trawa

Autor Wątek: Terror a jednostki z Fearem  (Przeczytany 799 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Offline Gelo

Terror a jednostki z Fearem
« dnia: Wrzesień 24, 2006, 12:14:13 pm »
Jednostki z terrorem działają na jednostki z fearem jakby te pierwsze mają fear. Ale terror działa też tylko raz. No to czy moge używać jako terrorysta fearu więcej niż raz na jednostkach z fearem? Czyli np:
Smok szarżuje na 1 kroxa ten nie zdał feara i ucieka. W następnej turze się zbiera i powtarza się sytuacja, czyli smok szarżuje na kroxa - czy ten musi zdawać feara?
url=http://ubanimator.com][/url]

Jankiel

  • Gość
Terror a jednostki z Fearem
« Odpowiedź #1 dnia: Wrzesień 24, 2006, 01:36:16 pm »
Tak.

Offline ksuM

Terror a jednostki z Fearem
« Odpowiedź #2 dnia: Wrzesień 24, 2006, 01:37:42 pm »
Musi.
Jednostka musi zdawać RAZ test na terror.
W przypadku opisanym przez Ciebie nie ma mowy o terrorze - jedynie strach i należy się stosować normalnie do tego.
Nie ma znaczenia czy to strach wywołany przez jednostkę rzucającą terror czy strach.

 

anything