Autor Wątek: OT z tematu KB a Lord na tarczy - szarże na skirmish i inne  (Przeczytany 14106 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Offline Bigpasiak

OT z tematu KB a Lord na tarczy - szarże na skirmish i inne
« Odpowiedź #30 dnia: Październik 09, 2006, 09:09:40 pm »
moment moment... jedym uscislac na plus innym nie? to w takim razie proponuje uscislic ze lord na smoku nie moze dostac KB dopuki zyje smok... he he he... wiecej takich uscislen mozna wymyslic od reki...

a ktos tu sie pytal o szarze niemozliwe. juz daje przykladzik psze pana. wyobraz sobie oddzial moich lucznikow w szeregu i Twojego smoka z lordem z frenzy (zeby bylo ciekawiej) na ich flance. wyobraz sobie teraz ze na tej flance jestem przytulony cala jej krawedzia do obeliska... widzisz unit bo widzisz jego tyl lub przod, niewazne ale jestes w strefie bocznej. deklarujesz szarze bo musisz i co? gdzie sie dostawisz? nigdzie? nie dojedziesz? to co sa czy nie ma szarz niemozliwych???  :badgrin:  :D  8)
o prostu musialem to miec...

Cytat: "JJ"
Cytat: "Romano"
Czy mozna grac elementalami ajesli tak to w jakich armiach??


Poddaje sie.

Co to są Elementale w WFB?

szafa@poznań

  • Gość
OT z tematu KB a Lord na tarczy - szarże na skirmish i inne
« Odpowiedź #31 dnia: Październik 09, 2006, 09:40:03 pm »
to zły przyklad pasiaku. wg rulebooka taka szarza jest mozliwa - tyle ze łucznicy beda alignowac sie do smoka - bo on jest w stane dojechac do ich flanki - tyle ze nie bedzie mgl zrobic aligna. wowczas oni robia do niego . czytac rb ;)

Jankiel

  • Gość
OT z tematu KB a Lord na tarczy - szarże na skirmish i inne
« Odpowiedź #32 dnia: Październik 09, 2006, 09:56:16 pm »
Cytuj
bo jakie by uściślenie nie było to niewyznaczy która szarża jest niemożliwa a która spalona...

To nie jest żaden problem. Naprawdę.

Na LS rzuciłem propozycję, by zrobić listę rzeczy legalnych, ale dających podstawę do przyznania worst playa - jak na przykład wychodzenie minerami w formacji 15x1 (czyli dawny snake), by zyskać dodatkowe 12", potem ruch na 6, kowadło i szarżujemy od boku lub tyłu na oddział stojący 24" od krawędzi. Niby zgodne z rulebookiem... Ale coś nie jednak nie gra. Więcej jest takich kwiatków.

Shino

  • Gość
OT z tematu KB a Lord na tarczy - szarże na skirmish i inne
« Odpowiedź #33 dnia: Październik 09, 2006, 10:01:04 pm »
bardzo zacny pomysl.. jednak mysialby byc opublikowany w widocznym miejscu,zeby pozniej nie bylo niedomowien, ze tylko niektorzy maja dostep do tego...

szafa@poznań

  • Gość
OT z tematu KB a Lord na tarczy - szarże na skirmish i inne
« Odpowiedź #34 dnia: Październik 09, 2006, 10:45:41 pm »
bedzie w uscisleniach, ot co. Ignorantis juras nocet (o ile nie pomylilem:P)

no i zawsze przed karaniakiem za cos takiego bedzie ostrzezenie w stylu "kolego, nieladnie jst robic takie rzeczy" ;) a jak ktos sie uprze...

Offline SMALALA

OT z tematu KB a Lord na tarczy - szarże na skirmish i inne
« Odpowiedź #35 dnia: Październik 10, 2006, 08:41:09 am »
Cytat: "Trocki"
Cytuj
bo jakie by uściślenie nie było to niewyznaczy która szarża jest niemożliwa a która spalona...

To nie jest żaden problem. Naprawdę.

Na LS rzuciłem propozycję, by zrobić listę rzeczy legalnych, ale dających podstawę do przyznania worst playa - jak na przykład wychodzenie minerami w formacji 15x1 (czyli dawny snake), by zyskać dodatkowe 12", potem ruch na 6, kowadło i szarżujemy od boku lub tyłu na oddział stojący 24" od krawędzi. Niby zgodne z rulebookiem... Ale coś nie jednak nie gra. Więcej jest takich kwiatków.


A niby co nie gra? 8) to taki fajny pomysl  :lol: choc co prawda w sneaku to oni maja problem nawet 5 kawy ;) a pozatym potem jak kupia szarze to papa oraz mozliwosc szarzy w 20 mm szerokosci paska jest zadna z nowymi zasadami "redirecta" wiec jest to zaskakujace ale legalne i nie nadaje sie na worsta jak np przytulony do 15 BK z tylu Wraith z Cursed Bookiem by dawal -1 do hita.........legalne? tak ale smierdzi na kilometr

Offline QUASSIMODO

OT z tematu KB a Lord na tarczy - szarże na skirmish i inne
« Odpowiedź #36 dnia: Październik 10, 2006, 08:57:58 am »
jak bedzie przytulony do 15 to lipa...da -1 do hita gorka 2 modelom
przynajmniej tak mi wychodzi na podstawie elementarnej znajomosci matmy przy zalozeniu ze podstawka kawalerzysty ma 2"dlugosci a zasiec CB to 6"
'm Gonna stomp'em to dust,I'm gonna grind their bones.I'm gonna burn down dere towns and cities.I'm gonna bash'eads,break faces and jump up and down on da bits dat are left.An'den I'm gonna get really mean.

Offline SMALALA

OT z tematu KB a Lord na tarczy - szarże na skirmish i inne
« Odpowiedź #37 dnia: Październik 10, 2006, 09:13:09 am »
Quass podstawki maja niby miec 2 cale dlugosci ale kazdy wie ze maja troche mniej dlatego matma mowi ze nic nie daje takie ustawienie CB ale praktyka.

Offline lith

OT z tematu KB a Lord na tarczy - szarże na skirmish i inne
« Odpowiedź #38 dnia: Październik 10, 2006, 09:43:16 am »
Cytat: "Bigpasiak"
moment moment... jedym uscislac na plus innym nie? to w takim razie proponuje uscislic ze lord na smoku nie moze dostac KB dopuki zyje smok... he he he... wiecej takich uscislen mozna wymyslic od reki..

Przemyslalem to i masz racje. Skoro szarze taktyczne sa mozliwe to coz, kolejne oslabienie dla skavow.
img]http://i31.photobucket.com/albums/c361/asqard/kultke3.png[/img]

szafa@poznań

  • Gość
OT z tematu KB a Lord na tarczy - szarże na skirmish i inne
« Odpowiedź #39 dnia: Październik 10, 2006, 10:04:34 am »
malalu, 20 minersów szarzujac z tyłu na elitarny klocek, z herosem minersi na czele, herosem spokojnie wyplacimy ze 4 ataki s6, zadamy circa 2 rany, mamy 2 za tył, 1 za przewage liczebna, 2 za rany, a wróg góra 1 za baner, sam policz jaki jest wynik tej walki...

Worst z miejsca i nie ma ze boli!

Offline Bigpasiak

OT z tematu KB a Lord na tarczy - szarże na skirmish i inne
« Odpowiedź #40 dnia: Październik 10, 2006, 10:16:35 am »
Cytat: "szafa@poznań"
to zły przyklad pasiaku. wg rulebooka taka szarza jest mozliwa - tyle ze łucznicy beda alignowac sie do smoka - bo on jest w stane dojechac do ich flanki - tyle ze nie bedzie mgl zrobic aligna. wowczas oni robia do niego . czytac rb ;)


otoz szfeczko mylisz sie bo ja jestem powiedzmy w polowie tego obeliska tak ze nawet do krawedzi nie dojedziesz, a wierz mi wlasnie tak bym zrobil... obelisk ma 3'' a ja jestem gdzies 1'' od przodu... calej mozliwa? niewydaje mio sie...
o prostu musialem to miec...

Cytat: "JJ"
Cytat: "Romano"
Czy mozna grac elementalami ajesli tak to w jakich armiach??


Poddaje sie.

Co to są Elementale w WFB?

szafa@poznań

  • Gość
OT z tematu KB a Lord na tarczy - szarże na skirmish i inne
« Odpowiedź #41 dnia: Październik 10, 2006, 10:22:41 am »
e tam, wróżenie z fusów. Jeśli dojade do strefy bocznej, to szarza jest udana, reszta mnie nie obchodzi. jak nie moge zrobic aligna, to ty zrobisz do mnie, niewazne jak.

To co ty piszesz "jest niemozliwa bo nie moze sie dostawic" to jakies wymyslone pierdy nie majace poparcia w rulebooku.

Offline SMALALA

OT z tematu KB a Lord na tarczy - szarże na skirmish i inne
« Odpowiedź #42 dnia: Październik 10, 2006, 10:53:47 am »
Cytat: "szafa@poznań"
malalu, 20 minersów szarzujac z tyłu na elitarny klocek, z herosem minersi na czele, herosem spokojnie wyplacimy ze 4 ataki s6, zadamy circa 2 rany, mamy 2 za tył, 1 za przewage liczebna, 2 za rany, a wróg góra 1 za baner, sam policz jaki jest wynik tej walki...

Worst z miejsca i nie ma ze boli!


To chyba was boli ze taki combat result jest....ale jak zrobia tak samo np guardzi z icona dzieki darmowemu reformowi przed szarzami np zagladajac w las to wszystko w porzadku? ja tez bede wnioskowal za worstem dla przeciwnika za burackie zachowanie ze porazki swojego najdrozszego odzialu przebolec nie moze.....Dozwolone w zasadach taka zagrywka? TAK wiec czemu zabraniac? a pozatym Szafa ile razy sie spotykales z takim czyms?

A teraz parafrazujac Ciebie to co piszesz o worstach to wymyslone pierdy nie majace oparca a nawet wbrew rulebookowi

Offline Bigpasiak

OT z tematu KB a Lord na tarczy - szarże na skirmish i inne
« Odpowiedź #43 dnia: Październik 10, 2006, 11:00:11 am »
Cytat: "szafa@poznań"
e tam, wróżenie z fusów. Jeśli dojade do strefy bocznej, to szarza jest udana, reszta mnie nie obchodzi. jak nie moge zrobic aligna, to ty zrobisz do mnie, niewazne jak.

To co ty piszesz "jest niemozliwa bo nie moze sie dostawic" to jakies wymyslone pierdy nie majace poparcia w rulebooku.


ale ty nie dojedziesz do mojego boku...

..................o
..................oLLLLLLLLLLL
..................o

s

o-obelisk
L-lucznicy
s-smok
o prostu musialem to miec...

Cytat: "JJ"
Cytat: "Romano"
Czy mozna grac elementalami ajesli tak to w jakich armiach??


Poddaje sie.

Co to są Elementale w WFB?

Offline blady da'Rasta

OT z tematu KB a Lord na tarczy - szarże na skirmish i inne
« Odpowiedź #44 dnia: Październik 10, 2006, 02:58:20 pm »
a czy book precyzuje do ktorego boku masz sie dostawic? :badgrin:
pytam bo nie pamietam, a booka w robocie nie mam, bo jesli nie to mozna sie do ich flanki dostawic 8)
miala byc szarza z boku - jest szarza z boku!  ;)
ed for da'blood!
Yellow for da'gold!
Green for da'boyz!

 

anything