Autor Wątek: Pit of shades a rydwan  (Przeczytany 4832 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Offline TruePunk

Pit of shades a rydwan
« Odpowiedź #30 dnia: Listopad 02, 2006, 09:16:08 pm »
czemu mam wrazenie ze wiekszosc osob mowiacych o tescie I gra elfami?

To nie jest tak ze jedziesz i przed toba wyrasta dziura. Tylko POD toba centralnie. Stary.
Jedziesz samochodem po moscie - widzisz dziure, mozesz ominac. Zgadzam sie w 100%.
Ale tutaj jedziesz po moscie. Zatrzymujesz sie na chwile - a tu nagle most sie zawala pod toba. I co. Dzieki twoim super umiejetnoscia jakos wyminiesz dziure?
Idz wlacz sobie Mc Guevera (czy jak to sie pisze) lepiej zamiast brac sie za interpretacje zasad z takim podejsciem

Offline kosa_elf

Pit of shades a rydwan
« Odpowiedź #31 dnia: Listopad 02, 2006, 09:39:26 pm »
Cytat: "TruePunk"
czemu mam wrazenie ze wiekszosc osob mowiacych o tescie I gra elfami?



to raczej nie wiedzą co tracą ;)

acha ja gram  HE, Jankiel też i DE inni wypowiadający sie też więc nie wieksozć jest za testem I lecz raczej jego brakiem, chyba ;) ;)
ASTERS OF ROCK
vizovice :D

Offline lith

Pit of shades a rydwan
« Odpowiedź #32 dnia: Listopad 02, 2006, 10:07:24 pm »
Cytuj
acha ja gram HE, Jankiel też i DE inni wypowiadający sie też więc nie wieksozć jest za testem I lecz raczej jego brakiem, chyba

Bo trzeba grac HE, zeby wiedziec, ze nam bardziej oplaca sie gdy go nie ma :P
img]http://i31.photobucket.com/albums/c361/asqard/kultke3.png[/img]

Jankiel

  • Gość
Pit of shades a rydwan
« Odpowiedź #33 dnia: Listopad 02, 2006, 10:28:27 pm »
Cytuj
Acha i kwestia herosa w rydwanie, on już raczej testuje swoją inicjatywę i jak zda to wypada z maszyny??

Osobno. Napisali przecież w rulebooku, że templatka trafia obie części modelu. Tak samo jeździec na smoku - obaj testują osobno.

Offline Gogol

Pit of shades a rydwan
« Odpowiedź #34 dnia: Listopad 02, 2006, 10:44:44 pm »
no to trafiamy wszystkie części rydwanu jesli rzucimy 4 lub więcej .... trafiamy konie, jeźdzców i rydwan .... z czego konie i jeźdzcy mogą uskoczyć a rydwan nie .... innymi słowy niema rydwanu bez rydwanu czyli jest niszczony auto .... jeśli jakiś elf czy inny gracz przejmuje się losem załogi to nie mam nic  przeciwko by rzucił sobie testy i na nich i sprawdził czy udało im się uniknać losu rydwanu ... a potem niech  zdejmie model ....
ttp://www.infokladki24.iq.pl/print.php?type=A&item_id=12

Moje wiersze

Offline QUASSIMODO

Pit of shades a rydwan
« Odpowiedź #35 dnia: Listopad 03, 2006, 06:03:39 am »
hehehe
od jakiegos czasu tez chcialem tak napisac ale Gogol to ladnie podsumowal
'm Gonna stomp'em to dust,I'm gonna grind their bones.I'm gonna burn down dere towns and cities.I'm gonna bash'eads,break faces and jump up and down on da bits dat are left.An'den I'm gonna get really mean.

Shino

  • Gość
Pit of shades a rydwan
« Odpowiedź #36 dnia: Listopad 03, 2006, 08:30:23 am »
Cytat: "Gogol"
no to trafiamy wszystkie części rydwanu jesli rzucimy 4 lub więcej .... trafiamy konie, jeźdzców i rydwan .... z czego konie i jeźdzcy mogą uskoczyć a rydwan nie .... innymi słowy niema rydwanu bez rydwanu czyli jest niszczony auto .... jeśli jakiś elf czy inny gracz przejmuje się losem załogi to nie mam nic  przeciwko by rzucił sobie testy i na nich i sprawdził czy udało im się uniknać losu rydwanu ... a potem niech  zdejmie model ....


czyli implikujesz, ze w przypadku kawalerii 2 razy ttrzeba zdac inicjatywe? za jezdzca i rumaka?

Offline Raistlin

Pit of shades a rydwan
« Odpowiedź #37 dnia: Listopad 03, 2006, 08:35:19 am »
Rzucaj jak chcesz, jesli wessa rumaka nic sie nie dzieje, jesli wessa jezdzca model ginie;p Mozesz rzucac 2 razy, ale dostaniesz worst play'a za przedluzanie gry :lol:
quote]Zobowiązuję się zjeść swój kapelusz, jeśli w ciągu dwóch lat po wyjściu AB WE na jakimś Masterze w Polsce będzie 3 WE w pierwszej piątce.
[/quote]

Jacek Jedynak

Offline Gogol

Pit of shades a rydwan
« Odpowiedź #38 dnia: Listopad 03, 2006, 10:02:02 am »
Cytat: "Shino"
Cytat: "Gogol"
no to trafiamy wszystkie części rydwanu jesli rzucimy 4 lub więcej .... trafiamy konie, jeźdzców i rydwan .... z czego konie i jeźdzcy mogą uskoczyć a rydwan nie .... innymi słowy niema rydwanu bez rydwanu czyli jest niszczony auto .... jeśli jakiś elf czy inny gracz przejmuje się losem załogi to nie mam nic  przeciwko by rzucił sobie testy i na nich i sprawdził czy udało im się uniknać losu rydwanu ... a potem niech  zdejmie model ....


czyli implikujesz, ze w przypadku kawalerii 2 razy ttrzeba zdac inicjatywe? za jezdzca i rumaka?


Nie ale możliwe że  powinno się testować na niższej choś wątpie by tak było w przypadku jazdy .... mimo ze było by to dość logiczne
ttp://www.infokladki24.iq.pl/print.php?type=A&item_id=12

Moje wiersze

Shino

  • Gość
Pit of shades a rydwan
« Odpowiedź #39 dnia: Listopad 03, 2006, 10:58:15 am »
Cytat: "Raistlin"
Rzucaj jak chcesz, jesli wessa rumaka nic sie nie dzieje, jesli wessa jezdzca model ginie;p Mozesz rzucac 2 razy, ale dostaniesz worst play'a za przedluzanie gry :lol:

jak wessa rumaka nie ma ergo skoro model kawaleryjski nie moze byc bez chabety to ginie...

 

anything