trawa

Autor Wątek: Arena 2006 - Kraków - challenger  (Przeczytany 5189 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Offline drachenfeles

Arena 2006 - Kraków - challenger
« dnia: Wrzesień 09, 2006, 07:41:08 pm »
Turniej ogólnopolskiej ligi lotr klasy challenger - 500p
Kraków,  30 września - 1 października

regulamin pojawi się w krótce na http://legion.krakow.prv.pl

Offline ..:Solmyr:..

Arena 2006 - Kraków - challenger
« Odpowiedź #1 dnia: Wrzesień 09, 2006, 10:12:00 pm »
Jeśli dobrze pójdzie to może Opole się zjawi
o nie mit! To Mitril!

Offline Theoden91

Arena 2006 - Kraków - challenger
« Odpowiedź #2 dnia: Wrzesień 10, 2006, 09:33:33 am »
Mazowsze musi porozmawiać z mamą :D
Ponieważ jesteś młody!
Chcesz uciec od obłudy!
Twój ojciec nienawidzi Cię!" T.Love - "Dlatego", "I hate Rock'n'Roll"
Ja być Moryc - padawan i giermek Juliana XIII

Offline Ugluk

Arena 2006 - Kraków - challenger
« Odpowiedź #3 dnia: Wrzesień 10, 2006, 12:29:25 pm »
Wrocław może też wpadnie jak opole da radę. ;)

Offline Maximus from Rome

Arena 2006 - Kraków - challenger
« Odpowiedź #4 dnia: Wrzesień 10, 2006, 07:57:25 pm »
Wa-wa wpadnie jak znajdzie nocleg i dowózkę:D

P.S.
Kto z Wawy sięwybiera:?:

Pozdro :!:
arrior I sniper set  L96A1 zestaw wzmocnionego tłoka, cylindra i prowadnicy oraz sprężyna własnej produkcji, przedłużane lufy, lufa precyzyjna długości 58cm średnicy 6.03 prędkość początkowa pocisku około 750-800 fps.

Offline Thral

Arena 2006 - Kraków - challenger
« Odpowiedź #5 dnia: Wrzesień 10, 2006, 08:01:51 pm »
ja być mozę zależy: czy będe miał kase :D i od tego jakie stosunki między rodzinne będą panowały u mnie w tym czasie :D hiehei i właściwie jeszcze od tego czy znajde swoją legitymacje :D
rowokowanie to prawie to samo co spamowanie... nie przyczyniaj się do spamu... spamowaniu mówimy stanowcze NIE

akcja zaczęta od 08.07.2006 ;p

Offline drachenfeles

Arena 2006 - Kraków - challenger
« Odpowiedź #6 dnia: Wrzesień 10, 2006, 09:05:25 pm »
nocleg jest zapewniony, trzeba tylko zabrać śpiwór i karimatę
no chyba, że ktoś woli bez

Offline Maximus from Rome

Arena 2006 - Kraków - challenger
« Odpowiedź #7 dnia: Wrzesień 10, 2006, 09:11:22 pm »
Cytat: "drachenfeles"
nocleg jest zapewniony, trzeba tylko zabrać śpiwór i karimatę
no chyba, że ktoś woli bez


OOO FAJNIE!

Kto jedzie z wawy?//

pozdr
arrior I sniper set  L96A1 zestaw wzmocnionego tłoka, cylindra i prowadnicy oraz sprężyna własnej produkcji, przedłużane lufy, lufa precyzyjna długości 58cm średnicy 6.03 prędkość początkowa pocisku około 750-800 fps.

Offline Maximus from Rome

Arena 2006 - Kraków - challenger
« Odpowiedź #8 dnia: Wrzesień 11, 2006, 01:08:35 pm »
Ej kiedy pojawi się ten regulamin??????????
pozdr :D
arrior I sniper set  L96A1 zestaw wzmocnionego tłoka, cylindra i prowadnicy oraz sprężyna własnej produkcji, przedłużane lufy, lufa precyzyjna długości 58cm średnicy 6.03 prędkość początkowa pocisku około 750-800 fps.

Offline potworek

Arena 2006 - Kraków - challenger
« Odpowiedź #9 dnia: Wrzesień 11, 2006, 01:21:46 pm »
Czy może mnie ktoś uświadomić czy takowy turniej się odbędzie?
o Ty wiesz o Mitrilu?

Offline Herudaio

Arena 2006 - Kraków - challenger
« Odpowiedź #10 dnia: Wrzesień 11, 2006, 01:27:34 pm »
Odbędzie się :) Regulamin pojawi się dziś. Scenariusze do 2 dni może dzisiaj nawet
I ask only for an enemy worth fighting and a cause worth fighting for". - Spartan Prayer
Liczy się gracz, rozpiska to rzecz wtórna.

Offline Herudaio

Arena 2006 - Kraków - challenger
« Odpowiedź #11 dnia: Wrzesień 11, 2006, 03:20:17 pm »
Krakowski Klub Miłośników Gier Bitewnych: Berserker zaprasza na turniej klasy Challenger

Informacje wstępne:
  • Kiedy: 30.09-1.10 2006
  • Gdzie: w Hali Tomex, ul. Ptaszyckiego 4 (obok stadionu KS Hutnik)
  • Rozmiar: 500p
  • Wstęp: 35zł
  • Nocleg: na miejscu w szkole na terenie konwentu
Harmonogram:
Dzień I sobota
  • 9:30-10:30 Zapisy
  • 11:00-13:00 I bitwa
  • 13:10-15:10 II Bitwa
  • 15:10-15.30 Przerwa Obiadowa
  • 15:30-17:30 III Bitwa
Dzień II niedziela
  • 9:30-11:30 IV Bitwa
  • 11:40-13:40 V Bitwa
  • ok. 14:00 Ogłoszenie wyników, rozdanie nagród itp. Itd.
Wymagania
  • Kompletna armia na nie więcej niż 500p, wszystkie modele muszą być pomalowane* zakazane jest korzystanie z proxy**
  • Dodatkowe modele które niezbędne będą w niektórych scenariuszach
  • Zestaw kości
  • Centymetr lub calmiarka
  • Czytelna rozpiska w 5 kopiach
Przebieg Rozgrywek
  • Gramy w sumie 5 bitew po 2 h każda
  • Obaj gracze zobowiązani są do mierzenia odległości w tej samej skali, calach lub centymetrach.
  • Gracze zobowiązani są do obliczenia punktów, jakie uzyskali za każdą bitwę, zapisanie ich w odpowiednich rubrykach na swojej karcie gracza oraz zwrócenie karty sędziemu po każdej rozegranej bitwie. Czynność tę należy wykonać niezwłocznie*** po zakończeniu bitwy. W razie opóźnienia przekraczającego 5min od zakończenia bitwy sędzia ma prawo do ukarania graczy, którzy do tego czasu nie oddali poprawnie wypełnionych kart.
  • Sędzia ma ostatnie słowo w sprawach spornych, na turnieju obowiązują Uściślenia Sędziowskie Ligi Ogólnopolskiej LotR dostępne pod tym linkiem: http://srodziemie.sfan.pl//downloads/liga/Usciclenia.pdf
Zasady kompozycji Armii
  • Obowiązują zasady i statystyki z podręcznika Lord of the Rings Strategy Battle Game oraz dodatków „A Shadow in the East”,  „The Fall of the Necromancer” i "The Two Towers"
  • W każdej rozpisce musi znaleźć się co najmniej jeden bohater lub dowódca (kapitan). Minimalna liczba modeli w armii wynosi 10.
  • Zabronione jest wystawianie bohaterów których koszt bazowy wynosi ponad 100p
  • Liczba modeli jednostek z WD nie może przekroczyć 1/3 całkowitej liczby modeli w armii.
  • Liczba modeli uzbrojonych w broń strzelecką (łuki, kusze) nie może przekroczyć 1/3 całkowitej liczebności armii.
  • Nie ma maksymalnej liczby modeli w armii
  • Nie można wystawiać następujących modeli: Tom Bombadil, Goldberry, Gollum.
  • Jedyny Pierścień jest przedmiotem zabanowanym, postacie które go posiadają lub mogą posiadać tracą tą zdolność.
  • Liczba punktów wyznaczona na turniej nie może zostać przekroczona nawet o 1.
  • Skład armii podlega ocenie, listy jednostek, dostępnych sojuszy oraz kryteria ich oceny znajdują się w odpowiednim dziale.
Scenariusze
  • Scenariusze będą niedługo
Punktacja
  • Turniej wygrywa gracz z największą Punktów Rankingowych
  • W przypadku remisu pomiędzy graczami decyduje suma Punktów Rankingowych z bitew
  • W przypadku dalszego remisu pomiędzy graczami decyduje suma Punktów Zwycięstwa
  • Jeśli ciągle będzie występować remis gracze zajmują miejsce ex aequo
Punkty Zwycięstwa:
  • Pod koniec bitwy gracze sumują punkty za wszystkie zdjęte jednostki przeciwnika oraz te, które uciekły z pola bitwy.
  • Potem doliczają dodatkowe punkty za zrealizowane cele scenariusza.
  • W zależność od różnicy w tych punktach gracze otrzymują odpowiednią liczbę Punktów Rankingowych, co prezentuje poniższa tabela
Różnica w Punktach Zwycięstwa - Punkty Rankingowe
  • 0 – 150 - Remis: Zwycięzca 10 – Przegrany 10
  • 151 – 300 - Pomniejsze Zwycięstwo/Porażka: Zwycięzca 12 – Przegrany 8
  • 301 – 450 - Średnie Zwycięstwo/Porażka: Zwycięzca 14 – Przegrany 6
  • 451 – 600 - Duże Zwycięstwo/Porażka: Zwycięzca 16 – Przegrany 4
  • 601 – 750 - Wielkie Zwycięstwo/Porażka: Zwycięzca 18 – Przegrany 2
  • 751 + - Masakra/Klęska: Zwycięzca 20 – Przegrany 0
Dodatkowe Punkty Rankingowe gracz otrzymuje za:

Za rozpiskę:
  • +5 poprawna rozpiska wysłana w terminie
  • +0 poprawna rozpiska na turnieju
  • -2 niepoprawna rozpiska na turnieju
  • brak rozpiski na turnieju jest równoznaczne z dyskwalifikacją


Za wygląd armii:

1. Malowanie:
Armia może otrzymać od 0 do 10 punktów, gdzie 0 to armia niepomalowana lub zapaskudzona farbą, a 10 to naprawdę dobrze pomalowane figurki za pomocą zaawansowanych technik.

2.Konwersje:
Armia otrzymuje od 0 do 5 punktów, gdzie 0 to kilka prostych konwersji lub ich brak, a 5 to duża liczba skonwertowanych modeli i/lub kilka naprawdę udanych konwersji.

3.Podstawki:
Armia otrzymuje od 0 do 3 punktów, gdzie 0 to podstawki nietknięte lub pomalowane farbą/posypane posypką, a 3 to naprawdę ładnie wymodelowane podstawki dobrze imitujące element terenu.


Za skład armii:
  • Czysta armia +10
  • Sojusz: 0
  • Wszystko inne -10
Jedynym wyznacznikiem czystości armii lub sojuszu są Listy Armii dostępne pod tym linkiem: http://battles.webpark.pl/regulamin_ligi_lotr.pdf


* - przez pomalowane mamy na myśli model w całości pokryty przynajmniej podstawowymi kolorami.
** - proxy, czyli zastępowanie modeli czymś innym np. innym modelem (innego typu), symbolem modelu lub jakimś przedmiotem
*** - niezwłocznie oznacza pierwszą czynność, jaką gracz winien wykonać po zakończeniu bitwy
I ask only for an enemy worth fighting and a cause worth fighting for". - Spartan Prayer
Liczy się gracz, rozpiska to rzecz wtórna.

Offline Kubbek1

Arena 2006 - Kraków - challenger
« Odpowiedź #12 dnia: Wrzesień 11, 2006, 04:06:39 pm »
35 zł? To chyba z czterodaniowym obiadem i łóżkiem wodnym na hali.
A tak na poważnie to czy jednostki z TTT są nieuznawane na tym turnieju czy to tylko przeoczenie?
b]Padłeś? Powstań! Mitril[/b]

Offline Great_Evil

Arena 2006 - Kraków - challenger
« Odpowiedź #13 dnia: Wrzesień 11, 2006, 04:10:02 pm »
trochę drogo  :?
ale możę się pojawię  8)
size=17]"Nie wystawiajcię się na 100% bohah, nigdy!
To NAPRAWDĘ jest kiepski pomysł"
[/size]

Offline Herudaio

Arena 2006 - Kraków - challenger
« Odpowiedź #14 dnia: Wrzesień 11, 2006, 04:14:13 pm »
przeoczone
I ask only for an enemy worth fighting and a cause worth fighting for". - Spartan Prayer
Liczy się gracz, rozpiska to rzecz wtórna.

 

anything