trawa

Autor Wątek: Nowe zasady  (Przeczytany 22467 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Offline Mistrz wałków :)

Nowe zasady
« Odpowiedź #30 dnia: Czerwiec 21, 2006, 09:23:13 am »
Cytuj
Co do zmiany oklepanych zestawów broni to niedługo zamiast topór/sztylet będzie królować 2x topór.


W systemie 4/5 tak.
Lecz w systemie 5/5 nie bedzie to takie juz oczywiste :D

Polecam kazdemu rozegrac z 10-15 bitew kazdym z tych systemów a w mgnieniu oka sie o tym przekonacie!

Mi podoba sie to, ze nie wszystko jest rozstrzygane na etapie szarzy.(kto zaszarzuje ten wygrywa). No i wreszcie jest sposób na wiekszych bydlaków!
Atakuje nas possesed, minotaur czy wampir a tutaj wyskakuje chempion z ciezka zbroja tarczą mieczem i hełmem i przyjmuje bydlaka na klatę dajacszanse kolegom na kontre :)
Kamil. (miszczu)

Offline MiSiO

Nowe zasady
« Odpowiedź #31 dnia: Czerwiec 21, 2006, 09:39:46 am »
To przesadziłeś. Minoś z halabardą robi z chAmpion'a miazgę. Save -2 na "dzień dobry".

Zbroję i tarczę kupisz po 1-2 grach... a Opętany zarobi wtedy +1S/A :D

Jednak jeśli chodzi o porównywalnych kolesi to masz rację. Będzie można grać bardziej defensywnie. Czyż nie? Jedynie nie chcę przecięga w drugą stronę.

Będę się cieszył jak się zaczną NOWE, ciekawe rozpiski. Zawsze to nowy powiew... po ostatniej erracie uważam, że chłopcy potrafią poprawiać zasady. Oby i następna errata była równie udana. [również errata do Necromundy jest bardzo dobra więc to nie przypadek]

Offline Dabi

Nowe zasady
« Odpowiedź #32 dnia: Czerwiec 21, 2006, 01:35:41 pm »
Cytuj
To chyba musisz zmienić system ... za dużo chcesz zmieniać. Może Necromunda? Tam każdy pkt WS się liczy. Wink



Już dawno zmieniłem system właśnie przez te głupoty  
Sam pomysł gry + klimat jednak podoba mi się, mam figurki w Lublinie, mam z kim grac ale jakoś póki co na aktualne zasady nie mam zamiaru się bawić.
Jeśli się zmienią to z chęcią pogram znowu bo będę miał miłą odmianę od systemu najważniejszego wiec zależy mi na tym aby nie zwalili takiej szanse na poprawę

Jak już alternatywne gry to na pewno nie coś Gównianego wytwórcy

(chociaż w necro coś podobnego bym też pograł)
eśli coś wydaje się trudne , to pewnie takie jest

Offline Musley

  • Steward
  • ******
  • Wiadomości: 6 346
  • Total likes: 0
  • Płeć: Mężczyzna
  • (づ。◕‿‿◕。)づ
    • Soundcloud
Nowe zasady
« Odpowiedź #33 dnia: Czerwiec 21, 2006, 01:52:09 pm »
Powiedzcie mi jeszcze jak będą wyglądały pancerze w nowym systemie?

Gdy się tak dłużej zastanawiam, to nawet się cieszę z nadchodzących zmian. Zawsze to jakiś powiew świeżości w Mordheim, bo póki co rozpiski zawsze mam takie same...
Wzmocni to na pewno postacie, które tak czy tak biegają z jedną bronią - Flagellanci już nie będą przeżywać takiego stresu, jeśli im atak nie wypali, wartość psów wzrośnie (choć i tak są bardzo klawe), niedźwiedź kislevicki - toż to będzie teraz wymiatacz! :D

Offline MiSiO

Nowe zasady
« Odpowiedź #34 dnia: Czerwiec 21, 2006, 03:11:57 pm »
Zmienią, raczej, tylko tarcze. Reszta tak jak jest.

W końcu moje modele z failami, halabardami czy włóczniami będą mniej "biedne". Brak ujemnego modyfikatora dużo im da. Rozpiski będą bardziej pod styl gry a nie pod samą skuteczność dobierame. Nie będzie "tylko ta jest dobrze" a będzie "lubię defensywę - gram taką rozpiską".

To o czym wspomniał Mus jest częścią całości o której pisałem. Opętani, duże potwory... zaczacznie zyskają. :D Również Ci z 2ręczną bronią wszelakiego rodzaju.

Offline Musley

  • Steward
  • ******
  • Wiadomości: 6 346
  • Total likes: 0
  • Płeć: Mężczyzna
  • (づ。◕‿‿◕。)づ
    • Soundcloud
Nowe zasady
« Odpowiedź #35 dnia: Czerwiec 21, 2006, 03:37:18 pm »
No i mój sierżant Averlandu z dwurakiem! :o
Tak, zdecydowanie duże potwory zostaną wzmocnione – Ratrak już na starcie z 3A...

Offline MiSiO

Nowe zasady
« Odpowiedź #36 dnia: Czerwiec 21, 2006, 03:52:22 pm »
... za to minotaurowi nie będzie sensu dawać czegokolwiek innego poza halabardą. :D

Też mam sierżanta z halabardą lub dwurakiem i duelling'ami. :D


Już widzę jak moi wyznawcy Kultu Opętanych zyskują! Sami Opętani, Beast [flail/LA+tarcza+np. miecz i WS4+W2]...

Save na 4+ z T4 W2 w asyscie Opętanych :D Zrobię sobie 2 nowe beasty ... :D

Offline Musley

  • Steward
  • ******
  • Wiadomości: 6 346
  • Total likes: 0
  • Płeć: Mężczyzna
  • (づ。◕‿‿◕。)づ
    • Soundcloud
Nowe zasady
« Odpowiedź #37 dnia: Czerwiec 21, 2006, 03:54:15 pm »
Zimoch, gracie na tę opcję:
Cytuj
OPTION B.
i. Page 35, "Fighting with two weapons". Add the line "Due to the difficulty in fighting with more than one weapon, any warrior attempting to do so suffers a -1 penalty to hit with both weapons. A warrior using a pistol in hand-to-hand combat is exempt from this penalty."

ii. Page 122, New Combat Skill "Maniac Warrior: The Warrior is adept at fighting with a weapon in each hand. He may ignore the -1 to hit penalty that such practice normally incurs."

iii. Replace the existing cost, movement penalty, rarity and armour saves with the following:

- Light Armour: 6+ save , no -1M with shield, common, (10GC)
- Medium Armour: 5+ save, no -1M with shield, common, (20GC)
- Full Armour: 4+ save, -1M with shield, rare 8, (50GC)
- Ithilmar: 4+, no -1M with shield, rare 11 (90GC)
- Gromril: 4+, no -1M with shield, rare 11, Special Rule: "Death Defying: A warrior that is wearing Gromril armour gains a 4+ save against Serious Injury during the post-battle phase. Treat a successful save exactly as if the warrior had received the "Full Recovery" result (150GC)

Medium, Full, Ithilmar & Gromril Armour are all types of Heavy Armour.

?

To po co ten Ithilmar? :?

Offline Zimoch

Nowe zasady
« Odpowiedź #38 dnia: Czerwiec 21, 2006, 04:08:04 pm »
Tak
Jako jedyna zbroja ma sava bo bitewnego.;] Poza tym ta opcja nie zdejmuje z krytyków Armour sava.
y Zimoch

Offline Zimoch

Nowe zasady
« Odpowiedź #39 dnia: Czerwiec 21, 2006, 04:09:35 pm »
Ithilmar ?? Chmm nie wiem - nie ma modyfikatora do ruchu - przyda się elfom(może??) - szczerze nie mialem takiego problemu jeszcze - ale cena faktycznie przesadzona
y Zimoch

Offline Nazroth

Nowe zasady
« Odpowiedź #40 dnia: Czerwiec 21, 2006, 07:13:47 pm »
APROPO nowych zasad - wiem, że temat traktuje o czymś innym. Wpadłem jednak na wspaniały pomysł wypromowania kawalerzystów w mądrej ilości i bez przegięć. Otóż proponuję:

W startowych rozpiskach zarówno one off game, jak i kampanijnych, turniejowych - możemy jednemu herosowi dać skilla potrzebnego do jazdy na wierzchowcu płacąc jedynie koszt w XP, które musiałby dostać aby uzyskać poziom. Model w ten sposób traci jedno zwykłe rozwinięcie i jest droższy do ratingu.
Ponadto w początkowych rozpiskach można nabywać wierzchowce za ich normalną cenę.

Co wy na to mociumpany?
W ten sposób nie przepakerzamy żadnego konnego, po prostu ułatwiamy dostanie konika - jednego wraz ze skillem. Kosztuje to masakratorycznie dużo - jak zawsze, ale jest ciekawym urozmaiceniem. Nie mówię, że to ma być na stałe ogólnopolski house rule...ale na jakimś urnieju można to przetestować.
'Jedynym sposobem by zmądrzeć jest grać z mądrzejszym przeciwnikiem'

Offline Motorek

Nowe zasady
« Odpowiedź #41 dnia: Czerwiec 21, 2006, 07:26:08 pm »
Czyli 120 GC :?: Dobrze liczę? IMO można bvy takie coś wprowadzić, konnego to widzałem tylko Roadwarena i Higwaymana, w życiu nie walczyłem przeciwko np. konnemu dowódcy Marienburczyków :?
Pozdro ;)

Offline nahar

Nowe zasady
« Odpowiedź #42 dnia: Czerwiec 21, 2006, 07:27:43 pm »
Coż Naz.
I tak tylko mega klimaciarze się złaszczą na wierzchowca. Na pewno dla band ludzkich to strata skilla i kasy. Moze orki? Zawsze masz +2 ST. Dodajemy tarczę i LA i jest 3+ save. Tylko że ja bym i tak orkami brał Trolla a nie dzika dla Bossa.

Konie niestety wymagają gruntownego wzmocnienia. Chodzi mi tylko li o grywalność ich (bez ponownych dyskusji o realiach itp).

Po prostu są MEGA plewne.

Jak zwykle żywcem zdarcie zasad z Battla nie zdaje rezultatu w grze która zakłada rozwój statystyk modeli.

Zresztą to właśnie możliwość rozwijania bandy powoduje że spośród gier figurkowych tak lubię Mordheim (no i Necromundę).
paweł

Offline Motorek

Nowe zasady
« Odpowiedź #43 dnia: Czerwiec 21, 2006, 07:30:21 pm »
Ja sobie kiedyś dokupię Nightmare dla Vampira albo Necromancera tylko muszę odpowiednie modele zakupić. Zawsze mnie to kusiło w bandzie Wampierzów ;) Tyle , ze tylko na towarzyskie kampanie, na tunriej niestety czegoś takiego bym nigdy nie kupił.
Pozdro ;)

Offline vader_NH

Nowe zasady
« Odpowiedź #44 dnia: Czerwiec 21, 2006, 08:13:19 pm »
W sumie sam sie zastanawiałem jakby to było mieć dowódcę na koniu i szarżować z lancą :D

A tak do nowych zasad. Jak bedzie wyglądać zasada pistoletów?? Gdy używamy ich w hth, to tak samo dosytajemy ujemny modyfikator za drugą broń??