Autor Wątek: Border Princes  (Przeczytany 184506 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Offline adeon

Border Princes
« Odpowiedź #75 dnia: Listopad 16, 2006, 08:56:12 am »
Cytuj
ja wlasnych pieniedzy dawal na to nie bede...


Kurcze, jestem studentem, a jakos mnie jest stac z wlasnych pieniedzy, zeby oplacic serwer na ktorym stoi ranking ligi, za ktora to pracownicy GW EE prawdopodobnie zbieraja pochwaly od swojej gory.....
Troche zalosne sa te tlumaczenia - powiedz po prostu, ze tego forum nie bedzie i juz, a nie pisz coraz to nowsze wymowki i obetnice planow 2-tygodniowych...
url]www.adeon.livenet.pl[/url] - Polska Liga Warhammera

Jankiel

  • Gość
Border Princes
« Odpowiedź #76 dnia: Listopad 16, 2006, 08:57:07 am »
Szamanie... Cały ten cyrk z BP trwa już chyba pół roku. Ktoś zawalił. Załatwienie miejsca na serwerze nie jest rzeczą niemożliwą do zrealizowania.
Więc nie dziw sie, ze nabijam się z Twoich tłumaczeń.

Offline Tomash

Border Princes
« Odpowiedź #77 dnia: Listopad 16, 2006, 10:35:24 am »
Komentarz Jankiela może i niewiele wnosił do dyskusji, ale chociaż był zabawny i doskonale podsumowywał tryb, w jakim Szaman tłumaczy się z braku forum.

Cytuj
decyzja ma byc podjeta w UK - Stuart sam chce ustalic, jaki sposob hostowania bedzie dla nas najlepszy. mozliwe, ze bedzie to na serwerze GW. przypominam, ze serwer ma byc pod strony WM i EEGT. border princes sa lokalna inicjatywa.

Niech żyje centralizacja!
W ciągu całej historii świata odbijała się ona zawsze czkawką środowisku jej poddawanemu, ale to tam - GW wie lepiej.
Powiedz od razu, że forum nie będzie i temat zamknięty. Od pół roku czytamy zapowiedzi, że forum będzie w przyszłym tygodniu.

BTW, trochę to pokrętne. Parę miesięcy temu kasa była, ale była zła Netia. Teraz już Netia nie jest zła, ale nagle kasy nie ma i winna jest "góra". Wyczuwam ściemę. :roll: