trawa

Autor Wątek: Nowe zasady  (Przeczytany 21284 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Offline Musley

  • Steward
  • ******
  • Wiadomości: 6 346
  • Total likes: 0
  • Płeć: Mężczyzna
  • (づ。◕‿‿◕。)づ
    • Soundcloud
Nowe zasady
« Odpowiedź #45 dnia: Czerwiec 21, 2006, 09:08:21 pm »
W przypadku pistoletów - nie.

Offline MiSiO

Nowe zasady
« Odpowiedź #46 dnia: Czerwiec 22, 2006, 08:45:38 am »
Koń pasuje do gruzowiska jak pięść do nosa. Do tego kosztuje tyle ile niejedna imperialna wieś ... wszytsko się zgadza. Weźmy uliczki przy krakowskim rynknu. Dodajmy do nich tony gruzu, palące się domu, dziury, dużo pyłu i mrok... i mamy idealne miejsce do galopowania :P

Offline Zimoch

Nowe zasady
« Odpowiedź #47 dnia: Czerwiec 22, 2006, 09:56:47 am »
Wczoraj rozegrałem kolejne dwie bitwy do kampanii na nowych zasadach
Kilka spostrzezeń:
Walki trwały dwa do trzech razy dłużej. Niezła była sytuacja - kiedy moj wampir z 3 atakami na 3+ i raną na 4+ nie mogl zdjac jednego krasanala zapuszkowanego na 3+.Ten sukcesywnie zdjął mi 4 rany - ale mialem szczeście na Injury Table - dodam ze mialem 3Woundy
Czary nekromanckie - bardzo dobre szczególnie lifestealer (jak wyjdzie na 10) - gdy walki się wydłużają to szansa na rzucenie dobrego czaru większa.
Co do długości walk - moim zdaniem albo mieliśmy wyjątkowego pecha - albo było jednak nieco za długo. Stawiam jednak na to pierwsze.
Składy armii mniej wiecej:
9 Krasnali - Noble, Inzynier, Boh z awansu, 4 Krotkobrodych, 2 Thundererow - wszystko savy na 3+
U mnie Wampir, Nekromanta (Lifestealer), 3 Dregi, Ghoul Bohater(super awanse - 6lvl - same skille). 4 Ghoule(3WS 3A) 3 Zombie
Wszyscy sava na 3+ oprocz Ghouli i zombie oczywiscie
W drugiej walce mialem jeszce dramatis persone - Stimmusa Ganta - gosc ze wszystkimi czarami nekro z Sorcery i Dodge  - moim zdaniem najlepszy Dramatis dla Undeadów -  walczyl sam jeden przeciwko Noblowi i inzynierowi - i zdjął obydwu ;] (czary czary...... ;) )


Moja przewaga moim zdaniem oczywista - nie byla taka oczywista - a to dzieki savom. I dobrze - w ostatecznosci wygralem całą kampanie, ale nie bylo łatwo.

Moze nastepnym razem przetestujemy zasade 4+\5+ do trafienia
y Zimoch

Offline Nazroth

Nowe zasady
« Odpowiedź #48 dnia: Czerwiec 22, 2006, 11:12:34 am »
Ale Misiu - weź pod uwagę to, że nie wszystkei bandy poruszają się KONNO. Ja akurat wysunąłem tę propozycję ze względu na mojego nowego jeźdźca na Cold One'ie... a nikt też nie wspomina o galopie...

Istotną kwestia jest też to, że w Mordheim też były szerokie ulice... sądzisz, że ludzie poznosili gruzy na środek tych ulic po katastrfie?? No ja myślę, że nie i bywają miejsca do galopowania - zwłaszcza na naszych turniejach:)
'Jedynym sposobem by zmądrzeć jest grać z mądrzejszym przeciwnikiem'

Offline MiSiO

Nowe zasady
« Odpowiedź #49 dnia: Czerwiec 22, 2006, 11:29:47 am »
Względnie szerokie... ale z tego co mówisz wynika dokładnie to co napisałem. Koń dla kogoś kto nie ma na co wydawać kasy. Cold One to inna bajka :D

Konia będzie można połączyć ze zbroją i tarczą. Raz, że łatwiej będzie 1 ręką trafiał. Dwa; jego save na 2+ nie będzie tak łatwo od krytyków znikał... znajdą się amatorzy.

Inne steed'y pasują zdecydowanie bardziej i mają lepsze zasady.


Co do zbroi. Jak mówiłem. Walka się ciągnie i ciągnie. Gra trochę trafi na tempie. Nie można liczyć na szybki atak i odskok. Zwykle zdązą cię dojść i otoczyć. Oczywiśćie wyjątkiem są modele z dobrym WS, S i bazowymi atakami... z drugiej jednak strony będzie więcej taktyk i kombinowania. Ciekawy jestem ostatecznej wersji zasad. Napisałem zapytanie o prognozowany termin wprowadzenia tych zmian.

Offline Nazroth

Nowe zasady
« Odpowiedź #50 dnia: Czerwiec 22, 2006, 12:22:49 pm »
Nawiązując do konia/cold one'a...to ja właśnie chce wystawić jeźdźca z lancą, w zbroi i z tarczą:) Przy WS takiego DE, doliczając bonus do siły za szarżę to to jest fajny gość:)

Co do samych zasad...taka walka naprawdę długo trwa. Pamiętam to doskonale - i moim zdaniem jeśli wszyscy zostaną przy 2x hth.weapon - to pozamiatane, bo to się wlecze w nieskończoność, ale jak się znajdzie mądry, co zacznie wystawiać puklerze i broń hth, albo halabardy, inne takie - to będzie wyjadał... grałem tak kilka miesięcy - pamiętam dokładnie. Zwłaszcza DE&SoS... kurde DE cięły powietrze, siostrzyce to samo... aby jeden model zabił drugi trzeba było 15x zdrowaśkę odmówić...
'Jedynym sposobem by zmądrzeć jest grać z mądrzejszym przeciwnikiem'

Offline Zimoch

Parowanie
« Odpowiedź #51 dnia: Czerwiec 26, 2006, 06:56:04 pm »
Co sądzicie o przetestowaniu tych zasad dot. parowania?
http://madnergal.com/brahmsworld/Mordheim/PDFs/parry%20rule.pdf
y Zimoch

Offline vader_NH

Re: Parowanie
« Odpowiedź #52 dnia: Czerwiec 26, 2006, 07:11:57 pm »
Cytat: "Zimoch"
Co sądzicie o przetestowaniu tych zasad dot. parowania?
http://madnergal.com/brahmsworld/Mordheim/PDFs/parry%20rule.pdf



Przy obecniej tabelce na hity, to jest przynajmniej jakas rekompesata dla modelu posiadającego wyższy WS. Mnie sie podoba (mam nadzieje że wszystko własciwie zrozumiałem  :p )

Offline Zimoch

Nowe zasady
« Odpowiedź #53 dnia: Czerwiec 28, 2006, 08:01:13 pm »
Odnośnie nowych zasad - chciałem spytać czy zna ktoś człowieka o nicku Szafa - podobno znany któś na scenie Mordheim;] Pytam - bo ja razem z moim kumlem chcielismy sie z nim jakos skontaktowac odnośnie kampanii,  którą podobno przygotował. Z tego co wiem to ma na imie Piotr (tak jak ja ) i mieszka w Łodzi..
Z góry dzieki.
y Zimoch

Offline Wojtek_Krz

Nowe zasady
« Odpowiedź #54 dnia: Czerwiec 28, 2006, 09:54:30 pm »
Nie wiem czy jest az tak znany, ale wystarczy jak wyszukasz na forum w opcji szukaj. Bo gdzies tu siedzi :)

Offline Musley

  • Steward
  • ******
  • Wiadomości: 6 346
  • Total likes: 0
  • Płeć: Mężczyzna
  • (づ。◕‿‿◕。)づ
    • Soundcloud
Nowe zasady
« Odpowiedź #55 dnia: Czerwiec 29, 2006, 06:49:38 am »

Offline Zimoch

Nowe zasady
« Odpowiedź #56 dnia: Lipiec 03, 2006, 02:16:53 pm »
Zauważyłem zmiany w dziale SG w dziale mordheim/articles - sporo nowości!!
y Zimoch

Offline MiSiO

Nowe zasady
« Odpowiedź #57 dnia: Lipiec 03, 2006, 05:41:17 pm »
Nowości... ? Muszę powiedzieć, że poza regularnie dodawanymi tekstami z Fanatic Online nie ma tam nic nowego :(

Offline Zimoch

Nowe zasady
« Odpowiedź #58 dnia: Styczeń 11, 2007, 08:10:00 pm »
Czy od lipca są jakies nowe erraty, ciekawe zasady, zasady dodatkowe,bandy itp. Krótko mówiąc co sie zmieniło?
y Zimoch

Offline MK

Nowe zasady
« Odpowiedź #59 dnia: Styczeń 11, 2007, 09:37:22 pm »
Nic. Niestety.
ww.najmita.net - serwis społeczności Mordheim