Autor Wątek: Zdejmowanie command groupa.  (Przeczytany 3737 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Offline TomCio

  • Zbrojmistrz bracki
  • *****
  • Wiadomości: 1 139
  • Total likes: 0
  • Płeć: Mężczyzna
  • Goryl we mgle
Zdejmowanie command groupa.
« Odpowiedź #15 dnia: Październik 03, 2006, 09:16:11 pm »
I wogóle niech ma steam tanka na plecach, przecież to doświadczony sierżant...  :roll:
przykucnął z twarzą o kilka cali od tropu, a potem wpatrzył się w półmrok poszycia..

Offline kosa_elf

Zdejmowanie command groupa.
« Odpowiedź #16 dnia: Październik 03, 2006, 09:19:49 pm »
drakemaster tak moze tylko nie wiem czy moze wziaśc trąbe muzyka ;) bez skojarzeń proszę ;) ;) ;)
ASTERS OF ROCK
vizovice :D

Offline M|ke

Zdejmowanie command groupa.
« Odpowiedź #17 dnia: Październik 03, 2006, 09:25:24 pm »
Cytat: "kosa_elf"
drakemaster tak moze tylko nie wiem czy moze wziaśc trąbe muzyka ;) bez skojarzeń proszę ;) ;) ;)

mialem na mysli zeby po smieci herosa bral jego magiczne przedmioty a nie zeby mogl sobie kupic : C
...kółko super wyjebanych pod niebiosa snobów(patrz Bastion)..."
Czesc jestem Michal! Mam 18 lat ja w przeciwienstwie do innych jestem po prostu wyjebany pod niebiosa, a moj snobizm przejawia sie tym ze uzywam niestandardowych smile'ow : X

Offline TruePunk

Zdejmowanie command groupa.
« Odpowiedź #18 dnia: Październik 03, 2006, 09:35:43 pm »
Hejno, czy wy czasem sie nie nabijacie zemnie?! :-P

Jak Dzieci. I jak tu sie z takimi podzielic przemysleniami na temat zasad. Pf!

Offline TomCio

  • Zbrojmistrz bracki
  • *****
  • Wiadomości: 1 139
  • Total likes: 0
  • Płeć: Mężczyzna
  • Goryl we mgle
Zdejmowanie command groupa.
« Odpowiedź #19 dnia: Październik 03, 2006, 09:45:06 pm »
Jak GW niedało ci imienia pt. Giant Slayer, to niemożesz podnoscić sztandaru/trąbki.  ;)
przykucnął z twarzą o kilka cali od tropu, a potem wpatrzył się w półmrok poszycia..

Offline Zox

Zdejmowanie command groupa.
« Odpowiedź #20 dnia: Październik 03, 2006, 10:19:14 pm »
Niestety, tu nie przemyślenia, a interpretacja zasad :)
quote="Bartez"]był bardzo wulgarny, pisał w podpisie moje zdanie "A ja mam na vavku Mangekyou Sharingana" który miał Itachi"; pawłow także powinien dostac choćby ostrzeżenie za tego "penisa" na avku[/quote]

Offline asgard

Zdejmowanie command groupa.
« Odpowiedź #21 dnia: Listopad 15, 2006, 10:41:13 pm »
tak mnie naszlo zeby odswiezyc bo ostateczna odpowiedz nie padla;) co bedzie jak do walki dojdzie tylko champion i muzyk, czy za zabicie lub pogonienie ich dostaje sie punkty za sztandar?
img]http://i31.photobucket.com/albums/c361/asqard/kultke3.png[/img]

Offline Christos

Zdejmowanie command groupa.
« Odpowiedź #22 dnia: Listopad 15, 2006, 11:00:51 pm »
A niby co sie stało ze sztandarem że go nie ma?? Nigdy go nie było, został wcześniej przejęty, czy zgubił sie w trakcie bitwy?? Mysle że to wystarczy za odpowiedz.
ttp://www.knightfight.pl/?ac=vid&vid=71017123

Offline Asassello

Zdejmowanie command groupa.
« Odpowiedź #23 dnia: Listopad 15, 2006, 11:09:02 pm »
a cojesli sztadar zostal zdjety po jakims strzelaniu?? (ostalsie ino championi muzyk)
w RB nie ma nigdzie napisane ze nie mozna go zdjac.
wiec sytuacja wyglada tak ze oddzial mial sztadar ale wchodzac do combatu juz go nie mial.. bo przezorny gracz go zdjał w turze strzelania :) czy mozna go przejac - w koncu wybilo sie do nogi jednostke ktora miala sztandar (na poczatku bitwy ale nie pocztaku combatu)
to chyba podchodzi pod "zgubil sie w trakcie bitwy" :) ale nie jestem pewien..
moge prosic o jednosnaczna odpowiedz :)

Sukces nigdy nie jest ostateczny. Porażka nigdy nie jest totalna. Liczy się tylko odwaga.

***      KULT - wymaga ofiar      ***

Offline asgard

Zdejmowanie command groupa.
« Odpowiedź #24 dnia: Listopad 15, 2006, 11:10:46 pm »
tak rozwinieciem tego co napisalem ;) kwestia w tym taka czy champion,muzyk czy nawet bohater w regimencie musza/moga przejmowac sztandar jak nikt inny nie moze?
img]http://i31.photobucket.com/albums/c361/asqard/kultke3.png[/img]

Offline sAddamiec

Zdejmowanie command groupa.
« Odpowiedź #25 dnia: Listopad 15, 2006, 11:19:02 pm »
Bohater to juz nie oddzialowiec, wiec bez przesady :)  Ale muzyk i champion IMO musza podnies sztandar przez prosta analogie do zasad CC.
zy normalna zwykła plewa może ścinać ch..em drzewa? Ależ owszem, czemu nie, plewie też należy się! Olali olala, olali olala... :D

Offline asgard

Zdejmowanie command groupa.
« Odpowiedź #26 dnia: Listopad 16, 2006, 10:30:58 am »
czyli na maja +1 CR ?
img]http://i31.photobucket.com/albums/c361/asqard/kultke3.png[/img]

Offline Remo

Zdejmowanie command groupa.
« Odpowiedź #27 dnia: Listopad 16, 2006, 10:38:43 am »
Chcielibyście zrobić mutację sztandarowego z dwoma atakami? Koleś byłby całkiem dobry.  :lol:
RZEKAŻ 1% PODATKU NA LEŚNE ELFY.
Program Walki z Biedą.

Offline sAddamiec

Zdejmowanie command groupa.
« Odpowiedź #28 dnia: Listopad 16, 2006, 11:41:47 am »
Cytat: "Remo"
Chcielibyście zrobić mutację sztandarowego z dwoma atakami? Koleś byłby całkiem dobry.  :lol:

Jaka mutacje :? Sztandar ma zostac do konca, chocby kosztem muzyka i championa.
zy normalna zwykła plewa może ścinać ch..em drzewa? Ależ owszem, czemu nie, plewie też należy się! Olali olala, olali olala... :D

Offline Remo

Zdejmowanie command groupa.
« Odpowiedź #29 dnia: Listopad 16, 2006, 11:53:12 am »
Cytat: "sAddamiec"
Cytat: "Remo"
Chcielibyście zrobić mutację sztandarowego z dwoma atakami? Koleś byłby całkiem dobry.  :lol:

Jaka mutacje :? Sztandar ma zostac do konca, chocby kosztem muzyka i championa.


No to jak w końcu? Kosztem championa, czy champion podnosi sztandar? Bo jeśli champion miałby podnosić sztandar (ktoś tak proponował) to z połączenia mocy  :)  powstałby Kapitan Planeta...yyy...tzn. Champion niosący sztandar lub jak kto woli sztandarowy z charakterystykami championa
RZEKAŻ 1% PODATKU NA LEŚNE ELFY.
Program Walki z Biedą.