trawa

Autor Wątek: Determinacja, rydwan.  (Przeczytany 1273 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Offline BOGINS

Determinacja, rydwan.
« dnia: Wrzesień 13, 2006, 12:07:14 pm »
Taka ciekawostka: strona 79 polski kodeks (tuz pod obrazkiem)

Jeżeli postać podlega zasadzie determinacja i przyłącza się do jednostki, jednostka ta ma prawo uzywania niemodyfikowanej wartości współczynika zdolności przywódczej POSTACI w testach złamania (jednostka staje sie w efekcie Zdeterminowana (jeśli dotąd nei była) i innych testach Zdolności przywódczych....
Z tego mozna wnioskować że jeśli dam Lion Guard ( h. elficki honor) dla generała i wsadzę go nastepnie do oddziału swordmasterów to mam stubborna na 10?
Hmm Lion guard, pure heart i lion standard :) - prawie niezłamywalni, ale ciagle moga zadekalrować ucieczkę :)
To samo się tyczy nigh goblina BSb z banerkiem stubborna ( zdajemy testy an jego LD - 6).


Rydwan strona 63 ( po prawej nad obrazkiem)

Szarża z Pościgu
 Moze się czasem zdarzyć że rydwan szarżuje jednostkę wroga w wyniku pościgu, a następnie w kolejnej turze sam staje się celem szarży innej jednostki wroga. W takim przypadku każda ejdnsotka wroga walcząca od czoła rydwanu otrzyma k6 trafień z uderzeń rydwanu (+ za kosy).

Hmm teoretycznie kiedy cos takiego ma miejsce? Tylko w wypadku szarzy na cele o podstawce nie wiekszej niz rydwanu tak ?

W stylu: udało nam sie pokonać 5 wolf ridersów, oni uciekają.
Ale w turze goblina drugi oddział wolfów nas atakuje ( od czoła).  Wtedy chłopaki otrzymują ipaktami?
Aha czy to samo dzieje sie w przypadku overruna?
laanesh!!! The time has come! Fear me mortals.

Offline thurion

Re: Determinacja, rydwan.
« Odpowiedź #1 dnia: Wrzesień 13, 2006, 12:28:17 pm »
Cytat: "BOGINS"

Z tego mozna wnioskować że jeśli dam Lion Guard ( h. elficki honor) dla generała i wsadzę go nastepnie do oddziału swordmasterów to mam stubborna na 10?


zawsze tak bylo.. nie wiem co to za rewelacja  :roll:

Cytat: "BOGINS"

Hmm teoretycznie kiedy cos takiego ma miejsce? Tylko w wypadku szarzy na cele o podstawce nie wiekszej niz rydwanu tak ?


dokladnie

Cytat: "BOGINS"

W stylu: udało nam sie pokonać 5 wolf ridersów, oni uciekają.
Ale w turze goblina drugi oddział wolfów nas atakuje ( od czoła).  Wtedy chłopaki otrzymują ipaktami?
Aha czy to samo dzieje sie w przypadku overruna?


absolutnie nie... ta zasada tyczy sie tylko pursut into fresh enemy, jezeli wilczkow nie dogonisz i wylapiesz szarze w nastepnej turze wroga, to normalnie wylapujesz szarze.. bez zadnych impactow, overun moim zdaniem jak najbardziej, wkoncu dziala podobnie do pursuit into fresh enemy

szafa@poznań

  • Gość
Determinacja, rydwan.
« Odpowiedź #2 dnia: Wrzesień 13, 2006, 12:37:43 pm »
to z impaktami fajne - robimy overrun np. w maga, z fronu szarzuje nanas inny heros np. z s7 chcac nas zatł€c to obaj dostana impatky...impakty nadal wchodza przez normalnymi atakami? :P

Offline thurion

Determinacja, rydwan.
« Odpowiedź #3 dnia: Wrzesień 13, 2006, 12:41:41 pm »
Cytat: "szafa@poznań"
.impakty nadal wchodza przez normalnymi atakami?


of kors

Offline BOGINS

Determinacja, rydwan.
« Odpowiedź #4 dnia: Wrzesień 13, 2006, 01:16:28 pm »
Wydawało mi się że mimo wszystko jeśli anwet heros daje stubborn to zdajemy na Ld oddziału.
pamietam że  taki był właśnie problem w przypadku BSb night goblinów,. BYła koncepcja taka że:
robimy oddział 50 NG w szyku po 10, bsb jak najbardziej na boku co by hitów nei dostał, ale ktoś tą koncepcję nam obalił. Hmm
laanesh!!! The time has come! Fear me mortals.

Offline thurion

Determinacja, rydwan.
« Odpowiedź #5 dnia: Wrzesień 13, 2006, 01:26:08 pm »
bo jest roznica miedzy

'daje stubborn na oddzial w ktorym sie znajduje (jak bannaer goblinski'

a

'daje stubborn na herosa, i dowlny oddzial w ktorym ten sie znajduje'

Offline Christos

Re: Determinacja, rydwan.
« Odpowiedź #6 dnia: Wrzesień 13, 2006, 02:12:18 pm »
Cytat: "BOGINS"
Taka ciekawostka: strona 79 polski kodeks (tuz pod obrazkiem)

Jeżeli postać podlega zasadzie determinacja i przyłącza się do jednostki, jednostka ta ma prawo uzywania niemodyfikowanej wartości współczynika zdolności przywódczej POSTACI w testach złamania (jednostka staje sie w efekcie Zdeterminowana (jeśli dotąd nei była) i innych testach Zdolności przywódczych....



Nic z tego nie zrozumiałem. A mozna po polsku?? Tzn po angielsku!  :lol:  :lol:


P.S. -->Żarcik
ttp://www.knightfight.pl/?ac=vid&vid=71017123

Offline radaner

Re: Determinacja, rydwan.
« Odpowiedź #7 dnia: Wrzesień 14, 2006, 03:49:02 pm »
Cytat: "BOGINS"

W stylu: udało nam sie pokonać 5 wolf ridersów, oni uciekają.
Ale w turze goblina drugi oddział wolfów nas atakuje ( od czoła).  Wtedy chłopaki otrzymują ipaktami?
Aha czy to samo dzieje sie w przypadku overruna?



Chodzi tu tylko o sytuacje gdy po pościgu władujesz się w nową jednostkę wroga (pursuit into fresh enemy) a w turze przeciwnika dostaniesz szarżę z przodu. W takim wypadku chyba oba oddziały dostają impakciory. Najfajniejsze jest to że jest napisane że oba oddziały dostaną impaktami :O  :badgrin:
iłość jest jak kupa - ciepła i niespodziewana.

Offline Remo

Re: Determinacja, rydwan.
« Odpowiedź #8 dnia: Wrzesień 14, 2006, 04:09:52 pm »
Cytat: "Christos"
Cytat: "BOGINS"
Taka ciekawostka: strona 79 polski kodeks (tuz pod obrazkiem)

Jeżeli postać podlega zasadzie determinacja i przyłącza się do jednostki, jednostka ta ma prawo uzywania niemodyfikowanej wartości współczynika zdolności przywódczej POSTACI w testach złamania (jednostka staje sie w efekcie Zdeterminowana (jeśli dotąd nei była) i innych testach Zdolności przywódczych....



Nic z tego nie zrozumiałem. A mozna po polsku?? Tzn po angielsku!  :lol:  :lol:




P.S. -->Żarcik

Przyzwyczajaj się pomału do "zdeterminowanych jeźdźców na zimnych". Na polskie zasady nie ma rady. Jeszcze kilka dni temu jakby mi ktoś na turnieju powiedział że jego Sword Masterzy z racji czegoś tam są zdeterminowani, to bym uznał że gość jest klimaciarzem i  że łączy się w bólu ze swoim oddziałem, który w każdej bitwie umie pokonać co najwyżej skinki, ale teraz niestety będzie zonk jak się okaże że wjechałem w oddział ze Stubbornem.
Wychodzi na to, że teraz każdy musi dwie wersje Rulebooka przeczytać żeby móc bez strachu grać.
RZEKAŻ 1% PODATKU NA LEŚNE ELFY.
Program Walki z Biedą.

Offline kosa_elf

Determinacja, rydwan.
« Odpowiedź #9 dnia: Wrzesień 14, 2006, 04:53:07 pm »
a propo owej szarzy i pogoni i ząłapania wrogiej jednostki to tak samo jest z kawą, bardzo klimatycznie będzie jak sie zdarzy sytuacja, że obydwie ciezkie jazdy będa mieć bonus za lance :D

to tak na marginesie ;)
ASTERS OF ROCK
vizovice :D

 

anything