1. Nie ma tego zdania, z którego wyszło uściślenie, że przez las nie widać w ogóle. Wracamy do mierzenia 2"
2. Wyraźnie napisane, że bok i tył mierzymy przed zadeklarowaniem szarży.
3. Cover działa juz w przypadku połowy modeli. Np. jeżeli połowa modeli jest w lesie to jest -1 do hita.
4. Ranki traci się jeżeli walczy sie z czymś o US 5 w boku lub tyle. Nie jest konieczna szarża. Np. 3 zombie szarżują klocek, w fazie magii są dożywione i w cc ranki są zdjęte.
5. Jednostka wracająca z pościgu za planszę ustawia się tylnym rankiem do krawędzi i wtedy dopiero zaczyna ruch. Nie moze w tej turze marszować.
6. Jeśli pod templatem znajduje się ridden monster to i monster i bohater dostają hita, a jak tylko częściowo to obaj na 4+ (oddzielne rzuty).
7. Piechota też jest spowalniana przez zaorane pole.
8. Skirmish może szarwać i ruszać się do okoła jednostki, przeszkody (np. połowa figurek prawą stroną, połowa lewą).
9. Ważne zdanie: "The most important thing to remember when a character joins/leaves units as part of his move is that the character cannot use the fact he is joining/leaving units to extend his move"
10. Gdy załoga maszyny ucieka, szarżujący musi zatrzymać się na maszynie, którą niszczy w cc i może zrobić overruna.
11. Do strzelania trzeba mieć LOS maszyny (nie trzeba załoganta)