trawa

Autor Wątek: Banner of Nagarythe  (Przeczytany 1351 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Offline Zox

Banner of Nagarythe
« dnia: Sierpień 29, 2006, 04:36:13 pm »
1. Czy daje on odporność na głupotę jeśli jest w oddziale.
2. Jest combat, 3 jednostki DE 1 jednostka innej armii. Czy w wyniku combatu DE mają +3 do CR z właściwości sztandaru? (właściwie to tylko dla upewnienia sie, pierwsze pytanie sie dla mnie liczy).
quote="Bartez"]był bardzo wulgarny, pisał w podpisie moje zdanie "A ja mam na vavku Mangekyou Sharingana" który miał Itachi"; pawłow także powinien dostac choćby ostrzeżenie za tego "penisa" na avku[/quote]

Offline Saladyn

Banner of Nagarythe
« Odpowiedź #1 dnia: Sierpień 29, 2006, 05:37:56 pm »
Daj opis przedmiotu.
A ja mam na avatarku Mangekyou Sharingana którego osiągnął Itachi"

Jestem cyckami Genesisa P-Orridga

Offline Zox

Banner of Nagarythe
« Odpowiedź #2 dnia: Sierpień 29, 2006, 05:41:33 pm »
Jednostka która go posiada jest unbreakeable, a sojusznicze oddziały w promieniu 6" mają +1CR
quote="Bartez"]był bardzo wulgarny, pisał w podpisie moje zdanie "A ja mam na vavku Mangekyou Sharingana" który miał Itachi"; pawłow także powinien dostac choćby ostrzeżenie za tego "penisa" na avku[/quote]

Offline CZys

Banner of Nagarythe
« Odpowiedź #3 dnia: Sierpień 29, 2006, 05:50:23 pm »
1. nie
2. nie
ylko martwe ryby płyną pod prąd.

JJ

  • Gość
Banner of Nagarythe
« Odpowiedź #4 dnia: Sierpień 29, 2006, 06:14:56 pm »
1 - TAK!!

Offline Zox

Banner of Nagarythe
« Odpowiedź #5 dnia: Sierpień 29, 2006, 06:50:43 pm »
No właśnie, dlaczego tak/nie na poszczególne?
quote="Bartez"]był bardzo wulgarny, pisał w podpisie moje zdanie "A ja mam na vavku Mangekyou Sharingana" który miał Itachi"; pawłow także powinien dostac choćby ostrzeżenie za tego "penisa" na avku[/quote]

JJ

  • Gość
Banner of Nagarythe
« Odpowiedź #6 dnia: Sierpień 29, 2006, 07:01:48 pm »
Cytat: "Zox"
No właśnie, dlaczego tak/nie na poszczególne?




Immune to Psychology

Some warriors and creatures in the Warhammer world are almost completely fearless, or such grizzled veterans that scenes which would make lesser troops panic have no effect on them.

Troops that are immune to psychology are never affected by fear, terror, frenzy or any other Psychology rules. Troops immune to Psychology may never flee as a charge reaction - they are far too proud and brave to do this! These troops still have to take Break tests as normal.



Unbreakable

Some creatures are utterly fearless and will never give up a battle, no matter how hopeless the situation might be. This could be because of the troops' extreme bravery, or because the creatures fighting are not truly alive.

These troops never break in close combat, and they are also immune to panic, terror and fear or any other Psychology rules. If defeated in close combat (even by fear-causing creatures that outnumber them) unbreakable troops continue to fight on regardless of results. They may never, however, declare that they are fleeing as a charge reaction, as they will literally die fighting under any circumstances.

Offline Zox

Banner of Nagarythe
« Odpowiedź #7 dnia: Sierpień 29, 2006, 07:08:41 pm »
ok, głupi oddział z markiem slanesha musi zdawać głupote, czemu?

2: Jeśli nie to ile mają do CR?
quote="Bartez"]był bardzo wulgarny, pisał w podpisie moje zdanie "A ja mam na vavku Mangekyou Sharingana" który miał Itachi"; pawłow także powinien dostac choćby ostrzeżenie za tego "penisa" na avku[/quote]

JJ

  • Gość
Banner of Nagarythe
« Odpowiedź #8 dnia: Sierpień 29, 2006, 07:15:39 pm »
Cytat: "Zox"
ok, głupi oddział z markiem slanesha musi zdawać głupote, czemu?




Bo tak jest w opisie marku slaanesha dla COS.

(żeby przypadkiem COK nie stali się grywalni....)

Moim zdaniem +1 CR sie nie kumuluje - ale np Jankiel twierdził, że a i owszem. (W jakiejś luźnej rozmowie) Pewnie jak zwykle przeginał.

Nie piszę bo nie wiem jak będzie w 7 mej.
Tam się BSB kumuluje do CR - więc zobaczymy.

Offline Zox

Banner of Nagarythe
« Odpowiedź #9 dnia: Sierpień 29, 2006, 07:26:47 pm »
Cytat: "JJ"

Bo tak jest w opisie marku slaanesha dla COS


Ok, troche mnie poniosło :)

Co do kumulowania, teoretycznie każdy z oddziałów, jak to jest napisane dostaje swoiste +1CR, taki warbanner w 6".... ale to tylko IMO.

A co do 7ed to dalej będzie ten sztandar i to nic nie zmieni
quote="Bartez"]był bardzo wulgarny, pisał w podpisie moje zdanie "A ja mam na vavku Mangekyou Sharingana" który miał Itachi"; pawłow także powinien dostac choćby ostrzeżenie za tego "penisa" na avku[/quote]

JJ

  • Gość
Banner of Nagarythe
« Odpowiedź #10 dnia: Sierpień 29, 2006, 07:29:31 pm »
To kwestia kumulacji w JEDNYM starciu.

Póki co imho - nie.

EOT.

Barbarossa

  • Gość
Banner of Nagarythe
« Odpowiedź #11 dnia: Sierpień 29, 2006, 08:37:32 pm »
Banner of Nagarythe zdejmuje głupotę. ALE bonusy do CR nie kumulują się, tj. +1 w jednym starciu - na bazie analogii, przez FAQ do podobnego sztandaru Dwarfów z poprzedniej edycji ich army booka.

Offline Zox

Banner of Nagarythe
« Odpowiedź #12 dnia: Sierpień 29, 2006, 08:54:48 pm »
Czyli sprawa rozwiązana. Dziękuję.
quote="Bartez"]był bardzo wulgarny, pisał w podpisie moje zdanie "A ja mam na vavku Mangekyou Sharingana" który miał Itachi"; pawłow także powinien dostac choćby ostrzeżenie za tego "penisa" na avku[/quote]