Daith, Orkisz & Wojtas przedstawiają Kampanię Mordheim : Siedem kluczy sarkofagu Arianki
Ciemna i zatęchła karczma która w innych częściach imperium uchodziła by za podrzędną spelunę nie świeciła o tej porze pustkami wszyscy poszukiwacze przygód już powrócili a wyścig w poszukiwaniu magicznych kamieni zakończył się na dziś, miasto potępionych to nie jest bezpieczne miejsce by kręcić się po nim nawet za dnia ale dopiero po zapadnięciu zmroku na zniszczone i wypalone niemal do cna ulice wylegają prawdziwe potworności. Teraz wszyscy spokojnie siedzieli w oświetlonej migoczącym światłem izbie głównej i rozprawiali o potyczkach jakie stoczyli i bogactwach jakie zdobyli i o tych które jeszcze czekają na nich w zrujnowanych budynkach Mordheimu.
Okrutna rzeczywistości tego przeklętego miasta zawsze zostawała za drzwiami .Nikt nigdy nie śmiał przelać krwi w tym miejscu mimo iż często spotykały się tu walczące na co dzień gangi była to swego rodzaju ostoja spokoju w tym zwariowanym świecie .
Dziś w progi karczmy zjechali najznamienitsi, wśród nich znalazły się takie osobistości jak Orric z Karak Azgal czy Reinhold Stark , w najciemniejszym rogu izby przy dużym stole zastawionym wszelkimi dostępnymi rodzajami wina siedzieli nawet Ulli i Marquand .
Każdy kto wszedł w te progi mógł znaleźć tu schronienie niedawni wrogowie spokojnie gawędzili przy piwie i nie dawało się poznać że jeszcze wczoraj walczyli na śmierć o świecące kamienie które były obietnica nie tylko bogactwa ale także sławy dla ich posiadacza..
Wybierzcie się razem z nami w ponury i mroczny świat Mordheima .Stwórzcie bandę by wyruszyć na poszukiwanie bogactwa i sławy czekającego na każdego gotowego wkroczyć do miasta potępionych
Kampania: Siedem kluczy sarkofagu Arianki
1. Dopuszczone bandy:
Bandy z Mordheim rulebooka
Mordheim annual ( za wyjątkiem bandy Shadow Warriorów )
Empire in flames
Oraz bandy: Pirates, Bretonnians
2. Budowa bandy :
Maksymalnie 1 Hired Sword przy tworzeniu bandy
3. Zasady
-Gramy na eventy z mordheim annuala i opcjonalne krytyki
- Nie obowiązują zasady blazing saddles
- Nie można zatrudniać dramatic personów
- Dozwoleni Hired Swordzi : Arabian Merchant, Beast Hunter, Dwarf Trollslayer, Elf Ranger, Freelancer, Halfling Thief, Halfling Scout, Highwayman, Imperial Assassin, Kislev Ranger, Ogre Bodyguard, Pit Fighter, Roadwarden, Tilean Marksman, Warlock, Witch
- Warunki pogodowe obowiązujące w każdej bitwie ( gracz z najniższym warband ratingiem wykonuje rzut 2D6)
2-3 ulewa wszystkie modele maja modyfikator -1 do inicjatywy , broń strzelecka trafia z dodatkowym modyfikatorem -1 ( broń prochowa trafia jedynie na 6 )
4-8 normalny dzień
9-10 wspaniały dzień na śmierć ( wszystkie modele maja +1 do inicjatywy i Ld)
11-12 burza ( na początku każdej tury dany gracz rzuca D6 na 1 losowo wybrany model na stole dostaje auto hita z S4 lub S5 jeśli posiada ciężką lub lekką zbroje )
Poszczególne scenariusze będą podawanie w miarę rozwoju kampanii
Spotkanie informacyjne odbędzie się w poniedziałek 10 lipca o godzinie 16 .00 w sklepie Cytadela