Autor Wątek: Rozpiski  (Przeczytany 5299 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Morph

  • Gość
Rozpiski
« dnia: Maj 02, 2003, 06:25:11 pm »
Ostatnio robiłem rozpiskę bandy The Possessed i chciałbym żebyście mi szczerze doradzili co by tu trzeba było zmienić:

 500 GC - Possessed Warband                                                                      

Unit Name                       ##   M   WS  BS   S    T     W     I    A   Ld  Save Exp    Cost

Magister                        1   4"   4   4    3    3     1     3   1/2  8    -    20      80
                               Leader: Any model within 6" of the Magister may use his
                               leadership instead of their own. The Magister may use
                               Chaos Rituals.; Free Dagger; +1 armour save, or save of
                               6+ if the model has none.; Sword (x1)
  Fires of Tzeentch            Range 12", D3 S4 hits, no armour saves.  Alternatively:      

                               all models in 1" take an automatic S4 hit, no armour
                               save.   Heroes taken Out of Action by the flames must
                               roll a D6. on 5+ the model gains a random mutation, and
                               is affected by Sigmarite Prayers and Sigmarite
                               Warhammers as if it were a possessed. (Difficulty:8);
                               Difficulty (x8)

The Possessed                   1   5"   4   -    4    4   2: OO   4   2/3  7    -    8      130
                               Possessed never use weapons or armour, and cause Fear.
  Scorpion Tail                The mutant may make an extra attack at S5 (S2 against        [40]
                               models immune to poison).

Brethren                        2   4"   3   3    3    3     1     3   1/2  7    -            86
                               Free Dagger; +1 armour save, or save of 6+ if the model
                               has none.; Bow; Hammer (x1)

Brethren                        2   4"   3   3    3    3     1     3   1/2  7    -            56
                               Free Dagger; +1 armour save, or save of 6+ if the model
                               has none.; Hammer (x1)

Darksouls                       1   4"   2   2   4+2f  3     1     3    1   6    -            50
                               Darksouls automatically pass any Ld tests they are
                               required to make.; Free Dagger; +1 armour save, or save
                               of 6+ if the model has none.; Flail (x1)

Beastmen                        2   4"   4   3    3    4   2: OO   3   1/2  7    -            96
                               Free Dagger; +1 armour save, or save of 6+ if the model
                               has none.; Hammer (x1)

Option Footnotes:                                                                              
  Bow                          1 Attack, 24" R, S3.                                            
  Dagger                       +1 armour save, or save of 6+ if the model has none.            
  Flail                        +2S in first round of combat. Cannot be used with                
                               another weapon, buckler or shield. Requires 2 hands to
                               use.
  Hammer                       Concussion: Injury rolls of 2-4 cause the victim to be          
                               'Stunned'.
  Sword                        Parry: When your opponent rolls to hit, roll a D6. If            
                               you beat his highest 'to hit' score, one attack against
                               you is negated.


                                                                         Total Warband Cost: 498

  Warband Rating: 73
  Number of models: 9
 

Możecie też tu umieszczać inne swoje rozpiski... :oops:

Offline drachenfeles

Rozpiski
« Odpowiedź #1 dnia: Maj 02, 2003, 06:26:37 pm »
w possessedach najważniejsi są sami possessci i beastmeni, reszta to tak an dokłądkę.

Offline Mart

Rozpiski
« Odpowiedź #2 dnia: Maj 02, 2003, 08:49:15 pm »
nie bierz na początek dark souls i bestmenów(to drogie jednotki stronników ich dokupisz po pierwszych bitwach) 2xpossessed i mutanci

Offline Dracon2

Rozpiski
« Odpowiedź #3 dnia: Maj 02, 2003, 08:53:06 pm »
Czary się losuje przed bitwą :)

Morph

  • Gość
Rozpiski
« Odpowiedź #4 dnia: Maj 02, 2003, 10:18:49 pm »
Dobrze panowie więc jak? Jeden mówi żadnych bestmanów a drugi mówi że beasmeni to podstawa... Sam już nie wiem.

Offline drachenfeles

Rozpiski
« Odpowiedź #5 dnia: Maj 02, 2003, 10:49:47 pm »
ja tam walczyłem przeciw possessedom wiele razy i nic bardziej nie zniechęca niż T4 i 2W zanim zdejmiesz takiego to przeżedzi ci nieźle szeregi, a mutant? jak zwykły człowiek, czyli cienki no i dochodzą koszty mutacji.

Morph

  • Gość
Rozpiski
« Odpowiedź #6 dnia: Maj 02, 2003, 11:17:25 pm »
Powiedz mi jeszcze jedno drachenfeles: czy Possesseds'ów (jako jednostkę nie jako bandę) opłaca się mutować? W sumie naprawdę dobre mutacje zaczynają się od 30 GC a to już dosyć drogo...

Offline drachenfeles

Rozpiski
« Odpowiedź #7 dnia: Maj 03, 2003, 09:35:58 am »
Właśnie w tym cały szkopół, można kupić sobie fajnego mutanta, ale będzie tak drogi, że przestanie się to opłacać.
Bo mutant taki znowu potężny nie jest.
Jedno jest pewne samego possesseda mutacje dać się opłaca, zwłaszcza 'great claw'. Oczywiście będzie cię kosztować 90+mutacja, ale zauważ, że jak dobrze uzbroisz ludzkiego wojownika to wyjdzie mniej więcej na to samo, a possessed jest znacznie potężniejszy.
Potem możesz zaryzykować i rzucać w tabeli 'rewords of shadowlord' ale to już inna historia.

Offline Dracon2

Rozpiski
« Odpowiedź #8 dnia: Maj 03, 2003, 10:51:05 am »
Moim zdaniem najlepiej aby pierwsza mutacja była jak najdroższa, bo jak później koszt x2 to lepiej nie mówić

Morph

  • Gość
Rozpiski
« Odpowiedź #9 dnia: Maj 03, 2003, 05:08:10 pm »
słusznie

Offline NemoOne

Rozpiski
« Odpowiedź #10 dnia: Maj 03, 2003, 05:10:24 pm »
0Chyba najlepsza mutacja dla Possesed'a to Great Claw, jak myślicie??
Chciałbym spotkać interesujących i wspaniałych ludzi... i ich zabić. Byłbym pierwszym chłopakiem osiedla, który miałby potwierdzonego trupa"

Morph

  • Gość
Rozpiski
« Odpowiedź #11 dnia: Maj 03, 2003, 05:13:29 pm »
Racja bo z pierwszego punktu widzenia lepsza wydaje się mutacja Scorpion Tail bo kosztuje o 10 GC mniej i ma takie same działanie. Ale okazuje się że w późniejszych bitwach bardziej przydaje się Great Claw bo Possessed potem może posiadać więcej doświadczenie i ma więcej siły.

Offline Dracon2

Rozpiski
« Odpowiedź #12 dnia: Maj 03, 2003, 09:09:19 pm »
moim zdaniem to najlepsze comba mutacji: possesed+great claw, a mutant+ekstra arm

Morph

  • Gość
Rozpiski
« Odpowiedź #13 dnia: Maj 03, 2003, 09:17:50 pm »
Racja Dracon... Tylko że mutant jest drogi z tą mutacją i już bardzoej się opłąca wystawić np. Beastmena

Offline Dracon2

Rozpiski
« Odpowiedź #14 dnia: Maj 03, 2003, 09:22:13 pm »
ja mówiłem tylko o mutacjach a nie ich użyteczności

 

anything