Proba numer dwa:
Oto jest proponowany przemnie Army List (tworzylem podobny na 5 edycje)
) :
Zasady specjalne:
Ethernal:Ward save na 3+przeciw niemagicznym atakom.
Nie daje Ld innym oddziałom.Gdy przegra walke dostaje ilos ran rowna roznicy miedzy rzutem kostkami a Ld zmodyfikowanym przez wynik walki.
Nie moze uzywac przedmiotow magicznych.
Niewolnicy: Nie wzbudzaja paniki w innych oddziałach niz niewolnicy.
"Dywan":Legendy mowią o wezyrach podróżujących na magicznych dywanach. Sa to w istocie male i słabe istoty eteryczne które co potężniejsi magowi umieją przyzwać i zmusić do posłuszeństwa.
M:2 WS:3 BS:0 S:4 T:4 W:2 I:2 A:1 Ld:7
Fly,Ethernal.
Arabski Koń:Inny od Swego staroświatowego odpowiednika jest zbyt cenny by walczył, jeźdżccy używaja Ich tylko do jazdy.
M:9 WS:3 BS:0 S:3 T;3 W:1 I:3 A:0 Ld:6
Alchemicy: Traktowani sa jak zwykli magowie poza tym że:
Generuja jedna kość Power mniej. Używać mogą magii:Fire,Metal lub Lore of Alchemy.
Arabska Tunika:Na pustyni jest zbyt gorąco by używać zbroji funkcje tę zastąpiły specjalne tuniki, a zbroje pozostały jedynie dla wodzów i elitarych odziałów.Arabska Tunika daje +1save(jak light armour)
Lord's:
Emir ...................................
........ 100pkt.
M:4 WS:6 BS:5 S:4 T:4 W:3 I:6 A:4 Ld:9
Ekwipunek:Heavy Armour,Light Armour,Shield,Lance,Barding,Great Weapon,Morning Star,Bow,Handgun.Kon,Griffon.
Wezyr ...................................
.......... 200pkt.
M:4 WS:3 BS:3 S:3 T:3 W:3 I:3 A:1 Ld:8
Ekwipunek:Bron reczna.
"Dywan",Kon.
Ifrit ...................................
.......... 600pkt.
M:6 WS:8 BS:0 S:5 T:5 W:5 I:8 A:5 Ld:9
Zajmuje Slot Lorda i Herosa.
Fly, Terror, Ethernal,Immune to Fire,Magic Resistance (2).
Magic Level 4, może używać magii Ognia bądź Smierci.
Hero:
Kalif ...................................
......... 60pkt.
M:4 WS:5 BS:4 S:4 T:4 W:2 I:4 A:3 Ld:8
Ekwipunek:Light Armour,Shield,Lance,Barding,Great Weapon,Morning Star,Bow,Handgun.Kon.
Jeden Kalif w armii moze zostac sztandarowym armii za +25pkt.
Alchemik ...................................
.......
M:4 WS:3 BS:3 S:3 T:3 W:2 I:3 A:1 Ld:7
Ekwipunek:Bron reczna.
Kon.
Dżin ...................................
........ 400pkt.
M:6 WS:7 BS:0 S:5 T:5 W:4 I:6 A:4 Ld:8
Fly, Terror, Ethernal,Magic Resistance (1).
Magic Level 2, może używać magii Niebios bądź Życia.
Core:
Niewolnicy ...................................
........ 4pkt.
M:4 WS:3 BS:3 S:3 T:3 W:1 I:3 A:1 Ld:7
Unit size:20+
Ekwipunek:Broń ręczna
Nie liczą się do liczby minimalnej jednostek typu Core.
Wojownicy ...................................
........ 6pkt.
M:4 WS:4 BS:3 S:3 T:3 W:1 I:3 A:1 Ld:8
Unit size:10+
Ekwipunek:Broń ręczna.Arabska Tunika(+1),Tarcza(+1)
Lekka Jazda ...................................
...... 18pkt.
Jeździec M:4 WS:3 BS:3 S:3 T:3 W:1 I:3 A:1 Ld:7
Unit size:5+
Ekwipunek:Łuk,Włócznia
Arabski Koń
Janczarzy ...................................
......... 12pkt.
M:4 WS:4 BS:3 S:4 T:3 W:1 I:3 A:1 Ld:8
Unit Size:10+
Ekwipunek:Bron reczna,Arabska Tunika.Tarcza(+1).
Mozesz posiadac jeden oddział Janczarów za każdego Emira w armii.
Stubborn,Immune to Panic.
To narazie tyle pracuje nad reszta. dzisiaj powinno byc.
Napiszcie co sadzicie.Acha i co do alchemikow. to propouje czary wspomagajace o maly zasiegu i czary ofensywne ale tez o maly zasiegu. takie rzucane mikstury.Koszt alchemika .......nie wiem musze sie zastanmowic