. )
4 Total Power – wasz jeden czar wchodzi bez rzutu bez możliwości zdispelowania/ rozproszenia przez przeciwnika
5 Drain Magic – automatycznie kończycie jedną turę magii przeciwników
6 Escape – wasz zabity przed chwilą hero nie ginie, tylko wraca do życia w waszej strefie rozstawienia z 1 punktem żywotności
2. Wola przodków. Każda armia musi w tej bitwie spełnić określony, zgodny ze swoją rasą warunek – przy zgłaszaniu wyników deklarujemy sędziemu że został/ lub nie został wypełniony. Bonus jest tajny, zależny od wagi wypełnionego zadania.
Orcs and Goblins – zniszczyć najtańszy punktowo oddział przeciwnika
Beastmen – zabić wrogiego maga/ jeśli brak takowego – zabić jednego bohatera
Chaos Dwarfs – zniszczyć maszynę wojenną wroga, jeśli brak – kontrolować górkę/ obelisk pod koniec bitwy
Dwarfs – jeden wasz oddział musi zginąć w walce w kontakcie bazowym z przeciwnikiem
Empire – musicie kontrolować w całości jedną z waszych ćwiartek stołu pod koniec bitwy
Wood Elves – musicie kontrolować jeden las pod koniec bitwy
High Elves – brak choćby jednego miscasta po stronie waszych magów, jeśli magów brak – musicie kontrolować waszą strefę rozstawienia pod koniec bitwy
Chaos Mortals – zniszczyć jedną kawalerię wroga, jeśli brak – najdroższy oddział
Dark Elves – dojść dwoma oddziałami do wrogiego krańca stołu
Skaven – zabić najtańszego punktowo herosa przeciwnika
Tomb Kings of Khemri – wasz hierofant musi przetrwać bitwę
Vampire Count – wasz generał musi przetrwać bitwę
Bretonnia – zdobyć sztandar wroga, jeśli brak – zabić generała
Daemonic Legion – przeciwnik nie może kontrolować w całości żadnej ze swoich dwóch ćwiartek stołu pod koniec bitwy
Lizardmen – kontrola nad jeziorkiem/ rzeką pod koniec, jeśli brak takowego – mieć po jednym oddziale przy każdej z dwóch bocznych krawędzi stołu pod koniec bitwy
Dogs of War – Paymaster musi przetrwać bitwę
Ogre Kingdoms – zniszczyć w walce jeden oddział o mniejszych podstawkach/ z 1 W w charakterystyce
3. Wśród starszyzny uchodził za Herosa. Każdy Champion oddziałowy otrzymuje +1 A, +1S, +1 Ws, + 1Bs – jednak przed swoimi pierwszymi atakami w walce wręcz lub strzeleckim musi wykonać test swojego bazowego Ld – gdy rzuci powyżej swojego Ld – ZNIKA z gry bez wpływu na panikę czy combat resolution– zabierz model ze stołu. Przy udanym rzucie – zwiększone cechy zostają do końca bitwy.
zapraszamy!