Autor Wątek: OT z tematu KB a Lord na tarczy - szarże na skirmish i inne  (Przeczytany 14165 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Offline grzech76

OT z tematu KB a Lord na tarczy - szarże na skirmish i inne
« Odpowiedź #195 dnia: Październik 20, 2006, 07:31:43 pm »
to może przejdźmy do teoreii fizyki kwantowej i teroii światów równoległych, bo na którymś z nich napewno te zasady są dopracowane bardziej...

dajcie spokój, bo już aż żal czytac

szafa@poznań

  • Gość
OT z tematu KB a Lord na tarczy - szarże na skirmish i inne
« Odpowiedź #196 dnia: Październik 20, 2006, 09:50:26 pm »
uwazcie ze trzeba po szarzy znalezc sie w tej strefie w ktorej zaczynalismy ruch? bullshit...zawnze zeby bylo tak jak napisal jarek - jakikolwiek punkt oddzialu x znalazl sie w kontkcie z strefa boczna oddzialu szarzowanego y (choxby z jego cornerem!)

spojrzmy tutaj: mimo ze rycerze zaczynali ture na froncie klocka, koncza szarze na jego boku - wiec jak widac stref do konca zachowywac nie trzeba...



kantem sie styka - starczy.

Offline Baniak

OT z tematu KB a Lord na tarczy - szarże na skirmish i inne
« Odpowiedź #197 dnia: Październik 20, 2006, 10:34:05 pm »

rycerze stykaja sie kantem z przodem klocka, co wiecej klocek sie zalignuje i obroci w strone rycerzy, tak?  :badgrin:  KOSMOS i nadinterpretacja zasad...
istnieja wogóle wg Ciebie jakies szarze niemozliwe??

Offline Scimitar

OT z tematu KB a Lord na tarczy - szarże na skirmish i inne
« Odpowiedź #198 dnia: Październik 21, 2006, 12:21:36 am »
Cytat: "szafa@poznań"
uwazcie ze trzeba po szarzy znalezc sie w tej strefie w ktorej zaczynalismy ruch? bullshit...zawnze zeby bylo tak jak napisal jarek - jakikolwiek punkt oddzialu x znalazl sie w kontkcie z strefa boczna oddzialu szarzowanego y (choxby z jego cornerem!)

spojrzmy tutaj: mimo ze rycerze zaczynali ture na froncie klocka, koncza szarze na jego boku - wiec jak widac stref do konca zachowywac nie trzeba...



kantem sie styka - starczy.

Tu jest prawidłowa szarża - byli od frontu - dotarli od frontu i stykają się jak należy po kancie. Jaki align potrzebny ?? Natomiast to co Gimli pokazał jest wbrew zasadom i dobrze to obrazuje.
cimi GG 4417905
Podziwiajcie mroczną gębę prawdziwego Dark Elfa ;)
http://www.kgb.draconis.prv.pl

KAZALI WYCIĄĆ CRISTIANO RONALDO - NO CO ZA KRAJ !! Jutro będzie coś lepszego :D

Offline Bigpasiak

OT z tematu KB a Lord na tarczy - szarże na skirmish i inne
« Odpowiedź #199 dnia: Październik 21, 2006, 01:21:03 am »
szafa, Jarek prosze przestancie... moze inaczej. kiedy robimy aligina? jak dojedziesz do mnie to wtedy oddzial sie aliginuje... prawda? albo Ty albo ja zaleznie od sytuacji... ok ale powiedz mi jak ja zrobie tego aligina jesli z jednej strony obelisk a z drugiej smok...? pokaz mi to fizycznie nie odrywajac walczacych modeli... mozesz? no niebardzo... nie ma mozliwosci tak wykonac szarzy... litosci panowie... przeciez to NIEMOZLIWE zeby dolatujac do tylu lub do przodu byc z boku... ile jeszcze mozna? przeciez aligin to wheel a nie reforma oddzialu prawda? i ma byc NIEWIELKI a nie qwa 90 stopni... czego jeszcze ptrzeba?
o prostu musialem to miec...

Cytat: "JJ"
Cytat: "Romano"
Czy mozna grac elementalami ajesli tak to w jakich armiach??


Poddaje sie.

Co to są Elementale w WFB?

Offline Bachmat

OT z tematu KB a Lord na tarczy - szarże na skirmish i inne
« Odpowiedź #200 dnia: Październik 21, 2006, 07:34:38 am »
Cytat: "gimli182"
istnieja wogóle wg Ciebie jakies szarze niemozliwe??


Cóż - Szafa opiera się na tym, że zgodnie z Rulebookiem NIE MA szarż niemożliwych :roll:
Nieporuszony niczym góra, niepowstrzymany niczym ogień, spokojny niczym las, zwinny niczym wiatr. Na niebie i na ziemi tylko mnie należy się podziw."

- Motto na sztandarze Takeda Shingen

Offline Scimitar

OT z tematu KB a Lord na tarczy - szarże na skirmish i inne
« Odpowiedź #201 dnia: Październik 21, 2006, 08:14:01 am »
Cytat: "Bachmat"
Cytat: "gimli182"
istnieja wogóle wg Ciebie jakies szarze niemozliwe??


Cóż - Szafa opiera się na tym, że zgodnie z Rulebookiem NIE MA szarż niemożliwych :roll:

Czyli jednym słowem stojąc Treemanem przed 2oma oddziałami przeskakuję sobie nad jednym i spadam na drugi z góry - super  :lol:

TT

aa
aa
bb
bb

przypominam, że Treeman ma tylko pivota :)
Szarże niemożliwe są i nie zmieni tego fakt czy zapisali to w RB czy nie.
cimi GG 4417905
Podziwiajcie mroczną gębę prawdziwego Dark Elfa ;)
http://www.kgb.draconis.prv.pl

KAZALI WYCIĄĆ CRISTIANO RONALDO - NO CO ZA KRAJ !! Jutro będzie coś lepszego :D

Offline grzech76

OT z tematu KB a Lord na tarczy - szarże na skirmish i inne
« Odpowiedź #202 dnia: Październik 21, 2006, 08:22:38 am »
ja bym pokazał jeszcze coś takiego:

11VVVV44
11VVVV44
11VVVV44
__2233
__2233

V - oddział wroga
1234 - nasze oddziały

wedle waszych interpretacji, wszystkie te szarże są od frontu, ba, co więcej - są ściśle wedle zasad dokładne, bo doprowadzono jak najwięcej modeli z obu stron do walki

Offline Thhor

OT z tematu KB a Lord na tarczy - szarże na skirmish i inne
« Odpowiedź #203 dnia: Październik 21, 2006, 08:29:20 pm »
Dlaczego od frontu równie dobrze mogą być od boków przecierz matematycznie kant jest współny dla frontu i boków  :lol:

szafa@poznań

  • Gość
OT z tematu KB a Lord na tarczy - szarże na skirmish i inne
« Odpowiedź #204 dnia: Październik 22, 2006, 04:07:31 pm »
Cytat: "Scimitar"
Cytat: "Bachmat"
Cytat: "gimli182"
istnieja wogóle wg Ciebie jakies szarze niemozliwe??


Cóż - Szafa opiera się na tym, że zgodnie z Rulebookiem NIE MA szarż niemożliwych :roll:

Czyli jednym słowem stojąc Treemanem przed 2oma oddziałami przeskakuję sobie nad jednym i spadam na drugi z góry - super  :lol:

TT

aa
aa
bb
bb

przypominam, że Treeman ma tylko pivota :)
Szarże niemożliwe są i nie zmieni tego fakt czy zapisali to w RB czy nie.


nie jestes w stanie zetnkac sie chocby z kornerem wlasciwej strefy = szarza spalona.

Offline Scimitar

OT z tematu KB a Lord na tarczy - szarże na skirmish i inne
« Odpowiedź #205 dnia: Październik 23, 2006, 11:24:48 am »
A czemu spalona od razu ?? Rzekłbym niemożliwa.
cimi GG 4417905
Podziwiajcie mroczną gębę prawdziwego Dark Elfa ;)
http://www.kgb.draconis.prv.pl

KAZALI WYCIĄĆ CRISTIANO RONALDO - NO CO ZA KRAJ !! Jutro będzie coś lepszego :D

Offline grzech76

OT z tematu KB a Lord na tarczy - szarże na skirmish i inne
« Odpowiedź #206 dnia: Październik 23, 2006, 11:26:22 am »
ale wracając do mojego przykładu - idąc rozumowaniem, iż stykając się tylko z kantem jednostki z boku, dochodzimy do jego strefy przedniej, to szarża 2 jednostek z przodu, w celu zmaksymalizowania modeli walczacych powinna wyglądać właśnie tak, że jedne oddział dostawia się cały z przodu, a drugi cały z boku="przodu". Jeżeli podejdziemy do tego z "matematycznego punktu widzenia".
Wiec dlaczego tak nie robimy?

Offline grzech76

OT z tematu KB a Lord na tarczy - szarże na skirmish i inne
« Odpowiedź #207 dnia: Październik 23, 2006, 11:29:14 am »
Cytat: "szafa@poznań"
Cytat: "Scimitar"
Cytat: "Bachmat"
Cytat: "gimli182"
istnieja wogóle wg Ciebie jakies szarze niemozliwe??


Cóż - Szafa opiera się na tym, że zgodnie z Rulebookiem NIE MA szarż niemożliwych :roll:

Czyli jednym słowem stojąc Treemanem przed 2oma oddziałami przeskakuję sobie nad jednym i spadam na drugi z góry - super  :lol:

TT

aa
aa
bb
bb

przypominam, że Treeman ma tylko pivota :)
Szarże niemożliwe są i nie zmieni tego fakt czy zapisali to w RB czy nie.


nie jestes w stanie zetnkac sie chocby z kornerem wlasciwej strefy = szarza spalona.


jeżeli treeman stał pod kątem do tych jednostek, tak, że je widzial, ale nie haczyłby przechodząc obok, robi jednego pivota i się dostawia, tak?

Offline Scimitar

OT z tematu KB a Lord na tarczy - szarże na skirmish i inne
« Odpowiedź #208 dnia: Październik 23, 2006, 11:33:45 am »
Postawiłem Treemana w przykładzie prosto ;)
Nie twórzmy bzdur, bo zrobimy z szarży na front szarże w bok, tył i nie wiadomo gdzie jeszcze. Bzdury, bzdury, bzdury.
cimi GG 4417905
Podziwiajcie mroczną gębę prawdziwego Dark Elfa ;)
http://www.kgb.draconis.prv.pl

KAZALI WYCIĄĆ CRISTIANO RONALDO - NO CO ZA KRAJ !! Jutro będzie coś lepszego :D

Offline grzech76

OT z tematu KB a Lord na tarczy - szarże na skirmish i inne
« Odpowiedź #209 dnia: Październik 23, 2006, 02:20:47 pm »
to nie ja podeszłem do tego zagadnienia matematycznie... ale skoro ktoś już tak chciał na to spojrzeć, to z matematycznego punktu widzenia, stykam się z przodem a zgodnie z zasadami dostawiam jak najwiecej modeli do walki...