Strona 45 podrecznika ze skull pas wersja polska:
"Jeśli szarżowana w wyniku pościgu jednostka wlalczy od początku tej fazy walki wręcz z inną jednostką przeciwnika, a walka ta nie została dotąd roztrzygnięta, to walkę tą należy roztrzygnąć niezwłocznie, a ścigający uzyskują prawo do kolejnej fazy walki wręcz"
oraz (o overrunie, str. 43):
Jeżeli jednostka szarżuje do walki i w wyniku szarży wybija przeciwnika do nogi na koniec koniec tej tury, to mimo iż nikt nie pozostał przy życiu, ma prawo wykonać ruch pościgu (...) Wykonując ten specjalny rucho pościgu zwycięska jednostka porusza się naprzód o 2K6" lub 3K6 (tak, jakby goniła uciekającą na wprost jednostkę).
Jak dla mnie sprawa jest jasna - overrun to szczególny przypadek pościgu i takimi jak pościg prawami się rządzi. Zapis "na koniec tej tury" moim zdaniem odnosi się do tego konretnego combatu. Bowiem jeśli byśmy traktowali ten zapis dosłownie (tura w sensie cała tura danego gracza) ruch ten wykonywany by był dopiero na samym końcu, po wszystkich fazach, itd. co, moim zdaniem jest bez sensu.