Autor Wątek: Monster i dolaczanie sie do oddzialow  (Przeczytany 1967 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Ziemko

  • Gość
Monster i dolaczanie sie do oddzialow
« dnia: Wrzesień 22, 2006, 12:01:02 pm »
W nowym booku pisze , ze monstery nie moga sie dolaczac do oddzialow ani do niczego innego... Co ze slannem ?? Nie moze dolaczyc sie do Temple Guardow ??  :lol:  :lol:  :lol:  Wedlug zasad nie moze , a przeciez to bylaby najwieksza glupota na swiecie , gdyby nie mogl dolaczyc sie do oddzialu , ktory jest stworzony specjalnie dla niego ( z reszta nawet w coedxie jest napisane , ze jesli slann i TG jest na stole to slann musi byc w TG ) Jak z innymi charakterami/monsterami np. demon princem ?

Offline Christos

Monster i dolaczanie sie do oddzialow
« Odpowiedź #1 dnia: Wrzesień 22, 2006, 12:19:01 pm »
Ziemko Slann jest Charakterem a nie Monsterem. Nie widze problemu zeby dołączyć go do unitów.
Dlatego właśnie przy Treeman Ancient jest wyraźnie napisane że nie może dołączać sie do niczego (głupotą by było gdyby on mógł a zwykły Treeman nie - wkońcu niewiele się różnia od siebie)
ttp://www.knightfight.pl/?ac=vid&vid=71017123

Ziemko

  • Gość
Monster i dolaczanie sie do oddzialow
« Odpowiedź #2 dnia: Wrzesień 22, 2006, 12:22:28 pm »
Jasne , tylko ,ze ma zasady monstera i co teraz ? ( jest napisane , ze jest charakterem , ale w kwestii zasad traktuje sie go jako monstera :)

Offline grzech76

Monster i dolaczanie sie do oddzialow
« Odpowiedź #3 dnia: Wrzesień 22, 2006, 12:58:50 pm »
Ja bym podszedł do tego logicznie i traktował go w tym względzie jako charaktera, bo tylko jakiś łoś by się upierał, że nie może.

Jeżeli natomiast czekasz na odpowiedź co do turnieju, to poczekaj na uściślenia :-)

szafa@poznań

  • Gość
Monster i dolaczanie sie do oddzialow
« Odpowiedź #4 dnia: Wrzesień 22, 2006, 01:16:58 pm »
Cytuj
) Jak z innymi charakterami/monsterami np. demon princem ?


tu jest smiesznie! bo teraz to nie monstery tylko piechota! tak tak, piechota - po naszemu: infantry :P moze dolaczac sie do oddziałów, moze tez zajmować budynki (demon podlatuje do budynku, włazi do niego bo nie maszerował, i zaczyna cisnąc z magii smiejac sie z bretki naokoło :P Demony tyrani i inni herosi na podstawkach 40 na 40 (wiec jeezcze np. dumbull) to nie monstery, ale piechota. Tyle ze wieksza ;)

natomiast slann...cóż, biorąc wprost zasady - NIE może dołączac sie do oddziału jako mosnter, może jak chrakter, co ważniejsze? :P

inna sprawa - wiadomo że jest to przeoczenie GW. Zdarza się. Absurdem byłby oddział TG, ktory jak jest na stole to slan w nim siedzi, wiec co, nie moglby byc wystawiany? Ot pradoks - jeden z wielu :)

IMHO dołączajcie się do woli! Ale to samo będzie robił np. bloodthirster czy inne wielki demon ....sa jeszcze inni charakterzy na

Shino

  • Gość
Monster i dolaczanie sie do oddzialow
« Odpowiedź #5 dnia: Wrzesień 22, 2006, 03:08:24 pm »
IMHO uscislenie powinno wygladac tak, ze slann moze sie dolaczac TYLKO do tg.. do zwyklych saurusow juz nie...

@szafa gdzie jest napisane, ze character moze sie dolaczac do oddzialow? nuigdie.. jest tlyko napisane co nie moze.. a nie moga monstery (Slann JEST monsterem bo AFAIR szarza monstera jest pokazana na przykladzie slanna)

Offline Christos

Monster i dolaczanie sie do oddzialow
« Odpowiedź #6 dnia: Wrzesień 22, 2006, 05:50:27 pm »
Zadam być może głupie pytanie...
a gdzie jest napisane że Slann "ma zasady monstera"??
ttp://www.knightfight.pl/?ac=vid&vid=71017123

Offline thurion

Monster i dolaczanie sie do oddzialow
« Odpowiedź #7 dnia: Wrzesień 22, 2006, 05:52:46 pm »
szkoda ze angole nie przewidzieli potencjalu kombinatorskiego Polakow ;)


slann moze sie dolaczac IMO gdzie chce... czym to popieram?

WD October, bitwa na 4k orki vs lizaki,

Andy Hoare gra lizakami... i trzyma prawie cala bitwe slaana w srodku zwyklych saurusow... nawet nie temple guardow...


takie rzeczy naprawde sa IMO logiczne.. a nie nagle odkrywanie ameryki z tytulu nowej edycji...

prawie jak IV RP ta VII ed. :)

Shino

  • Gość
Monster i dolaczanie sie do oddzialow
« Odpowiedź #8 dnia: Wrzesień 22, 2006, 09:29:29 pm »
Cytat: "Christos"
Zadam być może głupie pytanie...
a gdzie jest napisane że Slann "ma zasady monstera"??


napisalem.. przy pokazaniu jak szarzuje monster w rb jest pokazany slann

poza tym uzywa zasad monsterowych przy movie (jak np. pivot)

@thurion... akurat wd to chyba nie najlepsze zrodlo zasad jesli chodzi o te pokazowe gry... ;)

szafa@poznań

  • Gość
Monster i dolaczanie sie do oddzialow
« Odpowiedź #9 dnia: Wrzesień 23, 2006, 10:04:35 am »
thurion - przypomnij sobie WD prz wydawaniu booka do orkow 6 edycji - space macqwuirk cala bitererolował miskasty z mork save uz ;) zaden wyznacznik zasad, to prawda.

Cytuj
gdzie jest napisane że Slann "ma zasady monstera"??


monsterem jest wszystko na podstawce 50 na 50 mm, i wszystko spod herosow majace 40 na 40 mm. Spjrz jeszcze na szarże monsteró - pokazana jest na przykladzie samotnego slaanna...i faktycznie z zasad wynika ze nie moze sie przylaczac do oddziałów ;)

Offline Christos

Monster i dolaczanie sie do oddzialow
« Odpowiedź #10 dnia: Wrzesień 23, 2006, 12:27:35 pm »
No jeżeli wnioskujecie na podstawie poglądowych rysunków to kiepsko widze taka interpretacje.
Slann to Charakter. Z wszelkimi tego konsekwencjami.

Jeszcze raz zwracam uwage na zapis przy Treeman Ancient ze nie może sie dołączać do niczego. Po kiego diabła mieli by to zapisywać??
ttp://www.knightfight.pl/?ac=vid&vid=71017123

Offline grzech76

Monster i dolaczanie sie do oddzialow
« Odpowiedź #11 dnia: Wrzesień 23, 2006, 01:20:24 pm »
Po pierwsze:

wnioskowanie na podstawie rysunku poglądowego, na którym nie jest wspomniane nawet, że coś co szarżuje jest slaanem, jest śmieszne. wg mnie to spawn chaosu :-P

Po drugie:

na stronie 72 w booku ze skull pass'a, stoi jak byk:

"characterslarger than this (US>1) or mounted on a cavalry steed or monster, follow the movement rules for monsters..."

oraz:

"characters mounted on flying creatures cannot join units..."

co wg mnie jednoznacznie rozwiązuje tą kwestię - każdy heros niezależnie od wielkości i wierzchowca może się dołączyc do oddziału, pod warunkiem, że nie potrafi latac.

to, kiedy traktuje się go jako monstrum, jest opisane w odpowiednich paragrafach, jak na przykład przy tym o ruchu.

Shino

  • Gość
Monster i dolaczanie sie do oddzialow
« Odpowiedź #12 dnia: Wrzesień 23, 2006, 06:15:24 pm »
ale nie przytoczyles tu jakze waznego fragmentu o niemoznosi przylaczania czegokolwiek do monsterow...

zeby dodac, ze to co napisales jest niekompletne dodam jeszcze, ze sami characterzy tez nie moga tworzyc oddzialow...

Offline grzech76

Monster i dolaczanie sie do oddzialow
« Odpowiedź #13 dnia: Wrzesień 23, 2006, 07:36:52 pm »
Bo nie o dołączaniu do monsterów mówimy. Ani o łączeniu się herosów.

Wg mnie jest jasne, że do oddziału nie może dołączyc się tylko heros na czymś latającym, a pozostałe połączenia bohaterów samych czy ze zwierzakami spokojnie już mogą, niezaleznie od oddziału.

Tworzenie jednostki z kilku bohaterów było też zapewne czymś wymyślonym przez naszych rodaków, dlatego teraz to zastrzegli :-)

Shino

  • Gość
Monster i dolaczanie sie do oddzialow
« Odpowiedź #14 dnia: Wrzesień 24, 2006, 02:46:39 pm »
ok to oj hero na chariocie bedzie sie dolaczal do wszystkiego...
bo co z tego, ze charioty nie moga skoro characterzy moga...