trawa

Autor Wątek: "Prawie jak euro" 2250 pts. W-wa 1.VII  (Przeczytany 9543 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Offline Nehan

"Prawie jak euro" 2250 pts. W-wa 1.VII
« Odpowiedź #15 dnia: Czerwiec 21, 2006, 01:24:39 pm »
Cytuj

Prośba jeśli chodzi o test wiedzy - nie pytajcie o Armie Betona czy Imię Psa.

Tzn. o sso chodzi?

Wziąłbym wtedy to pod uwagę przy tworzeniu ;)

Offline Dastor

"Prawie jak euro" 2250 pts. W-wa 1.VII
« Odpowiedź #16 dnia: Czerwiec 21, 2006, 01:35:37 pm »
Żeby pytania były z fluffu warhammera, a nie graczy:P
img]http://i31.photobucket.com/albums/c361/asqard/kultke3.png[/img]

Offline Nehan

"Prawie jak euro" 2250 pts. W-wa 1.VII
« Odpowiedź #17 dnia: Czerwiec 21, 2006, 01:48:16 pm »
A, to nie ma problemu. :x

Offline Tigerius

"Prawie jak euro" 2250 pts. W-wa 1.VII
« Odpowiedź #18 dnia: Czerwiec 21, 2006, 04:18:23 pm »
full paint wymagany?

tak kontrolnie pytam, pewnie sie zjawie...
...kółko super wyjebanych pod niebiosa snobów(patrz Bastion)..."
Witam, jestem Rafał, mam 20 lat. W moim przypadku wyjebanie pod niebiosa ogranicza się do pokoju na 1-szym piętrze, a snobem jestem, bo mam oba fallouty oryginalne z CDA

Offline Lord Semi

"Prawie jak euro" 2250 pts. W-wa 1.VII
« Odpowiedź #19 dnia: Czerwiec 21, 2006, 05:59:24 pm »
przecierz bylo w zasadaqch ze jesli nie masz pomalowaniej armi to tylko 0 pkt z oceny dostaniesz...
-------------------------------"Klub Kult"-------------------------------
Sukces nigdy nie jest ostateczny. Porażka nigdy nie jest totalna. Liczy się tylko odwaga.

Offline Harry101

"Prawie jak euro" 2250 pts. W-wa 1.VII
« Odpowiedź #20 dnia: Czerwiec 21, 2006, 11:52:43 pm »
taki fajny turniej, a ja akurat będę biegał po lesie z kijem na 5 dniowym larpie:?
he answer my friend is blown in the wind.

Offline Offspringman

"Prawie jak euro" 2250 pts. W-wa 1.VII
« Odpowiedź #21 dnia: Czerwiec 22, 2006, 10:11:20 am »
bywa

Offline Dastor

"Prawie jak euro" 2250 pts. W-wa 1.VII
« Odpowiedź #22 dnia: Czerwiec 23, 2006, 01:21:40 pm »
Można brać giganta.
img]http://i31.photobucket.com/albums/c361/asqard/kultke3.png[/img]

Offline Nehan

"Prawie jak euro" 2250 pts. W-wa 1.VII
« Odpowiedź #23 dnia: Czerwiec 23, 2006, 02:10:18 pm »
*Bać się* giganta? :p

Offline Dastor

"Prawie jak euro" 2250 pts. W-wa 1.VII
« Odpowiedź #24 dnia: Czerwiec 23, 2006, 02:33:03 pm »
tez trzeba :p
img]http://i31.photobucket.com/albums/c361/asqard/kultke3.png[/img]

Offline GoluS

"Prawie jak euro" 2250 pts. W-wa 1.VII
« Odpowiedź #25 dnia: Czerwiec 24, 2006, 01:19:30 pm »
Nie wiedzialem gdzie to napisac wiec pisze tutaj :). Mam nadzieje, ze odpowiednie osoby to zauwaza :). Ewe. przeniosa gdzies indziej.

Przegladalem z bratem ostatnio zasady euro a dokladnie uscislenia i zauwazylismy pare bledow (czy moze niescislosci)

Cytuj
1.g) In order to pass over walls, fences and other obstacles, a unit must surrender half its movement.

powinno byc model

Cytuj
5.d) Units declaring a flee reaction from more than one unit flee along the vector resultant from measuring the position of the centres of all the enemy units charging it and its own centre. Whether it was caught or not is established before performing the "flee" move, by comparing the flee dice roll, the original position of the regiments and the distance between them. If the sum of the dice roll and the distance to charging units is greater than their charge range, the fleeing unit has successfully made its escape, and the chargers are moved towards it - employing standard rules for a failed charge.

powinna byc uwzgledniania koncowa pozycja oddzialow a nie poczatkowa odleglosc

Cytuj
15.a) Earthshaker cannons do not "shake" ethereals and flyers, but the movement of units with random movement (2D6, 3D6) is halved.

Chyba na euro spowalnia wszystko?

Cytuj
5.b) If a fleeing unit gets away from the pursuing unit, the pursuing unit continues its move after the fleeing enemy. The path of pursuit is the straight line joining the centres of the pursued unit (after it had made its flee move) and the centre of the pursuing unit (before the pursuit move is made). If there are any enemy units in that path and within reach of the pursuing unit, the "pursuit into fresh enemy" rules apply and a wheel can be made in order to maximise the number of miniatures in combat. In case of a larger number of regiments, the above recommendations and Annual 2002 rules should be employed.

Linia ucieczki/gonitwy powinna byc robiona prostopadle do linii frontu.

Cytuj
2.c) The Accidental charges rules are void and do not apply. If the front edge of a charging unit comes within 1" of a second enemy unit, that unit should also be treated as charged (no counter-charges are made) and all normal charge rules apply (psychology tests, reactions, etc) as per appendix 6 - multiple targets.
Such charges on “multiple targets” should be avoided as far as possible and executed only when aligning the charges forces it. Therefore, purposefully declaring “multiple charges” is forbidden.

To zdaje sie troche inaczej dziala na euro?
alo

Offline Przemas

"Prawie jak euro" 2250 pts. W-wa 1.VII
« Odpowiedź #26 dnia: Czerwiec 25, 2006, 03:41:29 pm »
Rozumiem że skoro nie ma WYSIWYGu to lekkie proxy są tolerowane?

Offline Dastor

"Prawie jak euro" 2250 pts. W-wa 1.VII
« Odpowiedź #27 dnia: Czerwiec 25, 2006, 04:02:40 pm »
Lekkie tak.
img]http://i31.photobucket.com/albums/c361/asqard/kultke3.png[/img]

Offline Robson

"Prawie jak euro" 2250 pts. W-wa 1.VII
« Odpowiedź #28 dnia: Czerwiec 25, 2006, 04:33:05 pm »
do trzech gramow na modelu

Offline Dastor

"Prawie jak euro" 2250 pts. W-wa 1.VII
« Odpowiedź #29 dnia: Czerwiec 25, 2006, 07:16:20 pm »
do 4 maksimum
img]http://i31.photobucket.com/albums/c361/asqard/kultke3.png[/img]