Gildia Gier Bitewnych (www.bitewniaki.gildia.pl) > WFB

Regulamin Ligi 2006/2007 (+ zasady zgłaszania turniejów)

(1/6) > >>

Scimitar:
Pełny ranking dostępny jest na stronie www.adeon.livenet.pl
Zgłoszenia i wyniki wysyłamy na ligawfb@o2.pl
Niedługo też myślę, że zacznie funkcjonować system zgłoszeń przez w/w stronę, ale to czekajcie na ogłoszenie.
Poniżej wyciąg z regulaminu tyczący się samych turniejów i zasad zaliczania:

II. Turnieje Lokalne
2.1
Turnieje Lokalne mogą mieć dowolne zasady ustalone przez organizatora. Warunkiem zaliczenia ich do ligi jest zgłoszenie ich z przynajmniej siedmiodniowym wyprzedzeniem. W zgłoszeniu powinny znaleźć się następujące informacje:
- limit punktowy turnieju, typ: limited/open, singiel/pary/drużynowy
- link do regulaminu turnieju
- kontakt mailowy do Klubu organizującego
2.2
Turniej lokalny może być organizowany przez dowolną ilość Klubów, z tym że dla celów podziału miejsc na LL za Organizatora uważa się tylko jeden Klub.
2.3
Organizator turnieju lokalnego ma obowiązek dostarczyć do Koordynatora wyniki wpisane w specjalny arkusz, dostępny pod adresem:
http://b_sk.ovh.org/turnieje/ArkuszWFB.xls

III. Turnieje klasy Challenger:
3.1
Turnieje te mogą mieć dowolne zasady, zaakceptowane przez Kordynatora Ligi. Muszą być zgłoszone z przynajmniej jedno miesięcznym wyprzedzeniem do Koordynatora w celu ich ogłoszenia na stronie internetowej Ligi
3.2
Zgłoszenie powinno zawierać takie same informacje, jak w przypadku turnieju lokalnego, wraz z:
- szczegółowymi zasadami, dotyczącymi stosowanej punktacji, oceny malowania, testów wiedzy itp.;
- godziną rozpoczęcia i zakończenia turnieju;
- listą sędziów turnieju (w tym ze wskazaniem sędziego głównego).
3.3
Na stronie internetowej Klubu organizującego turniej klasy Challenger powinny się znaleźć:
adres oraz opis dojazdu od dworca PKP, pobliskie przystanki autobusowe (najlepiej w formie mapki).
3.4
Czas trwania imprezy minimum dwa dni. W turnieju Challenger musi wziąć udział min. 40 graczy. W innym przypadku jest on traktowany jako turniej Lokalny.
3.5
Niezbędne jest przeprowadzenie rzetelnej oceny malowania armii biorących udział w turnieju.
3.6
Wymaga się minimum czterech bitew
3.7
Organizator turnieju klasy Challenger ma obowiązek dostarczyć do Koordynatora wyniki wpisane w specjalny arkusz, dostępny pod adresem:
http://b_sk.ovh.org/turnieje/ArkuszWFB.xls
3.8
Na turnieju, na każdych 30 graczy (lub odpowiednio: par lub drużyn) musi przypadać,
chociaż jeden niegrający, nieoceniający malowania sędzia.
3.9
Turniej Challenger może być zorganizowanyw dowolnym terminie przez dowolny klub.
Jedynym wymogiem jest nie pokrywanie się turnieju Challenger z turniejem klasy Master. W przypadku kolizji terminów pierwszeństwio ma zawsze turniej klasy master.
3.10
Turniej klasy Challenger może być organizowany przez dowolną ilość Klubów, z tym, że dla celów podziału miejsc na LL za organizatorów turnieju uwaŜa się tylko jeden wskazane spośród organizatorów Klub.

IV. Turnieje klasy Master:
4.1
Turnieje te mogą mieć dowolne zasady, zaakceptowane przez Listę Ligową. Liczba turniejów klasy Master w sezonie wynosi 8. Ranga Master nadawana jest na początku sezonu 8 najlepszym imprezom klasy Master lub Challenger z sezonu poprzedniego.
4.2
Zgłoszenie powinno zawierać takie same informacje, jak w przypadku turnieju lokalnego. Powinno być ono nadesłane na miesiąc przed imprezą i zawierać dokładny regulamin turnieju oraz jego datę.
4.3
Na stronie internetowej Klubu organizującego turniej klasy Master powinny się znaleźć: adres oraz opis dojazdu od dworca PKP, pobliskie przystanki autobusowe (najlepiej w formie mapki).
4.4
Czas trwania imprezy minimum dwa dni. W turnieju Master musi wziąć udział min. 60 graczy. W innym przypadku jest on traktowany jako turniej klasy Challenger.
4.5
Niezbędne jest przeprowadzenie rzetelnej oceny malowania armii biorących udział w turnieju. Wszystkie armie, które biorą udział w turnieju Master, muszą być pomalowane.
4.6
Wymaga się minimum czterech bitew
4.7
Organizator turnieju klasy Master ma obowiązek dostarczyć do Koordynatora wyniki wpisane w specjalny arkusz, dostępny pod adresem:
http://b_sk.ovh.org/turnieje/ArkuszWFB.xls
4.8
Na turnieju, na każdych 30 graczy (lub odpowiednio: par lub drużyn) musi przypadać, chociaż jeden niegrający, nieoceniający malowania sędzia.
4.9
Turniej klasy Master może być organizowany przez dowolną ilość Klubów, z tym, że dla celów podziału miejsc na LL za organizatorów turnieju uważa się tylko jeden wskazane spośród organizatorów Klub.
4.10
Odstęp pomiędzy turniejami klasy Master nie powinien być krótszy niż miesiąc w szczególnych wypadkach LL może zgodzić się na krótszy odstęp.
---------------------------

Podsumowując:
- lokale zgłaszamy na 7 dni przed turniejem
- challangery zgłaszamy na miesiąc przed turniejem
- mastery zgłaszamy na miesiąc przed turniejem (chociaż tutaj raczej wiadomo kto ma mastera i za zgłoszenie można od biedy uznać pojawienie się odpowiedniego tematu na forum - to moja interpretacja)
- wszystkie wyniki wysyłamy do 14 dni po dacie odbycia się turnieju
- arkusz do wpisywania wyników można ściągnąć na www.adeon.livenet.pl

Dlatego apeluję by dotrzymywać tych terminów - w razie wątpliwości kontaktujcie się ze mną lub z innymi osobami odpowiadającymi za ranking i zgłoszenia.

_Młody_:
Byście podali maila na który trzeba to wszystko zgłaszać(ja wiem ale ktoś może sie pytać ;))

Scimitar:
Dodane :)
W razie jakiś problemów z dotrzymaniem terminów itp. - pisać zawczasu, by potem nie było chryji.

adeon:
Scimitar, wydaje mi sie, ze za pare dni ten projekt bedzie MOCNO nieaktualny - koncze juz prace nad wersja 2007 strony, ktora rozwiaze duzo problemow - np. koniecznosc wpisywania wynikow turnieju...
Ale wiecej szczegolow to za pare dni.... :)

adeon:
Tak jak obiecalem, przesylam opis nower wersji mojej stronki.
Najpierw omowie zmiany, bo jest ich sporo, pomimo tego, ze na pierwszy rzut oka strona jest jednakowa:
-w pelni automatyczny ranking
-w pelni automatyczne zglszanie turniejow
-w pelni automatyczna histora indywidualnych wynikow kazdego gracza
-w pelni automatyczna mozliwosc zmiany ilosci zaliczanych do rankingu masterow, challengerow i lokali
-w pelni automatyczna mozliwosc sterowania na ile dni przed turniejem ma przyjsc jego zgloszenie  i wynik - oddzielnie dla kazdego typu turnieju
-mozliwosc dodania w kazdej chwili nowego typu turnieju i od razu uwzglednianie go w rankingu

Calosc polega na tym, iz kazdy gracz jest identyfikowany przez swoj unikalny numer, tak samo jak kazdy turniej jest identyfikowany przez swoj numer. Co trzeba zrobic, aby ranking i pozostale funkcje dzialaly ? Niewiele. Organizatorzy po turnieju beda musieli przyslac do plik tekstowy z wynikami zawierajacymi jedynie 4 kolumny:
-Id turnieju
-Id gracza
-Punkty gracza
-Literke M,C lub L w zaleznosci od klasy turnieju.

Po otrzymaniu takiego pliku wrzucam go do bazy danych, klikam jeden przycisk i.... ranking juz jest zaaktualizowany - ze wszystkimi podtypami - czyli rankingiem indywidualnym jak i wynikami turnieju.

Paru rzeczy jeszcze brakuje:
-np. mozliwosci zglaszania nowych graczy, czy instrukcja dla organizatorow jak przygotowywac plik z wynikami, ale jest to kwestia 2-3 dni jak wszystko juz bedzie gotowe.

Przez pierwsze 2-3 miesiace chcialbym, aby strona byla traktowana testowo - przez ten czas dorobie konsole administracyjna dla czlonkow listy ligowej, poprzez ktora uprawnieni uzytkownicy beda wrzucac juz samemu wyniki, co przeniesie calkowicie odpowiedzialnosc za ranking na organizatorow.


Co o tym myslicie ? Co na to lista ligowa ?

Calosc do obejrzenia na www.adeon.livenet.pl/v2007/   (dane oczywiscie sa testowe)

Nawigacja

[0] Indeks wiadomości

[#] Następna strona

Idź do wersji pełnej