trawa

Autor Wątek: Regulamin Ligi 2006/2007 (+ zasady zgłaszania turniejów)  (Przeczytany 46112 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Offline Scimitar

Regulamin Ligi 2006/2007 (+ zasady zgłaszania turniejów)
« dnia: Październik 09, 2006, 01:00:03 pm »
Pełny ranking dostępny jest na stronie www.adeon.livenet.pl
Zgłoszenia i wyniki wysyłamy na ligawfb@o2.pl

Niedługo też myślę, że zacznie funkcjonować system zgłoszeń przez w/w stronę, ale to czekajcie na ogłoszenie.
Poniżej wyciąg z regulaminu tyczący się samych turniejów i zasad zaliczania:

II. Turnieje Lokalne
2.1
Turnieje Lokalne mogą mieć dowolne zasady ustalone przez organizatora. Warunkiem zaliczenia ich do ligi jest zgłoszenie ich z przynajmniej siedmiodniowym wyprzedzeniem. W zgłoszeniu powinny znaleźć się następujące informacje:
- limit punktowy turnieju, typ: limited/open, singiel/pary/drużynowy
- link do regulaminu turnieju
- kontakt mailowy do Klubu organizującego
2.2
Turniej lokalny może być organizowany przez dowolną ilość Klubów, z tym że dla celów podziału miejsc na LL za Organizatora uważa się tylko jeden Klub.
2.3
Organizator turnieju lokalnego ma obowiązek dostarczyć do Koordynatora wyniki wpisane w specjalny arkusz, dostępny pod adresem:
http://b_sk.ovh.org/turnieje/ArkuszWFB.xls

III. Turnieje klasy Challenger:
3.1
Turnieje te mogą mieć dowolne zasady, zaakceptowane przez Kordynatora Ligi. Muszą być zgłoszone z przynajmniej jedno miesięcznym wyprzedzeniem do Koordynatora w celu ich ogłoszenia na stronie internetowej Ligi
3.2
Zgłoszenie powinno zawierać takie same informacje, jak w przypadku turnieju lokalnego, wraz z:
- szczegółowymi zasadami, dotyczącymi stosowanej punktacji, oceny malowania, testów wiedzy itp.;
- godziną rozpoczęcia i zakończenia turnieju;
- listą sędziów turnieju (w tym ze wskazaniem sędziego głównego).
3.3
Na stronie internetowej Klubu organizującego turniej klasy Challenger powinny się znaleźć:
adres oraz opis dojazdu od dworca PKP, pobliskie przystanki autobusowe (najlepiej w formie mapki).
3.4
Czas trwania imprezy minimum dwa dni. W turnieju Challenger musi wziąć udział min. 40 graczy. W innym przypadku jest on traktowany jako turniej Lokalny.
3.5
Niezbędne jest przeprowadzenie rzetelnej oceny malowania armii biorących udział w turnieju.
3.6
Wymaga się minimum czterech bitew
3.7
Organizator turnieju klasy Challenger ma obowiązek dostarczyć do Koordynatora wyniki wpisane w specjalny arkusz, dostępny pod adresem:
http://b_sk.ovh.org/turnieje/ArkuszWFB.xls
3.8
Na turnieju, na każdych 30 graczy (lub odpowiednio: par lub drużyn) musi przypadać,
chociaż jeden niegrający, nieoceniający malowania sędzia.
3.9
Turniej Challenger może być zorganizowanyw dowolnym terminie przez dowolny klub.
Jedynym wymogiem jest nie pokrywanie się turnieju Challenger z turniejem klasy Master. W przypadku kolizji terminów pierwszeństwio ma zawsze turniej klasy master.
3.10
Turniej klasy Challenger może być organizowany przez dowolną ilość Klubów, z tym, że dla celów podziału miejsc na LL za organizatorów turnieju uwaŜa się tylko jeden wskazane spośród organizatorów Klub.

IV. Turnieje klasy Master:
4.1
Turnieje te mogą mieć dowolne zasady, zaakceptowane przez Listę Ligową. Liczba turniejów klasy Master w sezonie wynosi 8. Ranga Master nadawana jest na początku sezonu 8 najlepszym imprezom klasy Master lub Challenger z sezonu poprzedniego.
4.2
Zgłoszenie powinno zawierać takie same informacje, jak w przypadku turnieju lokalnego. Powinno być ono nadesłane na miesiąc przed imprezą i zawierać dokładny regulamin turnieju oraz jego datę.
4.3
Na stronie internetowej Klubu organizującego turniej klasy Master powinny się znaleźć: adres oraz opis dojazdu od dworca PKP, pobliskie przystanki autobusowe (najlepiej w formie mapki).
4.4
Czas trwania imprezy minimum dwa dni. W turnieju Master musi wziąć udział min. 60 graczy. W innym przypadku jest on traktowany jako turniej klasy Challenger.
4.5
Niezbędne jest przeprowadzenie rzetelnej oceny malowania armii biorących udział w turnieju. Wszystkie armie, które biorą udział w turnieju Master, muszą być pomalowane.
4.6
Wymaga się minimum czterech bitew
4.7
Organizator turnieju klasy Master ma obowiązek dostarczyć do Koordynatora wyniki wpisane w specjalny arkusz, dostępny pod adresem:
http://b_sk.ovh.org/turnieje/ArkuszWFB.xls
4.8
Na turnieju, na każdych 30 graczy (lub odpowiednio: par lub drużyn) musi przypadać, chociaż jeden niegrający, nieoceniający malowania sędzia.
4.9
Turniej klasy Master może być organizowany przez dowolną ilość Klubów, z tym, że dla celów podziału miejsc na LL za organizatorów turnieju uważa się tylko jeden wskazane spośród organizatorów Klub.
4.10
Odstęp pomiędzy turniejami klasy Master nie powinien być krótszy niż miesiąc w szczególnych wypadkach LL może zgodzić się na krótszy odstęp.
---------------------------

Podsumowując:
- lokale zgłaszamy na 7 dni przed turniejem
- challangery zgłaszamy na miesiąc przed turniejem
- mastery zgłaszamy na miesiąc przed turniejem (chociaż tutaj raczej wiadomo kto ma mastera i za zgłoszenie można od biedy uznać pojawienie się odpowiedniego tematu na forum - to moja interpretacja)
- wszystkie wyniki wysyłamy do 14 dni po dacie odbycia się turnieju
- arkusz do wpisywania wyników można ściągnąć na www.adeon.livenet.pl


Dlatego apeluję by dotrzymywać tych terminów - w razie wątpliwości kontaktujcie się ze mną lub z innymi osobami odpowiadającymi za ranking i zgłoszenia.
cimi GG 4417905
Podziwiajcie mroczną gębę prawdziwego Dark Elfa ;)
http://www.kgb.draconis.prv.pl

KAZALI WYCIĄĆ CRISTIANO RONALDO - NO CO ZA KRAJ !! Jutro będzie coś lepszego :D

Offline _Młody_

Regulamin Ligi 2006/2007 (+ zasady zgłaszania turniejów)
« Odpowiedź #1 dnia: Październik 09, 2006, 02:07:20 pm »
Byście podali maila na który trzeba to wszystko zgłaszać(ja wiem ale ktoś może sie pytać ;))
ozdro
Młody

Nec Hercules contre Szczures

Offline Scimitar

Regulamin Ligi 2006/2007 (+ zasady zgłaszania turniejów)
« Odpowiedź #2 dnia: Październik 09, 2006, 02:36:03 pm »
Dodane :)
W razie jakiś problemów z dotrzymaniem terminów itp. - pisać zawczasu, by potem nie było chryji.
cimi GG 4417905
Podziwiajcie mroczną gębę prawdziwego Dark Elfa ;)
http://www.kgb.draconis.prv.pl

KAZALI WYCIĄĆ CRISTIANO RONALDO - NO CO ZA KRAJ !! Jutro będzie coś lepszego :D

Offline adeon

Regulamin Ligi 2006/2007 (+ zasady zgłaszania turniejów)
« Odpowiedź #3 dnia: Marzec 26, 2007, 08:43:09 am »
Scimitar, wydaje mi sie, ze za pare dni ten projekt bedzie MOCNO nieaktualny - koncze juz prace nad wersja 2007 strony, ktora rozwiaze duzo problemow - np. koniecznosc wpisywania wynikow turnieju...
Ale wiecej szczegolow to za pare dni.... :)
url]www.adeon.livenet.pl[/url] - Polska Liga Warhammera

Offline adeon

Regulamin Ligi 2006/2007 (+ zasady zgłaszania turniejów)
« Odpowiedź #4 dnia: Marzec 28, 2007, 09:49:41 pm »
Tak jak obiecalem, przesylam opis nower wersji mojej stronki.
Najpierw omowie zmiany, bo jest ich sporo, pomimo tego, ze na pierwszy rzut oka strona jest jednakowa:
-w pelni automatyczny ranking
-w pelni automatyczne zglszanie turniejow
-w pelni automatyczna histora indywidualnych wynikow kazdego gracza
-w pelni automatyczna mozliwosc zmiany ilosci zaliczanych do rankingu masterow, challengerow i lokali
-w pelni automatyczna mozliwosc sterowania na ile dni przed turniejem ma przyjsc jego zgloszenie  i wynik - oddzielnie dla kazdego typu turnieju
-mozliwosc dodania w kazdej chwili nowego typu turnieju i od razu uwzglednianie go w rankingu

Calosc polega na tym, iz kazdy gracz jest identyfikowany przez swoj unikalny numer, tak samo jak kazdy turniej jest identyfikowany przez swoj numer. Co trzeba zrobic, aby ranking i pozostale funkcje dzialaly ? Niewiele. Organizatorzy po turnieju beda musieli przyslac do plik tekstowy z wynikami zawierajacymi jedynie 4 kolumny:
-Id turnieju
-Id gracza
-Punkty gracza
-Literke M,C lub L w zaleznosci od klasy turnieju.

Po otrzymaniu takiego pliku wrzucam go do bazy danych, klikam jeden przycisk i.... ranking juz jest zaaktualizowany - ze wszystkimi podtypami - czyli rankingiem indywidualnym jak i wynikami turnieju.

Paru rzeczy jeszcze brakuje:
-np. mozliwosci zglaszania nowych graczy, czy instrukcja dla organizatorow jak przygotowywac plik z wynikami, ale jest to kwestia 2-3 dni jak wszystko juz bedzie gotowe.

Przez pierwsze 2-3 miesiace chcialbym, aby strona byla traktowana testowo - przez ten czas dorobie konsole administracyjna dla czlonkow listy ligowej, poprzez ktora uprawnieni uzytkownicy beda wrzucac juz samemu wyniki, co przeniesie calkowicie odpowiedzialnosc za ranking na organizatorow.


Co o tym myslicie ? Co na to lista ligowa ?

Calosc do obejrzenia na www.adeon.livenet.pl/v2007/   (dane oczywiscie sa testowe)
url]www.adeon.livenet.pl[/url] - Polska Liga Warhammera

JJ

  • Gość
Regulamin Ligi 2006/2007 (+ zasady zgłaszania turniejów)
« Odpowiedź #5 dnia: Marzec 28, 2007, 10:10:12 pm »
B. dobry pomysł. Skontaktuj się z Tomashem i Scimim.

Offline adeon

Regulamin Ligi 2006/2007 (+ zasady zgłaszania turniejów)
« Odpowiedź #6 dnia: Marzec 28, 2007, 10:28:09 pm »
Rozumiem, ze to sa osoby decyzyjne w kwestii regulaminu ligi ?
url]www.adeon.livenet.pl[/url] - Polska Liga Warhammera

Offline Scimitar

Regulamin Ligi 2006/2007 (+ zasady zgłaszania turniejów)
« Odpowiedź #7 dnia: Marzec 28, 2007, 10:47:00 pm »
Cytat: "adeon"
Rozumiem, ze to sa osoby decyzyjne w kwestii regulaminu ligi ?

Nie - nad regulaminem debatuje i sprzecza się Lista Ligowa :D
My jesteśmy jedynie wykonawcami jej postanowień  :cry:
cimi GG 4417905
Podziwiajcie mroczną gębę prawdziwego Dark Elfa ;)
http://www.kgb.draconis.prv.pl

KAZALI WYCIĄĆ CRISTIANO RONALDO - NO CO ZA KRAJ !! Jutro będzie coś lepszego :D

Offline Green Knight

Regulamin Ligi 2006/2007 (+ zasady zgłaszania turniejów)
« Odpowiedź #8 dnia: Marzec 29, 2007, 11:18:44 am »
To jest świetny pomysł, ale wydaje mi sie, ze wyniki wklepywać powinna grupa osób.

Organizatorzy częsti nie potrafią wklepać wyników do "arkusza na wyniki".

I druga kwestia to ID. Rozumiem, że każdy gracz powinien znać swoje ID. Jakoś nie widze by każdy z ponad 1000 graczy je znał.

NIe znam się na programowaniu, ale z tego co pamiętam z pierwszego roku studiów, to na informie koleś mówił coś, że każdy znak z alfabetu ma przypisany swój numer w tabeli asci (czy jakoś tak :D ).

Może spróbować czegoś takiego?? Imię i Nazwisko przeksztaucamy w kod i to jest ID. Naprawde się nie znam, ale czy jest to możliwe?
url=http://www.biada.pl/]Biada[/url]

Offline Asassello

Regulamin Ligi 2006/2007 (+ zasady zgłaszania turniejów)
« Odpowiedź #9 dnia: Marzec 29, 2007, 01:33:39 pm »
Cytat: "Green Knight"
NIe znam się na programowaniu, ale z tego co pamiętam z pierwszego roku studiów, to na informie koleś mówił coś, że każdy znak z alfabetu ma przypisany swój numer w tabeli asci (czy jakoś tak :D ).

Może spróbować czegoś takiego?? Imię i Nazwisko przeksztaucamy w kod i to jest ID. Naprawde się nie znam, ale czy jest to możliwe?
do tego zrobic jeszcze f-cje hashujaca i zakodowac jakims fajnym kodem ;) ;)
wtedy dopieor ikt by nie wiedzial jakie ID bedzie mial :)

mysle ze latwiej zapamietac liczbe od 1 do 1000 niz jakies skomplikowane numerki :)
a czy imie i nazwisko nie moze byc ID ? (wiem ze trudniejsze w implementacji..ale napewno latwiejsze dla urzytkownikow)

pozdrawiam

Sukces nigdy nie jest ostateczny. Porażka nigdy nie jest totalna. Liczy się tylko odwaga.

***      KULT - wymaga ofiar      ***

JJ

  • Gość
Regulamin Ligi 2006/2007 (+ zasady zgłaszania turniejów)
« Odpowiedź #10 dnia: Marzec 29, 2007, 01:40:49 pm »
Juz wiem - numery = końcowe miejsce w lidze w sezonie 2006-2007.

Ktos zapomni - zawsze da sie odtworzyć.

Nowym graczom - od numeru 2000, kolejno.

Offline adeon

Regulamin Ligi 2006/2007 (+ zasady zgłaszania turniejów)
« Odpowiedź #11 dnia: Marzec 29, 2007, 02:22:57 pm »
Jacku - bardzo podobnie planuje zrobic - a dokladnie - ostatnia aktualizacje ligi posortowac po nazwiskach i dac numery od 1000 w gore.
Nie sadze, aby to byl jakis problem zeby to zapamietac.
A imie i nazwisko to nie bardzo sie nadaje - moze sie zdarzyc 2 janow kowalskich - i co wtedy ?
url]www.adeon.livenet.pl[/url] - Polska Liga Warhammera

Offline szafa

Regulamin Ligi 2006/2007 (+ zasady zgłaszania turniejów)
« Odpowiedź #12 dnia: Marzec 29, 2007, 02:38:20 pm »
JAk ja nad tym myslalem to system obslugi userow mial korzystac z tablicy userow forum, wraz z jego przynaleznoscia do grup opisujacych kluby (dostep do statystyk wewnatrzklubowych lub klub vs klub) moderowanych przez szefow klubow, rozszerzenie danych forumowych o imie i nazwisko czy miejsce w rankingu ligowym.

Rozdzielenie na HI ID przy graczach zarejestrowanych w systemie forumowym i LOW ID bez pelnek aktywacji.

Tak samo dodatek do systemu obliczajacy ranking ELO z wynikow Challengerow i Masterow, przy wymogu podawaniu w ich zgloszeniu pelnych wynikow gracz vs gracz, runda po rundzie.

Problem taki ze kodowac to ja ni w zab nie umiem :)
url=http://pl.youtube.com/watch?v=Kdc0x5dX1N4][/url]

Offline adeon

Regulamin Ligi 2006/2007 (+ zasady zgłaszania turniejów)
« Odpowiedź #13 dnia: Marzec 29, 2007, 02:42:49 pm »
Cytuj
Problem taki ze kodowac to ja ni w zab nie umiem Smile


Nikt nie jest doskonaly ;)

Ale import ID z forum jest slabym pomyslem - zwlaszcza, ze dzialaja 3 fora o tematyce battla - i ktore mialoby byc tym glownym ?
url]www.adeon.livenet.pl[/url] - Polska Liga Warhammera

Offline szafa

Regulamin Ligi 2006/2007 (+ zasady zgłaszania turniejów)
« Odpowiedź #14 dnia: Marzec 29, 2007, 02:51:07 pm »
Tylko 3?
Pozostale kilkaset umarlo?

Tylko jedno sie tak naprawde liczy :P
url=http://pl.youtube.com/watch?v=Kdc0x5dX1N4][/url]