trawa

Autor Wątek: dołączanie herosa do oddziału  (Przeczytany 2942 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Offline QUASSIMODO

dołączanie herosa do oddziału
« Odpowiedź #15 dnia: Październik 24, 2006, 07:38:28 pm »
dokladnie 8) popieram obiema rencyma ;)
'm Gonna stomp'em to dust,I'm gonna grind their bones.I'm gonna burn down dere towns and cities.I'm gonna bash'eads,break faces and jump up and down on da bits dat are left.An'den I'm gonna get really mean.

Offline Fluffy

dołączanie herosa do oddziału
« Odpowiedź #16 dnia: Październik 25, 2006, 10:27:53 pm »
Jestem równierz zwolennikiem twierdzenia, że kluczem jest pierwszy akapit, a drugi ma eliminowac swiadome wałki.. Jak inaczej wytłumaczyć stwierdzenie o "automatycznym" wrzuceniu do pierwszego szeregu? Tym bardziej, że w przypadku takiego ruchu postaci regiment nie może się poruszać (o ile postac wykorzystała swój ruch).
Kolejnym argumentem za taka interpretacją jest fakt, iż w niektórych przypadkach (a jest ich kilka) dopuszczalne jest przekroczenie wartości ruchu - mówimy tu np o darmowym dostawieniu do przeciwnika, o ucieczce przez swój oddział czy o zwiększonym ruchu modeli z konca długiego regimentu przy wheelu.. Zatem z puntku widzenia mechaniki gry dopuszczenie takiego "zaokraglenia" jest całkowicie akceptowalne..

Pozdrawiam!
rzepis na battlowe ciasto: k3 szklanek mąki, d6 jajek, klocek masła i na 4+ szklanka mleka. Zabełtac, zamieszać, włozyć do piekarnika na 4 tury, wyjąć, powąchac i pokłócić się, że jajek powinno być d6+2 bo ciacho nie wyszło..