trawa

Autor Wątek: Wakacyjna kampania w Bardzie [Kraków 2006]  (Przeczytany 36846 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Offline Mistrz wałków :)

Wakacyjna kampania w Bardzie [Kraków 2006]
« Odpowiedź #195 dnia: Wrzesień 02, 2006, 05:31:14 pm »
Tak jak powiedziałes nie było Cie Maćku dlatego też powstrzymaj swoje nerwy..
Wyniki sprzed ostatniej gry sa aktualne. Rozegrała też zaległą gre ostatnie 4.
Zatem zostaje tylko jeden scenariusz który po moich wskazówkach napisze (obiecał) w dniu jutrzejszym Paweł.
I To będzie KONIEC.

W ramach wyjaśnienia.. z powodów losowych musiałem oddac pałeczkę Pawłowi i nie zwaliłem tego na jego osobę, a poprosiłem. Na co on sie zgodził. :)

Dlatego niecierpliwych prosze o spokuj.
Kamil. (miszczu)

Offline nahar

Wakacyjna kampania w Bardzie [Kraków 2006]
« Odpowiedź #196 dnia: Wrzesień 03, 2006, 07:49:44 am »
Nie było mnie od czwartku do teraz.
Nie moja wina że zamiast w poniedziałek ostatnia gra była w piatek.

Jestem już.
Poproszę wyniki ostatniej gry na maila i od poniedziałku można grać. ostatni scenariusz.

Oto on:

"Krater"

liczba graczy: 2

Teren: Każdy gracz może w turze postawić kawałek otoczenia, zrujnowany budynek, wieżę lub podobny kawałek terenu. Sceneria powinna zostać tak ustawiona aby w centrum stołu znajdował się krater (np zrobiony z płotków) o średnicy 18".
W kraterze znajduje się 9 [dziewięć] kamienie Wyrdstone'a. Każdy gracz rozkład 4 kawałki, jeden ma zostać umieszczony idealnie w środku stołu (a co za tym idzie krateru). Każdy kamień ma być 3 cale od każdego innego kamienia.

Rozstawienie: Każdy z graczy rzuca k6, ten z wyższym wynikiem decyduje: rozpoczyna grę jako pierwszy lub wybiera krawędź stołu na której się wystawia. Każdy z graczy rzuca ponownie k6. Ten z wyższym wynikiem decyduje który z graczy wystawia swoją bandę pierwszy. Wystawiający się gracz ustawia swoją bandę do 6 cali od swojej krawędzi stołu.

Zbieranie Wyrdstone.

Podnosić kamienie mogą TYLKO herosi. Każdy może nieść dowolną ilość kamieni, których nie można jednak przekazywać innym modelom. Jesli model jest OoA upuszcza wszystkie niesione kamienie. Poza kraterem upuszczne przez herosa OoA kamnienie mogą podność stronnicy [tylko Ci zdolni do zdobywania punktów doświadczenia).

Wpływ krateru i dużej ilości Wyrdstone

Gracz przed ruchem każdego modelu musi wykonać rzut k6. Wynik 1 [jeden] oznacza że model nic nie robi w tej rundzie (dotyczy to frenzy, animozji itp). NIC.

Na terenie krateru oddziaływanie Wyrdstone'a jest większe. Wyrzucenie 1-2 na k6 powoduje określone konsekwencje. Przy 2  [dwa] na K6 model nic nie robi.
Gdy gracz rzuci 1 [ jeden] na k6 (w obrębie krateru) rzuca jescze raz 2k6 a wynik sprawdza w poniższej tabeli:

Tabela Wyrdstone'a

2 Mroczne Wizje! Postać zadaje sobie tyle autohitów (trafień) ile ma max ataków w walce wręcz. Rzuć normalnie na woundowanie, potem jeśli postać straciła ostatnią ranę na Injury Roll (analogicznie jak w walce z wrogiem).

3 Nurglowe rozdęcie jelit! Model otrzymuje hita z S6 bez rzutów obronnych. Wszystkie modele 2 cale od niego otrzymują hita z S4 (z rzutem obronnym)

4 Przerażenie! Postać ucieka 2k6 cali w  losowym kierunku (scatter dice). W następnej rundzie musi zdać test Ld lub nadal ucieka. Po przekroczeniu krawędzi traktujesz ją jak OoA.

5 Krew Khorna! Postać wpada w szał bojowy - od tej chwili ma zdolność frenzy - atakuje NAJBLIŻSZY model.

6 Zapłata Pana Cieni! Model traci -1 do losowej statystki. Efekt trwa do początku następnej rundy.

7 Dar Pana Cieni! Model otrzymuje +1 do losowej statystki, która może wzrosnąć ponad jego maximum rasowe. Efekt trwa do początku następnej rundy.

8 Rozkosze Slaneesha! Model jest podatny na głupotę do końca gry.

9 Wir Chaosu! Model natychmiast jest teleportowany 2k6 cali w dowolnym kierunku. Jesli ląduje innej figurce (modelu - wystaczy kawałek podstawki), ta otrzymuje hita z siła 3 (lub 5 w wypadku dużych potworów). Po zdaniu testu Ld może normalnie działać w tej turze.

10 Pan Przemian. Gracz zamienia model na najbliższy model z bandy przeciwnej. Od tej pory drugi gracz całkowicie kontroluje jego poczynania. Ty za kontrolujesz jego model. W każdej rundzie obaj gracze rzucają testy Ld przejętych członków bandy (Gracz 1 rzuca za swoj model w rundzie gracza 2, gdy gracz 2 ma kierować zdobytym od gracza 1 modelem) Udany test oznacza powrót do sytuacji wyjściowej. Gracze ponownie kontrolują własne (startowo) modele.

11 Pan czasu! Model ma zamiast jednej tury k3 tury (po rozegraniu pierwszej rozgrywane są pozostałe tury na normalnych zasadach). Po rozegraniu ostatniej tury z wydarzenia Pan czasu gracz rzuca za ten model na Tabeli zranień (injury roll). Nie ma znaczenia ile ma jeszcze Woundów ten model

12 Wessany! Model jest OoA.


Scenariusz się kończy gdy któraś z band nie zda testu rozbicia.

+ 1 exp za udział
+ 1 exp za zabicie wroga dla herosów
+ 1 za każdy kawałek Wyrdstone dla herosów
+ 1 za zwycięstwo dla dówódcy.

Punkty do klasyfikacji:
+1 za każde 2 kawałki więcej niż przeciwnik do max 2 punktów.



PO TYM SCENARIUSZU NIE MA EKSPLORACJI. MOŻNA WYSŁAĆ DO DOMU WYNIESIONE KAWAŁKI WYRDSTONA ZMIENIAJĄC JE NA PUNKTY DO KLASYFIKACJI

Jak widać scenariusz jest mocno losowy.
Życzę wszystkim miłej gry i dobrej zabawy.

Pary - być może po południu się pojawią jak będę znał wynik ostatniego multiplaya.
paweł

Offline Mistrz wałków :)

Wakacyjna kampania w Bardzie [Kraków 2006]
« Odpowiedź #197 dnia: Wrzesień 03, 2006, 09:00:53 am »
Ponieważ starym zwyczajem chłopaki częściowo do mnie zadzwonili podaje wyniki ostatniej 4.

Sławek Magoska 3 (6)
Sebastian Ramus 3
Wojtek Dzikowski 9 (16,5)
Tomek Wojaczyński 7

Wprowadzę tęz aktualna klasyfikację ( W trzecim poscie).. A co za tym idzie pary (gramy w kolejności kalsyfikacji; pierwszy z drugim, trzeci z czwartym, itd.)

PS. Pawle świetny scenariusz, doskonale usprawniłeś moj pomysł.. Sam bym nie wpadł.
Kamil. (miszczu)

Offline Nazroth

Wakacyjna kampania w Bardzie [Kraków 2006]
« Odpowiedź #198 dnia: Wrzesień 03, 2006, 10:45:31 am »
Super...to zrómy tak, żę na rozegranie ostatniego scenariusza mamy czas do piątku. W wsobotę powinny być wyniki i na poniedziałek przyznamy miejsca itd. W końcu nie ma pośpiechu.

Jeżeli ktoś chce "odsyłać kamyki" w większej liczbie - to pamiętajcie, że musi przy tym być sędzia.
[/b]
'Jedynym sposobem by zmądrzeć jest grać z mądrzejszym przeciwnikiem'

Offline nahar

Wakacyjna kampania w Bardzie [Kraków 2006]
« Odpowiedź #199 dnia: Wrzesień 03, 2006, 12:55:50 pm »
No to super, ja nie miałem dziś czasu na liczenie pkt.

Zapraszam do gry.
paweł

Offline Wercyngetoryks

Wakacyjna kampania w Bardzie [Kraków 2006]
« Odpowiedź #200 dnia: Wrzesień 03, 2006, 01:33:25 pm »
Mam jedno pytanie. Model nie robi "NIC", a jak jest z oddawaniem w walce wręcz????

Offline gumol

Wakacyjna kampania w Bardzie [Kraków 2006]
« Odpowiedź #201 dnia: Wrzesień 03, 2006, 04:44:45 pm »
Kiedy ktoś bedzie grał :?: Bo chciałbym pokibicować  :)
uba (WKW)

Turniej jest jak bombonierka - nigdy nie wiesz na co trafisz.

Big -> Bigger -> Big'un

Offline nahar

Wakacyjna kampania w Bardzie [Kraków 2006]
« Odpowiedź #202 dnia: Wrzesień 04, 2006, 12:33:55 am »
Nic oznacza ze nie oddaje. Dodam że jesli ktoś bedzie miał WS 1 i straci 1 to nie moze atakować. A jak ktoś ma A 1 i straci 1 to też nie może atakować (liczy się bazowa ilość). Choć jesli bedzie miał 1 i starci jeden ale ma pit fightera i walczy w domu/ruinach to ma zero + 1 = 1 . Chyba proste????

Edit:

Dokładnie to jest tak: w tej rundzie nic nie robi. Ale w rundzie przeciwnika działa normalnie (inaczej niż w przypadku głupoty). Czyli jeśli na początku swojej rundy rzuciłes za model 1 a ten jest w walce to nie walczy.
paweł

Offline Wercyngetoryks

Wakacyjna kampania w Bardzie [Kraków 2006]
« Odpowiedź #203 dnia: Wrzesień 04, 2006, 06:45:16 am »
Ale ja nie pytam o konsekwencje podczas bycia w kraterze, ale o zapis:

"Gracz przed ruchem każdego modelu musi wykonać rzut k6. Wynik 1 [jeden] oznacza że model nic nie robi w tej rundzie (dotyczy to frenzy, animozji itp). NIC. "

Czyli po wyrzuceniu jedynki gdy model nie może NIC robić to gdy zostanie zaszarżowany nie oddaje, tak??? Bo to nic jest dośc wyrażnie zaznaczone:P

Offline nahar

Wakacyjna kampania w Bardzie [Kraków 2006]
« Odpowiedź #204 dnia: Wrzesień 04, 2006, 11:36:39 am »
Dodatkowa zmniana w parach.

W związku z tym, że nie mam czasu w tym tygodniu grać, ja mam baya (to znaczy zostaje z taką ilością punktów jak mam teraz) a Maciek Piwowarczyk gra z moim przeciwnikiem, czyli z Marcinem Oleszkiewiczem.

Nie będę przesuwał wszystkich par, żeby nie robić zamieszania.

Ja raczej się pojawię w Bardzie okazjonalnie (lub wogóle się nie pojawię). W związku z tym wszystkie wysyłki Wyrdów proszę robić w towarzystwie Naza.
paweł

Offline nahar

Wakacyjna kampania w Bardzie [Kraków 2006]
« Odpowiedź #205 dnia: Wrzesień 06, 2006, 11:44:24 pm »
Prosze o wyniki z rozegranych scenariuszy.

Jutro (dzis) jestem w Bardzie ok 11.30-12)
paweł

Offline Wercyngetoryks

Wakacyjna kampania w Bardzie [Kraków 2006]
« Odpowiedź #206 dnia: Wrzesień 07, 2006, 06:07:39 pm »
Dzisiaj ryk Beastmenów rozległ się nad całym Mordheim!!!  
Pokonali oni Wampirzy pomiot, ostatnią bande na swej drodze do kryjówki Pana Cieni;)

Od dzisiaj Mordheim należy do nas  :badgrin:  :badgrin:  :badgrin:  



p.s. moje starcie z Kudłatym i 13- 1 dla mnie, zero strat, kocham takie gry. Beastmeni rządza :D :D  :D  :lol:

Offline Mistrz wałków :)

Wakacyjna kampania w Bardzie [Kraków 2006]
« Odpowiedź #207 dnia: Wrzesień 07, 2006, 07:11:49 pm »
Gratuluje Seba wygranej w kampani!!

Choć teoretycznie szanse ma jeszcze Sławek
Kamil. (miszczu)

Offline Musley

  • Steward
  • ******
  • Wiadomości: 6 346
  • Total likes: 0
  • Płeć: Mężczyzna
  • (づ。◕‿‿◕。)づ
    • Soundcloud
Wakacyjna kampania w Bardzie [Kraków 2006]
« Odpowiedź #208 dnia: Wrzesień 07, 2006, 07:28:18 pm »
Mam pytanie co do scenariusza "W ochronie kupca".
Cytuj
Dodatkowe punkty do klasyfikacji:
Obrońca dostaje +2 punkty jeśli kupiec przeżył.
Atakujący dostaje +2 punkty jeśli wyniósł skrzynie poza plac boju.

To punkty do dowolnego rozdysponowania przez gracza?

Offline vader_NH

Wakacyjna kampania w Bardzie [Kraków 2006]
« Odpowiedź #209 dnia: Wrzesień 07, 2006, 07:45:09 pm »
Cytat: "Musley"
Mam pytanie co do scenariusza "W ochronie kupca".
Cytuj
Dodatkowe punkty do klasyfikacji:
Obrońca dostaje +2 punkty jeśli kupiec przeżył.
Atakujący dostaje +2 punkty jeśli wyniósł skrzynie poza plac boju.

To punkty do dowolnego rozdysponowania przez gracza?


Musley czytaj ze zrozumieniem.

"Do klasyfikacji" a nie exp  ;)

zamiast standardowych 8 pkt za zwyciestwo masz 10 :)

 

anything