Nie było mnie od czwartku do teraz.
Nie moja wina że zamiast w poniedziałek ostatnia gra była w piatek.
Jestem już.
Poproszę wyniki ostatniej gry na maila i od poniedziałku można grać. ostatni scenariusz.
Oto on:
"Krater"
liczba graczy: 2
Teren: Każdy gracz może w turze postawić kawałek otoczenia, zrujnowany budynek, wieżę lub podobny kawałek terenu. Sceneria powinna zostać tak ustawiona aby w centrum stołu znajdował się krater (np zrobiony z płotków) o średnicy 18".
W kraterze znajduje się 9 [dziewięć] kamienie Wyrdstone'a. Każdy gracz rozkład 4 kawałki, jeden ma zostać umieszczony idealnie w środku stołu (a co za tym idzie krateru). Każdy kamień ma być 3 cale od każdego innego kamienia.
Rozstawienie: Każdy z graczy rzuca k6, ten z wyższym wynikiem decyduje: rozpoczyna grę jako pierwszy lub wybiera krawędź stołu na której się wystawia. Każdy z graczy rzuca ponownie k6. Ten z wyższym wynikiem decyduje który z graczy wystawia swoją bandę pierwszy. Wystawiający się gracz ustawia swoją bandę do 6 cali od swojej krawędzi stołu.
Zbieranie Wyrdstone.
Podnosić kamienie mogą TYLKO herosi. Każdy może nieść dowolną ilość kamieni, których nie można jednak przekazywać innym modelom. Jesli model jest OoA upuszcza wszystkie niesione kamienie. Poza kraterem upuszczne przez herosa OoA kamnienie mogą podność stronnicy [tylko Ci zdolni do zdobywania punktów doświadczenia).
Wpływ krateru i dużej ilości Wyrdstone
Gracz przed ruchem każdego modelu musi wykonać rzut k6. Wynik 1 [jeden] oznacza że model nic nie robi w tej rundzie (dotyczy to frenzy, animozji itp). NIC.
Na terenie krateru oddziaływanie Wyrdstone'a jest większe. Wyrzucenie 1-2 na k6 powoduje określone konsekwencje. Przy 2 [dwa] na K6 model nic nie robi.
Gdy gracz rzuci 1 [ jeden] na k6 (w obrębie krateru) rzuca jescze raz 2k6 a wynik sprawdza w poniższej tabeli:
Tabela Wyrdstone'a
2 Mroczne Wizje! Postać zadaje sobie tyle autohitów (trafień) ile ma max ataków w walce wręcz. Rzuć normalnie na woundowanie, potem jeśli postać straciła ostatnią ranę na Injury Roll (analogicznie jak w walce z wrogiem).
3 Nurglowe rozdęcie jelit! Model otrzymuje hita z S6 bez rzutów obronnych. Wszystkie modele 2 cale od niego otrzymują hita z S4 (z rzutem obronnym)
4 Przerażenie! Postać ucieka 2k6 cali w losowym kierunku (scatter dice). W następnej rundzie musi zdać test Ld lub nadal ucieka. Po przekroczeniu krawędzi traktujesz ją jak OoA.
5 Krew Khorna! Postać wpada w szał bojowy - od tej chwili ma zdolność frenzy - atakuje NAJBLIŻSZY model.
6 Zapłata Pana Cieni! Model traci -1 do losowej statystki. Efekt trwa do początku następnej rundy.
7 Dar Pana Cieni! Model otrzymuje +1 do losowej statystki, która może wzrosnąć ponad jego maximum rasowe. Efekt trwa do początku następnej rundy.
8 Rozkosze Slaneesha! Model jest podatny na głupotę do końca gry.
9 Wir Chaosu! Model natychmiast jest teleportowany 2k6 cali w dowolnym kierunku. Jesli ląduje innej figurce (modelu - wystaczy kawałek podstawki), ta otrzymuje hita z siła 3 (lub 5 w wypadku dużych potworów). Po zdaniu testu Ld może normalnie działać w tej turze.
10 Pan Przemian. Gracz zamienia model na najbliższy model z bandy przeciwnej. Od tej pory drugi gracz całkowicie kontroluje jego poczynania. Ty za kontrolujesz jego model. W każdej rundzie obaj gracze rzucają testy Ld przejętych członków bandy (Gracz 1 rzuca za swoj model w rundzie gracza 2, gdy gracz 2 ma kierować zdobytym od gracza 1 modelem) Udany test oznacza powrót do sytuacji wyjściowej. Gracze ponownie kontrolują własne (startowo) modele.
11 Pan czasu! Model ma zamiast jednej tury k3 tury (po rozegraniu pierwszej rozgrywane są pozostałe tury na normalnych zasadach). Po rozegraniu ostatniej tury z wydarzenia Pan czasu gracz rzuca za ten model na Tabeli zranień (injury roll). Nie ma znaczenia ile ma jeszcze Woundów ten model
12 Wessany! Model jest OoA.
Scenariusz się kończy gdy któraś z band nie zda testu rozbicia.
+ 1 exp za udział
+ 1 exp za zabicie wroga dla herosów
+ 1 za każdy kawałek Wyrdstone dla herosów
+ 1 za zwycięstwo dla dówódcy.
Punkty do klasyfikacji:
+1 za każde 2 kawałki więcej niż przeciwnik do max 2 punktów.
PO TYM SCENARIUSZU NIE MA EKSPLORACJI. MOŻNA WYSŁAĆ DO DOMU WYNIESIONE KAWAŁKI WYRDSTONA ZMIENIAJĄC JE NA PUNKTY DO KLASYFIKACJI
Jak widać scenariusz jest mocno losowy.
Życzę wszystkim miłej gry i dobrej zabawy.
Pary - być może po południu się pojawią jak będę znał wynik ostatniego multiplaya.