Autor Wątek: Szarża  (Przeczytany 1114 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Offline Heinrich

Szarża
« dnia: Listopad 04, 2006, 11:35:29 pm »
Czy gdy mam załóżmy 10 black knightsów i w nich vampirka, to czy mogę wyszarżować nim z bk w coś tam, a resztą szarżnąć w coś innego? Oczywiście chodzi mi o to, że to ma się w tej samej turze wydarzyć.

Drugie pytanie. Czy jeśli przeciwnik ma postawioną swoją jednostkę przed moją i ja chcę ze swojej wyszarżować vampirem lub czymś tam to muszę mieć na froncie miejsce dla tego wyszarżowania czy mogę np. wyjść bokiem lub coś tam.
url=http://www.klubfanowfantastyki.fora.pl/]Tczewski Klub Fanów Fantastyki "Gryf"[/url]

Offline Scimitar

Szarża
« Odpowiedź #1 dnia: Listopad 04, 2006, 11:40:28 pm »
1. heros wyszarżowuje gdy oddział nie szarżuje. Jak oddział szarżuje to heros musi z nim w to samo.
2. wyszarżowując herosa obowiązuje LoS 90 stopni (chyba że w skirmishu jest, ale to inne modele mu blokują wtedy drogę i wzrok). Nie jestem pewien czy może ominąć coś, ale przy jednym pivocie nie wiem czy szarża wyjdzie ;)
cimi GG 4417905
Podziwiajcie mroczną gębę prawdziwego Dark Elfa ;)
http://www.kgb.draconis.prv.pl

KAZALI WYCIĄĆ CRISTIANO RONALDO - NO CO ZA KRAJ !! Jutro będzie coś lepszego :D

Offline Heinrich

Szarża
« Odpowiedź #2 dnia: Listopad 05, 2006, 12:04:34 am »
Co do mojego drugiego pytania. Ale co gdy wroga jednostka jest 1" ode mnie? To może mój vampir może przejść tym korytażem jednocalowym aby zaszarżować inną jednostkę? Oczywiście przy założeniu, że tą inną jednostkę widzę.

-----------------8)-----
 :oops:----------------
 :oops:<-1" ->:( ----
 :evil:  <-1"->:( ----        
 :oops:<-1" ->:( ----
 :oops: ---------------

 :evil: <-- on chce charżnąć na  -->8)
url=http://www.klubfanowfantastyki.fora.pl/]Tczewski Klub Fanów Fantastyki "Gryf"[/url]

Offline Gogol

Szarża
« Odpowiedź #3 dnia: Listopad 05, 2006, 08:42:38 am »
problem będzie chyba z podwujnym piwotem a nie z przejsciem bo wampir mapodstawke 20x20 mm
ttp://www.infokladki24.iq.pl/print.php?type=A&item_id=12

Moje wiersze

Offline Scimitar

Szarża
« Odpowiedź #4 dnia: Listopad 05, 2006, 11:59:50 am »
Przy szarży możesz zbliżyć się do wroga mniej niż 1''. Ta zasada obowiązuje przy normalnych ruchach. Tu jak przedmówca zauważył, problemem może być brak drugiego pivota.
cimi GG 4417905
Podziwiajcie mroczną gębę prawdziwego Dark Elfa ;)
http://www.kgb.draconis.prv.pl

KAZALI WYCIĄĆ CRISTIANO RONALDO - NO CO ZA KRAJ !! Jutro będzie coś lepszego :D

Offline Heinrich

Szarża
« Odpowiedź #5 dnia: Listopad 06, 2006, 08:33:05 am »
Dobra, a czy gdy heros wyszarżowywuje ;) z oddziału to oddział w fazie ruchu może normalnie się posunąć do przodu?

Co do tego pierwszego pytania, to mógłbym zarzucić popychaczką i szarżnąć tą resztą oddziału na coś?
url=http://www.klubfanowfantastyki.fora.pl/]Tczewski Klub Fanów Fantastyki "Gryf"[/url]

Jankiel

  • Gość
Szarża
« Odpowiedź #6 dnia: Listopad 06, 2006, 08:35:10 am »
1. Tak
2. Tak

Offline swieta_barbara

Szarża
« Odpowiedź #7 dnia: Listopad 06, 2006, 10:13:16 am »
A teraz sytuacja troche inna:
dwa wrogie oddzialy stoja o 1 cal od siebie. Heros z jednego chce wyszarzowac i opuscic regiment macierzysty, ale poniewaz jest na chrumpopastatyku, ktory ma dluga podstawke nie miesci sie miedzy oddzialami. Co w takiej sytuacji?
Jeźdźcy Hardkoru jada do oporu!

 

anything