Autor Wątek: "Arabia"  (Przeczytany 21950 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Offline DENVER

"Arabia"
« Odpowiedź #30 dnia: Maj 03, 2003, 01:04:25 pm »
Bo tak ale z tego co pamietam to dzini byli zlymi duchami idlaczego by im dawac lore of heaven moja propozycja to zrobic z nich rare'a z atakami magicznymi 3 do wyboru:
1.  2D6 S3
2.  1At S4 No armour Save
3. I spelnianie zyczen rzut kostka D6 na 1-2 wybrany oddzial staje sie stubborn na 3-4 staje sie immune to psychology na 5-6 unbreakable i wszystko to na 1 ture close combat.
o życie to bezczynność śmierci.

Offline KOOBA.84

"Arabia"
« Odpowiedź #31 dnia: Maj 03, 2003, 01:20:12 pm »
Cytat: "DENVER"
z tego co pamietam to dzini byli zlymi duchami idlaczego by im dawac lore of heaven


Dzinowie byli zlymi LUB dobrymi duchami. Ifryci zawsze byli zli. Poza tym nie wszystko musi byc takie same jak w rzeczywistosci, nie? W koncu Kislev tez jest daleki od rzeczywistosci (wyobrazacie sobie Polakow, Rosjan i Mongolow razem? Ja nie).


Zapomnialem o historii w ostatnim poscie. Mysle ze powinna sie ona glownie koncentrowac na walkach Arabii z TK z Nechekhary (czy jak to sie tam zwalo), oraz na walkach z najezdajacymi te ziemie Bretonnia i Imperium. W trakcie swej histori Arabowie powinni wchodic w sojusze z Dwarfami i ew. HE. Powinno sie tez podkreslic ich zdolnosci kupieckie (kontakty z Kitajem, rzadkie towary), oraz dzialalnosc piracka na morzach [jesyt tu szansa na oddzial piratow takich jak Korsarze DE]. Klimat wg. mnie powinien raczej kojazyc sie z "Opowiesciami 1000 i jednej nocy", tudziez faktami z rzeczywistej historii Iranu, Iraku (ale nie ej najnowszej), Egiptu i innych panstw arabskich Bliskiego wschodu. Do tego mozna zrecznie wkomponowac elementy rodem z Imperium Turkow. Sadze tez, ze arabowie powinni byc przedstawieni jako bardzo wierzacy lud (rozbudowan religia z jej glowna ksiega,oraz pielgrzymki do swietego misjsca)
iech zyje krol!


Offline Błaszczu

"Arabia"
« Odpowiedź #32 dnia: Maj 03, 2003, 01:44:48 pm »
nie wiem dlaczego wielbłądy miałyby być lepsze od koni bojowych
na pustyni owszem jednak bitwy nie toczą się tylko na pustyni
a ogromne konie bojowe to co? słabe?
pozatym na wielbłąda zbroi nie założysz takiej jak na konia...
ale doibra od początku :)
napisze więcej wieczorem
pozdro
ttp://www.allegro.pl/show_item.php?item=91867272

Offline Gue'vesa'El Holton

"Arabia"
« Odpowiedź #33 dnia: Maj 03, 2003, 01:48:05 pm »
no to co na razie mamy z grubsza ustalone? w bohaterach i lordach mamy dżiny, ifryty, alchemików asasynów i jakichś normalnych herosów,
w corach piechotę (light armour, hwep i tarcza, można im dać włócznie, ja dałbym jeszcze zasadę że pierwszy szereg walczy szablami więc mają +1 do sv [bo czemu nie?]), poza tym niewolnicy i jakaś lekka jazda
w specjalach strzelcy, lepsza piechota, beduini, początkujący zabójcy i jacyś derwisze (może by z tego zrobic coś w stylu fanatyka?)
w rarach maszyny i może coś jeszcze. zapomniałem o czymś?

W historii wspomniałbym jeszcze o kontaktach handlowych z Lothern. A może nawet Naggaroth?(sprzedaż niewolników) co myślicie?
łynie krew!
Rośnie gniew!
Śmierć sen przerywa!
Wojna wzywa!

Offline Błaszczu

"Arabia"
« Odpowiedź #34 dnia: Maj 03, 2003, 01:53:37 pm »
a) strzelcy... GŁUPOTA!! a niby na kogo oni tam mają polować żeby używać dalekosiężnej broni palnej? a metal to sie nie rozgrzeje troche na słonku? rozumiem o co Wam chodzi ale nie przesadzajmy: zawodowych strzelców to oni nie miali, ja bym ich do specjal wrzucił

b) i dałbym moje kochane czerwie pustynne ( zasady na 1 stronie ) :)
ttp://www.allegro.pl/show_item.php?item=91867272

Offline Gotrek

"Arabia"
« Odpowiedź #35 dnia: Maj 03, 2003, 02:00:27 pm »
Cytat: "Chaos"
a) strzelcy... GŁUPOTA!! a niby na kogo oni tam mają polować żeby używać dalekosiężnej broni palnej? a metal to sie nie rozgrzeje troche na słonku? rozumiem o co Wam chodzi ale nie przesadzajmy: zawodowych strzelców to oni nie miali, ja bym ich do specjal wrzucił

He? A gdzie umiescil ich nasz kolega :P Czytaj zanim zaczniesz krytykowac :P Poza tym imperium tez powinno miec strzelcow w specjalach. Oni maja malo tych karabinow w koncu... :P A co do poziomu gunow, to zdecydowanie powinny sie plasowac miedzy imperialnymi a krasnoludzkimi.
lach Baal Quich!!

TAK! - zasadom szarżowania na skirmish po prostej :)

Dawno dawno temu, aby zobaczyć pupe dziewczyny trzeba było rozchylić bielizne.
Teraz aby zobaczyc bielizne trzeba rozchylić pupe...

Offline Błaszczu

"Arabia"
« Odpowiedź #36 dnia: Maj 03, 2003, 02:04:09 pm »
Imperium ma strzelb tysiące!
nawet hołota free company ma sterzlby ,,po dziadku" czy ,,po babci" :)

a jak nie w special to a rare :P
ttp://www.allegro.pl/show_item.php?item=91867272

Offline Gotrek

"Arabia"
« Odpowiedź #37 dnia: Maj 03, 2003, 02:05:12 pm »
Tak samo Steam Tankow :P
lach Baal Quich!!

TAK! - zasadom szarżowania na skirmish po prostej :)

Dawno dawno temu, aby zobaczyć pupe dziewczyny trzeba było rozchylić bielizne.
Teraz aby zobaczyc bielizne trzeba rozchylić pupe...

Offline KOOBA.84

"Arabia"
« Odpowiedź #38 dnia: Maj 03, 2003, 02:07:03 pm »
Cytat: "Chaos"
nie wiem dlaczego wielbłądy miałyby być lepsze od koni bojowych
na pustyni owszem jednak bitwy nie toczą się tylko na pustyni
a ogromne konie bojowe to co? słabe?
pozatym na wielbłąda zbroi nie założysz takiej jak na konia...


A sa lepsze? Sa wolniejsze, bo maja M7 (kon bojowy bez bardingu ma 8 ), nie zalozysz na nie bardingu (to chyba wszyscy rozumieli). No i jednak nie wcisniesz mi, ze taki kon bojowy jest wytrzymalszy od wielblada.


Rzeczywiscie, zarys Lordow i Herosow juz chyba mamy:
Lordowie: Szach, Dzin, Ifryt
Herosi: Szejk, Alchemik, Asasyn

Co do jednostek Core, ja proponuje:
- Zwykla piechota (dostajemy ja gola i wesola za 3pts i potem mozemy dokupic Larmoury, shieldy i wlocznie.
- Piraci (Pistole i Hand weapony, opcjonalnie Larmour. Zasada "mistrzowie abordazu" dzieki ktorej w pierwszej turze hth moga oddac strzal z pistola [dodatkowy atak z S4], harcownicy)
- Jezdzcy Pustyni (Szybka jazda na Arabskich Rumakach [pisalem o nich wczesniej]. Z Larmourem i opcjonalnie z mornig starem ,shieldem/druga bronia reczna i lukiem.
- Niewolnicy/Eunuchowie (tu jakies miesi armatnie)

Speciale:
- Pielgrzymi (cieniytcy w walce, ale za to wysokie Ld - w koncu chca przypodobac sie Bogu)
- Mamelucy/Straz Haremowa (elitarna piechota)
- Jacys strzelcy (samopaly porownywalne z imperialnymi, choc moze lepsze, ze wzgledu na talenty handlowe Arabow - sprowadzaja sobie lepsza bron od n. Dwarfow, czy z Kitaju)
- Beduini (na wielbladach)
- trebuczet zw
- Łowcy skarbow (goscie ktorzy rabuja grobowce TK, uzbrojeni w luki, ew tarcze, scouci, harcownicy - tacy Squires)

Rare:
- Moze oddzialy Ciezkich rycerzy (potomkow krzyzowcow, zasymilowanych przez ludnosc rdzenna)
- Trebuczet z atakami ogniowymi
- Moze jakis wiekszy stwor, albo jeszcze inny oddzial (nie mam pomyslu)
iech zyje krol!


Offline Gotrek

"Arabia"
« Odpowiedź #39 dnia: Maj 03, 2003, 02:17:22 pm »
Cytat: "KOOBA.84"
Co do jednostek Core, ja proponuje:
- Zwykla piechota (dostajemy ja gola i wesola za 3pts i potem mozemy dokupic Larmoury, shieldy i wlocznie.

Bez light armoura. Pamietaj, ze oni zyja w bardzo goracym klimacie, wiec nie uzywali zbroi! Moze dac im zamiast tego cos w podobie tych plaszczy jak ma jeden oddzial w DoW?
Cytat: "KOOBA.84"
Speciale:
- Pielgrzymi (cieniytcy w walce, ale za to wysokie Ld - w koncu chca przypodobac sie Bogu)
- Mamelucy/Straz Haremowa (elitarna piechota)
- Jacys strzelcy (samopaly porownywalne z imperialnymi, choc moze lepsze, ze wzgledu na talenty handlowe Arabow - sprowadzaja sobie lepsza bron od n. Dwarfow, czy z Kitaju)
- Beduini (na wielbladach)
- trebuczet zw
- Łowcy skarbow (goscie ktorzy rabuja grobowce TK, uzbrojeni w luki, ew tarcze, scouci, harcownicy - tacy Squires)

Rare:
- Moze oddzialy Ciezkich rycerzy (potomkow krzyzowcow, zasymilowanych przez ludnosc rdzenna)
- Trebuczet z atakami ogniowymi
- Moze jakis wiekszy stwor, albo jeszcze inny oddzial (nie mam pomyslu)

Przydalby sie jakis oddzial typowych arabskich popier*****cow. Czyli cos niezlamywalnego :) Poza tym wydaje mi sie, ze ta armia powinna byc armia bez zbroi i z minimalnym armour save'm. Zamiast tego wysokie Ld, przeciez sa "troszku" fanatyczni :)
lach Baal Quich!!

TAK! - zasadom szarżowania na skirmish po prostej :)

Dawno dawno temu, aby zobaczyć pupe dziewczyny trzeba było rozchylić bielizne.
Teraz aby zobaczyc bielizne trzeba rozchylić pupe...

Offline Błaszczu

"Arabia"
« Odpowiedź #40 dnia: Maj 03, 2003, 02:21:31 pm »
Cytuj
- Moze jakis wiekszy stwor, albo jeszcze inny oddzial (nie mam pomyslu)


WYRM WYRM WYRM !!! pustynia wam się z Czeriami nie kojarze??
a Diuna ?? :)



Cytuj
No i jednak nie wcisniesz mi, ze taki kon bojowy jest wytrzymalszy od wielblada.


wytrzymalszy moze nie ale bardziej doswiadczony w walce
gryzie, kopie, etc a wielbłąd to biedne stworzonko :>
ttp://www.allegro.pl/show_item.php?item=91867272

Offline Solitaire

"Arabia"
« Odpowiedź #41 dnia: Maj 03, 2003, 03:31:19 pm »
Cytat: "KOOBA.84"

Pisalem juz o tym wczesniej, ze wilblady powinny wzbudzac strach (przynajmniej w innej kawalerii). Orientuj sie :)

Na podobnej zasadzie wielbłądy powinny sie bać koni.
I jak mieliby wygladać ci beduini na camelach? Lekka kawaleria z M7, bez pancerzy... Kiepski pomysł.
I na co wielbłądom T4? Pomijam już fakt, że taki zwierz z pewnościa nie jest trudniejszy do utłuczenia od rumaka bojowego..
Już się gwiezdne poniszczyły zamiecie,
Cień się chwieje poróżniony z mogiłą,
Coś innego stać się pragnie na świecie,
Coś innego, niż to wszystko, co było.

Offline Solitaire

"Arabia"
« Odpowiedź #42 dnia: Maj 03, 2003, 03:32:50 pm »
Cytat: "Chaos"

WYRM WYRM WYRM !!! pustynia wam się z Czeriami nie kojarze??
a Diuna ?? :)

mmmmm....
Czerwie to jest to.
Zdecydowanie najlepszy pomysł na rare slota.
Już się gwiezdne poniszczyły zamiecie,
Cień się chwieje poróżniony z mogiłą,
Coś innego stać się pragnie na świecie,
Coś innego, niż to wszystko, co było.

Offline Błaszczu

"Arabia"
« Odpowiedź #43 dnia: Maj 03, 2003, 04:28:28 pm »
a mówiłem o tym na 1 stronie :)
ja biore wyrmy :P
ttp://www.allegro.pl/show_item.php?item=91867272

Offline Niedziel

"Arabia"
« Odpowiedź #44 dnia: Maj 03, 2003, 04:50:39 pm »
Proba numer dwa:
Oto jest proponowany przemnie Army List (tworzylem podobny na 5 edycje):)) :
Zasady specjalne:
Ethernal:Ward save na 3+przeciw niemagicznym atakom.
Nie daje Ld innym oddziałom.Gdy przegra walke dostaje ilos ran rowna roznicy miedzy rzutem kostkami a Ld zmodyfikowanym przez wynik walki.
Nie moze uzywac przedmiotow magicznych.
Niewolnicy: Nie wzbudzaja paniki w innych oddziałach niz niewolnicy.
"Dywan":Legendy mowią o wezyrach podróżujących na magicznych dywanach. Sa to w istocie male i słabe istoty eteryczne które co potężniejsi magowi umieją przyzwać i zmusić do posłuszeństwa.
M:2 WS:3 BS:0 S:4 T:4 W:2 I:2 A:1 Ld:7
Fly,Ethernal.
Arabski Koń:Inny od Swego staroświatowego odpowiednika jest zbyt cenny by walczył, jeźdżccy używaja Ich tylko do jazdy.
M:9 WS:3 BS:0 S:3 T;3 W:1 I:3 A:0 Ld:6
Alchemicy: Traktowani sa jak zwykli magowie poza tym że:
Generuja jedna kość Power mniej. Używać mogą magii:Fire,Metal lub  Lore of Alchemy.
Arabska Tunika:Na pustyni jest zbyt gorąco by używać zbroji funkcje tę zastąpiły specjalne tuniki, a zbroje pozostały jedynie dla wodzów i elitarych odziałów.Arabska Tunika daje +1save(jak light armour)

Lord's:
Emir                         ................................... ........ 100pkt.
M:4 WS:6 BS:5 S:4 T:4 W:3 I:6 A:4 Ld:9
Ekwipunek:Heavy Armour,Light Armour,Shield,Lance,Barding,Great Weapon,Morning Star,Bow,Handgun.Kon,Griffon.
Wezyr                     ................................... .......... 200pkt.
M:4 WS:3 BS:3 S:3 T:3 W:3 I:3 A:1 Ld:8
Ekwipunek:Bron reczna.
"Dywan",Kon.
Ifrit                        ................................... ..........  600pkt.
M:6 WS:8 BS:0 S:5 T:5 W:5 I:8 A:5 Ld:9
Zajmuje Slot Lorda i Herosa.
Fly, Terror, Ethernal,Immune to Fire,Magic Resistance (2).
Magic Level 4, może używać magii Ognia bądź Smierci.

Hero:
Kalif                         ................................... .........  60pkt.
M:4 WS:5 BS:4 S:4 T:4 W:2 I:4 A:3 Ld:8
Ekwipunek:Light Armour,Shield,Lance,Barding,Great Weapon,Morning Star,Bow,Handgun.Kon.
Jeden Kalif w armii moze zostac sztandarowym armii za +25pkt.
Alchemik                   ................................... .......  
M:4 WS:3 BS:3 S:3 T:3 W:2 I:3 A:1 Ld:7
Ekwipunek:Bron reczna.
Kon.
Dżin                         ................................... ........   400pkt.
M:6 WS:7 BS:0 S:5 T:5 W:4 I:6 A:4 Ld:8
Fly, Terror, Ethernal,Magic Resistance (1).
Magic Level 2, może używać magii Niebios bądź Życia.

Core:
Niewolnicy                ................................... ........   4pkt.
M:4 WS:3 BS:3 S:3 T:3 W:1 I:3 A:1 Ld:7
Unit size:20+
Ekwipunek:Broń ręczna
Nie liczą się do liczby minimalnej jednostek typu Core.
Wojownicy               ................................... ........    6pkt.
M:4 WS:4 BS:3 S:3 T:3 W:1 I:3 A:1 Ld:8
Unit size:10+
Ekwipunek:Broń ręczna.Arabska Tunika(+1),Tarcza(+1)
Lekka Jazda              ................................... ......   18pkt.
Jeździec M:4 WS:3 BS:3 S:3 T:3 W:1 I:3 A:1 Ld:7
Unit size:5+
Ekwipunek:Łuk,Włócznia
Arabski Koń
Janczarzy               ................................... .........   12pkt.
M:4 WS:4 BS:3 S:4 T:3 W:1 I:3 A:1 Ld:8
Unit Size:10+
Ekwipunek:Bron reczna,Arabska Tunika.Tarcza(+1).
Mozesz posiadac jeden oddział Janczarów za każdego Emira w armii.
Stubborn,Immune to Panic.    

To narazie tyle pracuje nad reszta. dzisiaj powinno byc.
Napiszcie co sadzicie.Acha i co do alchemikow. to propouje czary wspomagajace o maly zasiegu i czary ofensywne ale tez o maly zasiegu. takie rzucane mikstury.Koszt alchemika .......nie wiem musze sie zastanmowic
Prawdziwy Legionista nigdy nie ma kaca!
Prawdziwy Legionista budzi sie pijany!
Je sniadanie i oglada TeleEkspres!