PRINCE 537
-dragon
-lance
-heavy armour
-vambrancess of defence (4+ward, re-roll sava)
-Enchanted Shield
-Amulet of Puryfing Flame (-3 do casta na model)
PRINCE 541
-dragon
-lanca
-Helm of Fortune (save na 6+, re-roll sava)
-Dragonscale Shield (save na 5+, ward na 6+)
-Lion Guard (save vs missail +2, stuborn dla jednostki)
PRINCE 433
-griffon
-lance
-shield
-Armour of Protection (LA, ward na 4+)
-Bow of Seafer (longbow, strzela jak single bolt)
PRINCE 225
-Armour of Gods (save na 3+, +1S)
-Guardina Phoenix (ward na 5+)
-Swordmaster (great weapon, bije po inicjatywie, KB)
-Pure of Heart
*do SM albo do WL jesli zostanie gieniem
Arcmage IV 373
-Book of Hoeth (każdy dublet oprócz 2 jedynek=IF)
-steed
Arcmage IV 373
-Seer
-Ring of Fury (bound lvl3, 2d6 S4 mm)
-2x Dispel Scroll
-steed
4xMage II lvl 4x180=720
-seer
-dispel scroll
Mage II 170
-Starwood Staff (+1 do dispela, z premią armijną daje +2)
Mage II 192
-seer
-channaller
-silver wand
-steed
Mage II 192
-ring of corin (bound lvl4, niszczy wybrany magic item)
-jewel of the dusk (+1 PD)
-steed
Commander 137
-steed+ithilmar barding
-lance, shield heavy armour
-Loremaster's Cloak (unit dostaje 2+warda przecwiko wszelakiej magi)
*do Dragon Princów
Commander 196
-BSB
-steed+ ithilmar barding
-heavy armour
-Battle Banner (+d6 do CR)
*do Dragon Princów
Commander 141
-steed+ithilmar barding
-heavy armour
-Sword of Might
-Golden Shield (6+ArS, -1 do hita w posiadacza w CC)
*do First Silverów
Comamnder 170
-great eagle
-shield, lance, heavy armour
-reaver bow (longbow, 3A S5)
CORE:
10 Archers 120
10 Archers 120
10 Archers 120
10 Archers 120
20 Spearelves 250
-fcg
20 Spearelves 250
-fcg
20 Spearelves 250
-fcg
20 Spearelves 250
-fcg
5 Silver helms (save 2+, musican) 122
5 Silver helms (save 2+, musican) 122
5 Silver helms (save 2+, musican) 122
5 Silver helms (save 2+, musican) 122
5 Silver helms (save 2+, musican) 122
5 Silver helms (save 2+, musican) 122
5 Silver helms (save 2+, musican) 122
razem 7x5
13 First Silver Helms 308
-fcg
-war banner
*formacja 6x6x2+heroł
SPECIAL:
16x Dragon Princes 501
-Banner of Ellyrion (trudny teren jak otwarty)
-Bllesed Tome (+1 Ld w promieniu 6" maks do 10)
*w formacji 6x3 z dwoma herołami
35 Swordmasters 555
-fcg
-Banner of Sorcery (+d3 PD)
-Amulet of Fire (MR1)
*w formacji 7x5
21 White Lions 333
-fcg
-Lion Standard (odpornośc na fear i terror)
*foramcja 7x3
2 Tiranoc Chariots 170
2 Tiranoc Chariots 170
2 Tiranoc Chariots 170
5 Shadwo Warriors 75
5 Shadwo Warriors 75
5 Ellyrian Reavers 127
-musican
-bow
5 Ellyrian Reavers 127
-musican
-bow
RARE:
2 Bolt Thrower 200
2 Bolt Thrower 200
2 Great Eagle 100
2 Great Eagle 100
Modeli: 274
PD: 26-28+dwa bond spelle
DD: 13, 6 scrollli, +2 na rozpraszanie czarów
POINTS: około 10k, moze być gdzieś błąd
Och, rozpiska przygotowana na pokaz nowej armi O&G w którym mam się ścierać własnie przeciwko zielonym. Krótki zarys taktyki. Smoki latają, oczywiscie jesli będa mogły i nie będą w polu widzenia czy też zasiegu artylerii wroga i szybko w CC. Jeden jest na stubornie to próbuje złąpać jakis bardzo twardy oddział przeciwnika i go zatrzymać na dłuższy czas, drugi to taki typowy smok. Do tego jest gryf z bazooka, który poluje na giganty, przeszywa szeregi jazdy, ogólnie koleś do zadań specjalnych raczej do strzelania a nie do walki aczkolwiek przyjdzie czas na jego szarże w jakiś tam słabszy oddział albo aby coś wspomóc. Kolejnym princem jest koleś na piechote z siła 7 i KB ma zamair straszyć, to jak dobrze pójdzie bedize generał mam na to 33% szans i pójdzie do kocurów a jak nie to do SM, chcoiaż nigdy nie widaomo jak to sie potoczy. BSB i koleś co daje warda przecwiko magi do Princesek, oddział mamy już praktycznie nie zniszczalny póki zyją herosi, jedynie można zniszczyc go konwencjonalnym ogniem, którego jak wiadomo zieloni az tak duzo nie mają. Princeski mają banner of ellyrion, gdyż jadą długą ławą 6 konnych w szeregu więc wszelakie laski, pola, czy inne badziewia mi nie rpzeszkadzają już. Commander ze słoma idzie dowodzić silverami i jest na pomniejsze pojedynki, bedzie trafiany na 5+ przez wiekszość herosów zielonych więc moze cos przetrwać. Magowie jak to magowie, czary wybiore sobie jak zobacze armie przecwinika. ogólnie rpzy tylu kostkach mocy mogę pokiereszować wroga ale jaka szansa na miscast!
4x20 spearelfy to środek pola, mają zamair walczyć z piechotą wroga i trzymac ją czekając na szarże kawalerii i rydwanów. 35 Sm, moze bardzo dużo ale wazny oddział, który wypala 8 ataków bez lorda no i ma sztandar, oddział zaporowy, ciezki bedize do zgryżienia. Wl typowi flankerze oni muszą się wbić od boku w szczegolności w wiwerny czy tam gigusie dzieki popychaczką, wtedy mają szansę zmielić przeciwnika. 5x7 silveró jako przeszkadzajki, flankerzy etc. 2x5 SW scouci, moze mało ale tyle styknie, 2x5 fastw z łukami na wrogie fasty, chcoaiż do tego jest 40 archerów ale też mogą zająć się machinami, wyginać szarże to samo orły. Bolce jak to bolce. Chyba wszystko w telegraficznym
skrócie.
Acha jestem trochę ograniczony figurakami więc jeśli coś byscie zmieniali to zostało mi mniej wiecej jeszcze tak:
-gryf-trochę princesek
-1 swordmaster :]
-12 Phoenix guardów
multum bohaterów\magów
P.S. czy dać dragon armoury?? moga się przydać?