Autor Wątek: Chaos: 2kapcie przez nowicjusza  (Przeczytany 1125 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Offline Hang Man

Chaos: 2kapcie przez nowicjusza
« dnia: Lipiec 24, 2006, 01:50:00 pm »
Po dłuuugim zapomnieniu WFB postanowiłem powrócić do świata magi i miecza. Mam już TK, kończę IG w 40k i szukam kolejnego sposobu na przepuszczenie ciężko zarobionych pieniędzy. :lol:

Moja pierwsza, eksperymentalna rozpa Chaosem, tak więc może zawierać ew. błędy.

Lords:
Chaos Lord: Chaos Dragon, Mark of Chaos Undivided, Shield, Berserker Sword, Armour of Damnation, Gaze of The Gods (673)

Heroes:
Exalted Champion of Chaos: Barded Chaos Steed, Halberd, Shield, (126)

Chaos Sorcerer: 2x dispel scroll (135)

Core:

Chariot of Chaos: Mark of Nurgle (135)

Chariot of Chaos: Mark of Nurgle (135)

5x Knights of Chaos: (full Command, Chosen, Mark of Khorne) (320)

5x Knights of Chaos (Full Command,Mark of Khorne) (260)

5x Knights of Chaos (Full Command) (215)

Casting pool: 2
Dispel pool: 5

Proste jak konstrukcja cepa, ale po kombinowaniu Tk chciałem byc wreszcie moocno opancerzony i szarżą robić duuuże kuku.

Lord na smoku to (chyba) standard w chaosie, tak wię jego zastosowania nie będe tłumaczył.

Championik na koniku najprawdopodobniej do oddziłu chsenów, reszta  przy pomocy rydwanów z fearem ma postraszyć przeciwnika.

Magunio jako worek na dispele i dodatkow kośc do psucia czarów.

Jest też 2 opcja, z Marudami na koniach, spearami i tarczami w squadach po 5, ale chyba rydwany lepiej działają (a może to kolejne skrzywienie po TK?)

Tyle mojego. Czekam na komentarze.
Freedom is the freedom to say that two plus two make four. If that is granted, all else follows.

Offline kosa_elf

Chaos: 2kapcie przez nowicjusza
« Odpowiedź #1 dnia: Lipiec 24, 2006, 10:00:31 pm »
oj kiepściutkie to i to bardzo. MAsz smoka, który jest wystarcająco silny aby być takim hammer unitem, który rozwali sporo więc wywal te 5 knightów, przynajmniej dwie. Jedną zostaw nawet gołą (oczywiscie fcg zostaje) ewentualnie tylko chosen. Siłe mają i tak sporą w szzarzy i poza nią i są przewidywalni bo jednsotki z frenzy i do tego jak jest ich mało to naprawde kiepski pomysł jest. W jakiejś tam masówce możesz sobie pozwolić na 1-2 oddziały z frenzy bo łatwo je wyciągnąc i rozwalić z boku więc nie radze mieć takowych rycerzy. Do tej piątki knightów warto włożyć jeszcze war banner. Rydwany z nurgla, hym nie bardzo. Zostaw je same, gołe bo na fear outnaber nie mają co liczyć. A nawet większośc rzeczy szarżujące na nie jak nie zda tego feara to trafia cię na 6 ale cię złamie w CR raczej, więc zostaw je gołe. zaoszczędzasz mase punktów za co kupujesz wszelakie szybkie jednostki takie jak właśnie maruderzy czy jakieś furie i wtedy to coś zrobi
ASTERS OF ROCK
vizovice :D

Offline Bachmat

Chaos: 2kapcie przez nowicjusza
« Odpowiedź #2 dnia: Lipiec 24, 2006, 11:24:04 pm »
Cytat: "kosa_elf"
. A nawet większośc rzeczy szarżujące na nie jak nie zda tego feara to trafia cię na 6 ale cię złamie w CR raczej, więc zostaw je gołe.


Jak szarżujesz i nie zdasz feara to nie szarżujesz...
Nieporuszony niczym góra, niepowstrzymany niczym ogień, spokojny niczym las, zwinny niczym wiatr. Na niebie i na ziemi tylko mnie należy się podziw."

- Motto na sztandarze Takeda Shingen

Offline kosa_elf

Chaos: 2kapcie przez nowicjusza
« Odpowiedź #3 dnia: Lipiec 25, 2006, 10:10:15 am »
ftuu moja pomyłka  :oops: rzeczywiście ale to i tak dużo nie zmienia w tej rozpisce
ASTERS OF ROCK
vizovice :D

Offline High Elf

Chaos: 2kapcie przez nowicjusza
« Odpowiedź #4 dnia: Lipiec 25, 2006, 06:47:22 pm »
Gdzie są psy?
ziałam w imieniu Zakonu Rycerskiego Świętego Jana Chrzciciela Szpitala Jerozolimskiego. Nie polecam wchodzić mi w drogę ;)


Offline Nocturno_Culto

Chaos: 2kapcie przez nowicjusza
« Odpowiedź #5 dnia: Sierpień 09, 2006, 07:22:46 pm »
ja zauważam coraz bardziej że psy tylko przeszkadzają choć te 60 i tak czasem warto wydać...
moim zdaniem twoja armia niema jednego elementu który chyba najbardziej doskwiera graczom tj. powtarzalności unitów... bo co jak trafisz na jakiś defens na 4 magach ? wtedy naprwadę ciężko ci będzie grać kiedy stracisz tych knightów a rydwany pewnie nawet nie dojadą  ?albo też mase gobosów ( choć racja że tych można spanikowaćogniem/zterrorować ale mimo wszystko nie liczyłbym na farta)
Ja jako chaośnik już od poczatku istnienia owego w 6 ed. twierzdzę ze jego siłą jest piechota co najwyżej wsparta kawalerią
wystawiam standardowo 4 kloce kawalerii które kręca sie wokół mocno podkupionych oddziałów beastmenów ( jakiś hero rzezacz etc.), no i fajno sprawą są tez spawny które w każdej grze się sprawdzają, praktycznie każdej, a no i furie ( nawet za 90 pkt) to zawsze opłacalny wydatek...

keep da kejos still expanding  :badgrin: