Autor Wątek: turniej Bloodbowl na Wojennym Młocie 2006  (Przeczytany 2305 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Offline cekpl

turniej Bloodbowl na Wojennym Młocie 2006
« dnia: Sierpień 25, 2006, 08:17:46 pm »
Za tydzień na Wojennym Młocie odbędzie się turniej BloodBowla. Dla zainteresowanych zamieszczam regulamin turnieju:

Harmonogram
1. Turniej rozpoczyna się o godzinie 10:00 w sobotę 2 września 2006 r.
9:00 - 10:00 rejestracja trenerów, rozlosowanie par i rozpoczęcie
10:00 - 12:30 pierwsza runda
12:30 - 12:45 przerwa
12:45 - 15:15 druga runda
15:15 - 15:45 przerwa obiadowa
15:45 - 18:15 trzecia runda
18:15 - 18:45 podliczenie i ogłoszenie wyników oraz wręczenie nagród
2. Turniej odbędzie się w hali sportowej gimnazjum na Ursynowie, ul. Koncertowa 4.

Zasady
1. Mecze będą rozgrywane według zasad zawartych w Living Rulebook v.4.0 (LRB4) - podręcznik można ściągnąć ze strony www.bloodbowl.com.
2. Turniej składa się z 3 meczy rozgrywanych według systemu szwajcarskiego. Każdy z trenerów ma 1100000 sztuk złota na zakup drużyny startowej (dozwolone są tylko drużyny oficjalne zawarte w LRB4). Oprócz tego dwóm graczom można dać po 1 normalnej umiejętności (normal non-doubles skill) albo jednemu graczowi dać 1 dubletową umiejętność lub mutację (doubles skill or physical trait). Po pierwszym meczu jednemu graczowi można dać 1 normalną umiejętność. Po drugim meczu (podobnie, jak przed turniejem)  można dać dwóm graczom po 1 normalnej umiejętności lub jednemu graczowi 1 dubletową umiejętność lub mutację. Żaden gracz nie może otrzymać więcej niż jedną umiejętność lub cechę (skill or trait) w trakcie całego turnieju. Wszystkie trwałe obrażenia (casualties), włączając śmierć, oraz urazy (niggling injuries)  są usuwane z listy drużyny na koniec każdego meczu. Innymi słowy stan drużyny resetuje się po każdej grze. Umiejętności otrzymane w trakcie turnieju nie są tracone, nawet jak gracz umrze. Medycy (apothecaries) nadal są przydatni, żeby przywrócić do gry zranionych graczy.
3. Możliwe jest wyzwanie innego trenera na mecz w pierwszej rundzie. Zgoda na wyzwanie nie jest obowiązkowa. Wyzwanie trzeba zgłosić do sędziego głównego najpóźniej na 10 minut przed pierwszą rundą.
4. Przed każdą grą obaj trenerzy zgadzają się używać jednego zestawu kości przez całą grę.
5. Freebooters nie mogą być najmowani.
6. Czarodziej i Krasnoludzki kowal run kosztują po 150k. Halflingi otrzymują Szefa kuchni za darmo i mogą dokupić dodatkowych Szefów po 60k każdy. Drużyny Undeadów i Nekromantów otrzymują swojego Nekromantę za darmo, ale nie mogą zakupić normalnego czarodzieja. Drużyny Khemri i Wampirów nie mogą mieć żadnego czarodzieja.
7. Star Players mogą być wynajęci za wyższą cenę z LRB4.
8. Figurki. Można używać tylko figurki wyprodukowane przez GW (oryginalne do Blood Bowla lub konwersje z zastrzeżeniem, że łatwo można rozpoznać, na której pozycji jest dana figurka). Wszystkie modele muszą być pomalowane minimum 3 kolorami oraz podstawki muszą być wykończone (posypka lub trawka wystarcza). Ponadto mutacje muszą być przedstawione na figurce. Jeżeli zamierzasz używać gracza z mutacją, musisz posiadać pomalowany model z tą mutacją. Trenerzy z choćby jedną figurką niespełniającą tych wymogów nie będą przyjmowani.

 Punktacja
Wygrana = 55 punktów
Remis = 35 punktów
Przegrana = 10 punktów

Punkty dodatkowe:
O mały włos (przegrana o 1 przyłożenie) = 10 punktów
Wygrana o 2 przyłożenia = 5 punktów
Wygrana o 3 lub więcej przyłożeń = 10 punktów
Zadane 2 trwałe obrażenia więcej niż przeciwnik = 5 punktów
Zadane 3 lub więcej trwałe obrażenia więcej niż przeciwnik = 10 punktów

Sportsmanship
Nie ma żadnych dodatkowych punktów za sportsmanship. Turniej jest przeprowadzany dla przyjemności z gry, więc sportsmanship jest wymagany od każdego trenera. W imię dobrej gry nie stosujemy zasady Nielegalnej Procedury. Zamiast tego po prostu przypominamy przeciwnikowi, żeby poprawił swoją pomyłkę.
Limit czasowy czterech minut na turę nie będzie rygorystycznie przestrzegany. Jednak trzeba pamiętać, że cała gra musi się skończyć w ciągu 2,5 godziny. Jeżeli któryś z graczy lub sędzia zauważy, że gra może nie skończyć się w przewidywanym czasie, sędzia może narzucić używanie stopera i limitowanie czasu trwania tury do 4 minut.

Nagrody
Przewidywane są nagrody: puchar dla najlepszego trenera (1 miejsce), a także dyplomy dla 1, 2 i 3 miejsca oraz dla trenerów, którzy zdobyli najwięcej przyłożeń (touchdowns) i zadali najwięcej trwałych obrażeń (casualties).


Zapraszam wszystkich chętnych do udziału. Jeżeli ktoś jest pewny, że przyjdzie i weźmie udział w turnieju, to niech wpisze się tutaj albo wyśle maila do mnie (cailean (at) interia.pl).
Podpisu nie ma ze względu na możliwość złamania prawa lub regulaminu]

 

anything