trawa

Autor Wątek: Challange 6 ed (7 w sumie tez)  (Przeczytany 1100 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Offline Khain

Challange 6 ed (7 w sumie tez)
« dnia: Wrzesień 29, 2006, 05:29:43 pm »
CZy charakter musi sie stykac z combatem zeby rzucic challange? Czy wystarczy ze jest w pierwszym ranku?? Wg. mnie zgodnie z tym co jest napisane jak byk w podreczniku musi byc btb z walka ale ktos ostatnio upiera sie ze nie.
o powiedział Jezus kiedy Szatan kazał mu zmienić kamień w chleb?
Not enough mana.

Offline b_sk

Challange 6 ed (7 w sumie tez)
« Odpowiedź #1 dnia: Wrzesień 29, 2006, 05:58:02 pm »
Musi się stykać.
Nażarte komunistyczną truflą dzikie świnie zdradziecko ryją zdrową tkankę polskiej racji stanu

Offline Guldur

Challange 6 ed (7 w sumie tez)
« Odpowiedź #2 dnia: Wrzesień 29, 2006, 05:59:49 pm »
musi byc w btb z walka zeby rzucic lub przyjmowac

Offline 'Szary'

Challange 6 ed (7 w sumie tez)
« Odpowiedź #3 dnia: Wrzesień 29, 2006, 08:16:33 pm »
Khain, ponownie przekręcasz słowa. Powiedziałem ci, że aby rzucić challenge bohaterem musi on stać w szeregu walczącym, a Ty upierałeś się, że musi się stykać z innym bohaterem podstawką.
To są dwie różne kwestie. W chwili obecnej to właśnie moja wersja ma potwierdzenie.

Offline b_sk

Challange 6 ed (7 w sumie tez)
« Odpowiedź #4 dnia: Wrzesień 29, 2006, 08:20:13 pm »
Nie w szeregu walczącym, a w BTB z wrogiem.
Nażarte komunistyczną truflą dzikie świnie zdradziecko ryją zdrową tkankę polskiej racji stanu

Offline 'Szary'

Challange 6 ed (7 w sumie tez)
« Odpowiedź #5 dnia: Wrzesień 29, 2006, 08:27:44 pm »
Uściślając dokładniej:
A - jednostka 1
X - bohater jednostki 1

B - jednostka 2
Z - bohater jednostki 2

A A A A X
Z B B B B

W tej sytuacji X moze rzucic challenge Z i odwrotnie.

Nie musi byc sytuacja dokladnie BtB miedzy bohaterami, aby doszlo do challengu:
A A X A A
B B Z B B

ALE:
A A A A A  C
A A A A X  C
A A A A A  C
B B Z B B
Jesli bohater X walczy z flanki z oddzialem C, to moze rzucic i przyjac challenge`a od bohatera Z.

Tyle gwoli ścisłości.

Offline Asassello

Challange 6 ed (7 w sumie tez)
« Odpowiedź #6 dnia: Wrzesień 29, 2006, 08:47:27 pm »
moim zdaniem NIE,
poniewaz bohater X nie znajduje sie w combacie z oddzialem B w ktorym jest bohater Z :)

Sukces nigdy nie jest ostateczny. Porażka nigdy nie jest totalna. Liczy się tylko odwaga.

***      KULT - wymaga ofiar      ***

Offline Guldur

Challange 6 ed (7 w sumie tez)
« Odpowiedź #7 dnia: Wrzesień 29, 2006, 08:48:16 pm »
powyzsze sie zgadza - moze zarowno przyjac, jak i rzucic challenge'a

Shino

  • Gość
Challange 6 ed (7 w sumie tez)
« Odpowiedź #8 dnia: Wrzesień 29, 2006, 09:02:32 pm »
musi sie stykac z wrogiem.. nie jest napisane, ze hero musi byc w oddziale z ktorym sie nasz hero styka.... (str. 77)

Offline Asassello

Challange 6 ed (7 w sumie tez)
« Odpowiedź #9 dnia: Wrzesień 29, 2006, 09:10:26 pm »
doczytuje str. 77...
i... musze przyznac racje..
nigdzie nie ma napisane jaki to ma byc combat. wystarczy poprostu byc w dowolnym combacie :)

Sukces nigdy nie jest ostateczny. Porażka nigdy nie jest totalna. Liczy się tylko odwaga.

***      KULT - wymaga ofiar      ***

Offline QUASSIMODO

Challange 6 ed (7 w sumie tez)
« Odpowiedź #10 dnia: Wrzesień 29, 2006, 10:05:51 pm »
to sie akurat wogole nie zmienilo :lol:
'm Gonna stomp'em to dust,I'm gonna grind their bones.I'm gonna burn down dere towns and cities.I'm gonna bash'eads,break faces and jump up and down on da bits dat are left.An'den I'm gonna get really mean.

Shino

  • Gość
Challange 6 ed (7 w sumie tez)
« Odpowiedź #11 dnia: Wrzesień 29, 2006, 10:45:42 pm »
nom.. ale jak pytaja to wypada odpowiedziec tak? ;)

 

anything