trawa

Autor Wątek: Scenariusze  (Przeczytany 3233 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Offline nahar

Scenariusze
« dnia: Maj 25, 2007, 09:50:05 pm »
Pierwszy scenariusz do Mordheim. W planach kolejne, więc zrobiłem do tego oddzielny temat. Bardzo proszę o testowanie i uwagi przed i po testowe.

Kolejny na warsztat weźmiemy Konwój, bo moim zdaniem jest mocno niedopracowany (niegrywalny).


Dobra zarys scenariusza do wypróbowania na jutro dla Was:

Zemsta Szarego Proroka.

W środku planszy duzy budynek, w którym rozkładamy k3+2 Wyrdy, odległość co najmniej 2 cale jedne od drugiego.

Rozstawienie standartowe.

Po rozstawieniu w odległości 12 cali od środka budynku umieszczamy Szarego Proroka, potem rzucamy 2k6 i scatter dice i przesuwamy go tak jak wyjdzie.

Koniec gry. Gra się kończy gdy ginie Szary Prorok. Wygrywa ta banda która go zabije. Wyrdy jak w Wyrdstone Hunt (noszenie przekazywania itp).

Rozpoczęcie.
Zaczyna Szary Prorok. Potem wg ustaleń z rozstawienia.

Szary Prorok
M WS BS S   T      W I  A  Ld
6  4    4   4   4(5)  3  5  2  7

Wyposażenie:
Kula Spaczenia. Coś co jest z grubsza Morgersternem ze spaczenia.
 - dwuręczne
 - Spaczoogień: trafiony model musi zdać T inaczej dostaje K3 ciosy o S4.
 - Niszczący dla zbroi  - nie można wykonywać ST (poza specjalnymi np Step Aside).

Skille:
Wizardry (+1 do czarów)
Magical Aptitude
Wallrunner

Szary Prorok wzbudza strach i jest odporny na zasady psychologiczne.
Chmura smrodu - ataki w Proroka mają karę -1 (zarówno strzeleckie jak i w walce wręcz).
Spaczeniowe Serce - Szary Prorok ma +1T (wyjątek to bronie mg, swięte itp, jako magiczne liczę gromilowe i ithilmarowe). Po jego śmierci model który go OoA podnosi serce (liczone jak kawałek Wyrda).

Szczurza Horda -  w każdej turze gdy Szary Prorok nie ruszał się, nie walczy, nie jest znokautowany/ogłuszony, zamiast rzucać czary może wykonać test Ld. Jesli się uda to wzywa k3 Giant Raty, które pojawiają się 3d6" od Proroka (scatter) i od razu mają swoją turę.

Szary Prorok zna wszystkie czary Rogatego Szczura poza Dziećmi Rogatego Szczura.


To tyle - oczywiście to szkic, takie mniej wiecej.

Testujcie i piszcie - czy Szary Prorok jest za słaby, czy za mocny, czy jego broń ma sens itp.

pozdr
paweł

Offline Mistrz wałków :)

Scenariusze
« Odpowiedź #1 dnia: Maj 26, 2007, 02:20:48 am »
My go z checia przetestujemy w naszej kampani. (scenariusz)

Pytanie tylko Pawle jak wybierac czary które bedzie rzucał w danej turze?? Moze gracz przeciwny bedzie wybierał??

Przyadła by sie jakaś zasada specj przeciw broniom strzeleckim. Bo dla przykładowego averlandu taki szczórek to ledwie jedna salwa. a i w walce wręcz powinienen byc silniejszy Beastmeny zjadaja go na sniadanie z pierwszej szarzy. Moze T4(5)??
Kamil. (miszczu)

Offline Motorek

Scenariusze
« Odpowiedź #2 dnia: Maj 26, 2007, 08:51:01 am »
Fajny scenariusz na masę mi się podoba.
Parę pytań do tego scenariusza - dwuręczna broń, którą włada Grey Seer powoduje że bije ostatni?
Można by dać zapis, że posiada worek z Warpstone tokenami i co tura je zażywa, co za tym idzie rzuca czary 3 kośćmi.
Przydałby mu się jakaś ochrona przeciw strzelaniu, bo przy salwie Reiklandczyków, Krasnali albo Averlandu może zejść po 1 turze. Może Dodge na 4+ i w walce wręcz też coś w ten deseń Step A side na 4+ bo za szybko będzie schodził. Do tego dałbym mu odporność na psychologię - ewentualnie zapis że All Alone go nie dotyczy. Co do magii dobrym rozwiązaniem byłoby, że np. Warpfire rzuca najbliższy wrogi model, jak jest w walce do rzuca albo Black Fury albo Sorcerer Curse.
Jak atakuje Szary Prorok? Szarzuje na najbliższe modele, czy czeka aż sam zostanie zaatakowany?
Wezwane szczurki powinny atakować najbliższe modele i biec w stronę Grey Seera aby mu pomóc w walce.
Chyba tyle uwag.
Spoko rozkmin Nahar ;)

Offline Mistrz wałków :)

Scenariusze
« Odpowiedź #3 dnia: Maj 26, 2007, 11:39:56 am »
Wydaje mi sie ze mam pomysł jak rozwiazac przerzywalnosc szczura.
Proponuje dac mu dwie specj zasady.

Regeneracja.. Na skótek długiego przebywania ze spaczeniem jego ciało ma niezwykle wysokie zdolności regenerowania ran.

Smór spaczenia. Wokół maga wciaz unosi sie zielonkawa chmura smrodu, która ogranicza widocznosc przeciwniom. Chmura powoduje -1 do trafienia zarówno w walce dystansowej jak i w walce wręcz.
Kamil. (miszczu)

Offline nahar

Scenariusze
« Odpowiedź #4 dnia: Maj 26, 2007, 11:04:53 pm »
Dzięki za uwagi. Właśnie o to mi chodziło, takie wspólne "ucieranie" scenariusza.

No dwuręczna, znaczy że dwie ręce zajmuje - nic więcej.
Widzisz Kamil poniżej pierwotny prolif Grey Seera:

Grey Seer

M WS Bs S  T W I A Ld
6 5  4  4  4 3 5 2  7

Skills:
Wizardry
Magical Aptitude
Jump Up
Wall Runner

Wszystkie czary Horned Rat (bez Children)
Fearless, lub raczej odporny na zasady psychologiczne.
Rat Master - no wiadomo.

Dodałem:

Serce ze Spaczenia +1 T

Co do strzelania - ten pomysł z oparami moim zdaniem super. Zamiast Jump Up.

Regeneracja wydaje mi się za mocna. Natomiast staty Proroka obniżyłem po przejrzeniu Army Booka do Skavenów. Jednak te mocniejsze są lepsze.


Co do zasad ruszania się. Moim zdaniem Prorok pilnuje domu. I kamieni które są w nim ukryte.
Za to można dać że szczury pojawiają się 3d6" od Proroka, to będzie on lepiej chroniony.
paweł

Offline MK

Scenariusze
« Odpowiedź #5 dnia: Maj 27, 2007, 09:41:42 am »
Kto i jak wybiera czary które rzuca prorok ?
ww.najmita.net - serwis społeczności Mordheim

Offline Mistrz wałków :)

Scenariusze
« Odpowiedź #6 dnia: Maj 27, 2007, 11:08:47 am »
Zmien pawle zapis przy broni zdwureczej na obureczna - bedzie to duzo jasniejsze :)

Ciesze sie ze spodobał Ci sie ten pomysł z chmura :)

Dodałeś T5.. i nie chcesz regeneracji. Moze i lepiej. Choc w scenariuszu trolle  
Z regeneracja biego 7 "misków"  i jakos sobie z nimi radzimy.. niektórzy nawet zadziwiajaco skutecznie.

Scenariusz przetestujemy i Ci podeślemy uwagi :)
Kamil. (miszczu)