Autor Wątek: Compulsory movement - ruch we własne oddziały  (Przeczytany 1329 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Offline bless

Compulsory movement - ruch we własne oddziały
« dnia: Wrzesień 18, 2006, 10:05:54 am »
W innym temcie zadałem pytanie:

Cytat: "bless"
Nurtuje mnie inna sprawa. Nie znajduje wyjasnienia w RB, ale moze wy bedziecie mieli jakies pomysly. Jak jest traktowany compulsory movement, jesli oddzial wpadnie na sojuszniczy oddział? Na przyklad Squig Hopperzy stoja za Error Boyz i wykonuja ruch do przodu tak, ze wpadają na orków. I co wtedy? Zatrzymuja sie po prostu? Bez żadnych konsekwencji?
Tak mi sie wydaje, bo nie jest to ani stupidity, ani rydwan....


Jak sądzicie?
img]http://i12.photobucket.com/albums/a235/blessio/bykomstop.gif[/img]

"Więc gdy się zdarzy chłopcom
Rasę napotkać obcą
Armatnie mięso zmienią
w krwisty befsztyk
Tak jest !"

Offline thurion

Compulsory movement - ruch we własne oddziały
« Odpowiedź #1 dnia: Wrzesień 18, 2006, 10:11:04 am »
zatrzymuja sie albo przed oddzialem, albo za oddzialem (tak jak ucieczka), kwestia czy przed czy za ;)  ale chyba gdzies to bylo opisane...

szafa@poznań

  • Gość
Compulsory movement - ruch we własne oddziały
« Odpowiedź #2 dnia: Wrzesień 18, 2006, 10:59:51 am »
w zasadach hopperów nic nie ma?

jak blizej tyłu jednostki - to za oddziałem, jak blizej frontu - to przed, prosta sprawa :D

Offline bless

Compulsory movement - ruch we własne oddziały
« Odpowiedź #3 dnia: Wrzesień 18, 2006, 11:15:18 am »
W zasadach Hopperów nic nie ma. Zresztą nie tylko ich dotyczy ten problem. Co na przykład ze Spawnem? Mozna blokowac własnego Spawna?
A z tym przenikaniem przez własne oddziały to mnie zaskoczyliście...
Taka ulepszona eteryczność? ;)
Wiadomo, że Spawn i Hopperzy ruszaja się po lini prostej i raczej nie bałdzo maja prawo do wheelowania. Więc z omijaniem maja chyba problemy, czy tak?
img]http://i12.photobucket.com/albums/a235/blessio/bykomstop.gif[/img]

"Więc gdy się zdarzy chłopcom
Rasę napotkać obcą
Armatnie mięso zmienią
w krwisty befsztyk
Tak jest !"

szafa@poznań

  • Gość
Compulsory movement - ruch we własne oddziały
« Odpowiedź #4 dnia: Wrzesień 18, 2006, 11:40:02 am »
nie no, spawn jak na swojego trafi to konczy ruch.

ale hopperzy chyba skacza ponad oddziałami czy nie? bow sumie jak to normalny ruch to sie zatrzymuja na swoich chyba....tak jest jak sie wróży nie znajac zasad oddziału ;)

Offline bless

Compulsory movement - ruch we własne oddziały
« Odpowiedź #5 dnia: Wrzesień 18, 2006, 11:46:33 am »
Nie, no "bounce" to jest tylko we fluffie. O tym, żeby Hopperzy mieli zdolność "krótkiego lotu", to nie słyszałem. Choć byłoby fajnie.... ;)
Ruszaja się w compulsory 3D6 we wskazanym kierunku. Koniec opisu sposobu poruszania.
Wiec zatrzymuja się?
Dobrze wiedzieć, że jest jakaś mozliwość stopowania tych wariatów. ;)
img]http://i12.photobucket.com/albums/a235/blessio/bykomstop.gif[/img]

"Więc gdy się zdarzy chłopcom
Rasę napotkać obcą
Armatnie mięso zmienią
w krwisty befsztyk
Tak jest !"

Jankiel

  • Gość
Compulsory movement - ruch we własne oddziały
« Odpowiedź #6 dnia: Wrzesień 18, 2006, 02:17:06 pm »
Imo się zatrzymują, tak jak spawny. I to na swojej jednostce, a nie przenikają przez nią, jak uciekający.
Oni, oraz jednostka w którą wjadą, moze wykonywać wszelkie normalne akcje - tylko wjazd z głupoty unieruchamia oba oddziały.

Offline GoluS

Compulsory movement - ruch we własne oddziały
« Odpowiedź #7 dnia: Wrzesień 18, 2006, 07:13:48 pm »
Cytat: "Trocki"
Imo się zatrzymują, tak jak spawny. I to na swojej jednostce, a nie przenikają przez nią, jak uciekający.
Oni, oraz jednostka w którą wjadą, moze wykonywać wszelkie normalne akcje - tylko wjazd z głupoty unieruchamia oba oddziały.
Mi tez sie wydaje to najsensowniejsze.
alo

Offline Devor

Compulsory movement - ruch we własne oddziały
« Odpowiedź #8 dnia: Wrzesień 18, 2006, 11:14:40 pm »
no na 6stej zatrzymali by sie 1" przed jednostka, ktora stoi im na drodze. Jankiel dobrze mowi :o