Autor Wątek: Podręcznik 7ed - jeszcze cieplutki  (Przeczytany 57174 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Offline Varden

Podręcznik 7ed - jeszcze cieplutki
« Odpowiedź #30 dnia: Wrzesień 06, 2006, 04:50:55 pm »
1. Nie ma tego zdania, z którego wyszło uściślenie, że przez las nie widać w ogóle. Wracamy do mierzenia 2"

2. Wyraźnie napisane, że bok i tył mierzymy przed zadeklarowaniem szarży.

3. Cover działa juz w przypadku połowy modeli. Np. jeżeli połowa modeli jest w lesie to jest -1 do hita.

4. Ranki traci się jeżeli walczy sie z czymś o US 5 w boku lub tyle. Nie jest konieczna szarża. Np. 3 zombie szarżują klocek, w fazie magii są dożywione i w cc ranki są zdjęte.

5. Jednostka wracająca z pościgu za planszę ustawia się tylnym rankiem do krawędzi i wtedy dopiero zaczyna ruch. Nie moze w tej turze marszować.

6. Jeśli pod templatem znajduje się ridden monster to i monster i bohater dostają hita, a jak tylko częściowo to obaj na 4+ (oddzielne rzuty).

7. Piechota też jest spowalniana przez zaorane pole.

8. Skirmish może szarwać i ruszać się do okoła jednostki, przeszkody (np. połowa figurek prawą stroną, połowa lewą).

9. Ważne zdanie: "The most important thing to remember when a character joins/leaves units as part of his move is that the character cannot use the fact he is joining/leaving units to extend his move"

10. Gdy załoga maszyny ucieka, szarżujący musi zatrzymać się na maszynie, którą niszczy w cc i może zrobić overruna.

11. Do strzelania trzeba mieć LOS maszyny (nie trzeba załoganta)

Offline thurion

Podręcznik 7ed - jeszcze cieplutki
« Odpowiedź #31 dnia: Wrzesień 06, 2006, 04:52:43 pm »
Cytat: "Varden"
Cytat: "thurion"
Cytat: "Murmandamus"
tak ale skirmishowa kara -1 obowiązuje tylko man sized , wszystko większe nie posiada tego przywileju czyli pegazy, baty itp są tu łatwiejsze do ustrzelenia.


man sized US 1, nie wiem co ma US 2 z man sized ;) ale warto dodac :P

(scremaerki troche traca :( )


Tracą tylko pegazy i warhawki. Wszystko inne co ma US 1 zostaje (baty, terki itp.).


i changebringerzy, faktycznie jest tylko o US czyli screamery sa spoko :P  :)

Offline QUASSIMODO

Podręcznik 7ed - jeszcze cieplutki
« Odpowiedź #32 dnia: Wrzesień 06, 2006, 04:52:44 pm »
skullpasowy RB->
eterycznosc daje teraz 7T ale mozna zranic zwykla bronia... wolalem poprzednia zasade
KB-dziala na wszystko z 1-2 US
no i w skirmisherow tylko o US1 sa kary za strzelanie-wiec flying cavs. traci ciut
lepsza regeneracja
lepsze monstery typu hydra
'm Gonna stomp'em to dust,I'm gonna grind their bones.I'm gonna burn down dere towns and cities.I'm gonna bash'eads,break faces and jump up and down on da bits dat are left.An'den I'm gonna get really mean.

Offline thurion

Podręcznik 7ed - jeszcze cieplutki
« Odpowiedź #33 dnia: Wrzesień 06, 2006, 04:56:18 pm »
Cytat: "QUASSIMODO"
skullpasowy RB->
eterycznosc daje teraz 7T ale mozna zranic zwykla bronia... wolalem poprzednia zasade
KB-dziala na wszystko z 1-2 US
no i w skirmisherow tylko o US1 sa kary za strzelanie-wiec flying cavs. traci ciut
lepsza regeneracja
lepsze monstery typu hydra


gorsza regeneracja ;)

z eterykami fajnie :P (mam ksiazke juz 3 miechy a doczytalem do 45tej strony... nie lubie czytac :P) nie beda mi lapac lorda na smoku z flailem.. tylko dostana po garach jak sie polasza ;)

Offline b_sk

Podręcznik 7ed - jeszcze cieplutki
« Odpowiedź #34 dnia: Wrzesień 06, 2006, 05:00:27 pm »
Cytat: "QUASSIMODO"
skullpasowy RB->
eterycznosc daje teraz 7T ale mozna zranic zwykla bronia...

To akurat jest najprawdopodobniej wynikiem tego, że nia ma zasady eteryków w RB, a nie innym działaniem tej zasady.  :)
Nażarte komunistyczną truflą dzikie świnie zdradziecko ryją zdrową tkankę polskiej racji stanu

Offline Raistlin

Podręcznik 7ed - jeszcze cieplutki
« Odpowiedź #35 dnia: Wrzesień 06, 2006, 05:02:41 pm »
A co z tymi hydrami? czemu lepsze?
quote]Zobowiązuję się zjeść swój kapelusz, jeśli w ciągu dwóch lat po wyjściu AB WE na jakimś Masterze w Polsce będzie 3 WE w pierwszej piątce.
[/quote]

Jacek Jedynak

Offline rroghl

Podręcznik 7ed - jeszcze cieplutki
« Odpowiedź #36 dnia: Wrzesień 06, 2006, 06:27:49 pm »
Mi się bardzo podobają zasady zajmowania budynków. Może w końcu nie będą tylko nieprzydatnymi ozdobami :)
No i brak proximity rulezzz!! :)

szafa@poznań

  • Gość
Podręcznik 7ed - jeszcze cieplutki
« Odpowiedź #37 dnia: Wrzesień 06, 2006, 06:38:10 pm »
Cytat: "Varden"


5. Jednostka wracająca z pościgu za planszę ustawia się tylnym rankiem do krawędzi i wtedy dopiero zaczyna ruch. Nie moze w tej turze marszować.

jak sie ma to do skirmiszerów? Jeśli jeden model ma sie stykac z krawedzią to sie robi wesoło, bo mini herdzik pojawia sie na dwudziestym czwartym calu od punktu wyjścia :P

Cytuj

8. Skirmish może szarwać i ruszać się do okoła jednostki, przeszkody (np. połowa figurek prawą stroną, połowa lewą).

a teraz nie mógł? To kilka osob zdrowo wałkowało :P

Offline 5zyCh4

Podręcznik 7ed - jeszcze cieplutki
« Odpowiedź #38 dnia: Wrzesień 06, 2006, 06:48:56 pm »
OFFTOP ON
Czy zasadom z Battle for Scull Pass czegoś brakuje? Czy jest to co w Rulebooku tylko bez fluffu, hobby itp.?
OFFTOP OFF
ozdrawiam
5zyCh4



"Lonelyness- that's the killer" ATB

www.badgerbadgerbadger.com

Offline RoMaN Lord of the Druchii

Podręcznik 7ed - jeszcze cieplutki
« Odpowiedź #39 dnia: Wrzesień 06, 2006, 07:11:57 pm »
BRAKUJE IM ZDJEC I FLUFFU ZASAD NIE
img]http://i49.photobucket.com/albums/f259/romanczuk/focus.jpg[/img]
Focus Studio's Gallery

JJ

  • Gość
Podręcznik 7ed - jeszcze cieplutki
« Odpowiedź #40 dnia: Wrzesień 06, 2006, 07:17:55 pm »
Cytat: "szafa@poznań"
Cytat: "Varden"


5. Jednostka wracająca z pościgu za planszę ustawia się tylnym rankiem do krawędzi i wtedy dopiero zaczyna ruch. Nie moze w tej turze marszować.

jak sie ma to do skirmiszerów? Jeśli jeden model ma sie stykac z krawedzią to sie robi wesoło, bo mini herdzik pojawia sie na dwudziestym czwartym calu od punktu wyjścia :P


Skirmiszerzy ustawiają się wszyscy na krawędzi (base contact with the edge)

Varden

Offline RoMaN Lord of the Druchii

Podręcznik 7ed - jeszcze cieplutki
« Odpowiedź #41 dnia: Wrzesień 06, 2006, 07:25:43 pm »
a co z ta hydra w końcu?
img]http://i49.photobucket.com/albums/f259/romanczuk/focus.jpg[/img]
Focus Studio's Gallery

Offline esgaroth

Podręcznik 7ed - jeszcze cieplutki
« Odpowiedź #42 dnia: Wrzesień 06, 2006, 07:52:12 pm »
Cytat: "RoMaN Lord of the Druchii"
a co z ta hydra w końcu?

pewno chodzi o "monsters and handlers" w dzoiale skirmiszers, ale dokładnie jak to działa to nie pamiętam
url=http://www.draconis.aplus.pl/draconis/]Draconis - Wejherowski Klub Gier Bitewnych[/url]

Offline hmk(skaven)

Podręcznik 7ed - jeszcze cieplutki
« Odpowiedź #43 dnia: Wrzesień 06, 2006, 08:20:32 pm »
Cytat: "Varden"
9. Ważne zdanie: "The most important thing to remember when a character joins/leaves units as part of his move is that the character cannot use the fact he is joining/leaving units to extend his move"


czyli jak saurus biegacz siedzi w skinkach to nie moze szarzowac na 18, tylko na 12? :>
ewien znany ktos, co mial skarpet wbrod, mowil "Moria ja", "jestem czlowiek cud"...

http://www.coolminiornot.com/browse/submitter/ArekArkadiusz

Offline turalyon

Podręcznik 7ed - jeszcze cieplutki
« Odpowiedź #44 dnia: Wrzesień 06, 2006, 08:20:49 pm »
Najfajniejsze jest to że załoga od maszyny może gonic,może opuścic sama maszyne i np zająć inną.Więc jak Ci zniszczą załoge chelblastera ze szczelania to nie jest tragedia.Załoga armaty ją opuści i przejdzie sobie do helblastera.
No i w sumie zasady lasów nie są do końca jasne.Bo napisali że powinniśmy jakby patrzec jak figórki.i jeżel;i fogórki widzą cos za lasem to mogą strzelac np do tego.Ale pózniej pisze znowu ze zasady terenów powinno sie uzgadniac przed bitwą.wiec uścislenia sędziowskie bedą pewnie potrzebne

 

anything