Autor Wątek: Wardancer heroes - wardancer weapons - analiza kwestii.  (Przeczytany 3094 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Offline Saladyn

Wardancer heroes - wardancer weapons - analiza kwestii.
« Odpowiedź #15 dnia: Listopad 03, 2006, 11:40:43 pm »
Cytuj
Skąd: The Riders od Hardkor

 :)
A ja mam na avatarku Mangekyou Sharingana którego osiągnął Itachi"

Jestem cyckami Genesisa P-Orridga

Offline Gogol

Wardancer heroes - wardancer weapons - analiza kwestii.
« Odpowiedź #16 dnia: Listopad 04, 2006, 09:08:59 pm »
Cytat: "Bigpasiak"
Cytat: "bless"
Cytat: "Shino"
dokladnie.. jest tylko zasada zabranajaca wykupywania:P
 


Dokladnie. A Black Orkasy maja zasade Armed to da Teeth, wiec maja dwuraka i dodatkowa choppe z automatu. Nie wykupuja ich. Hehehe... Ale to chyba maly offtop sie zrobil...  :oops:
Sorki.


a nie jest dalej tak ze BSB moze uzywac broni jednorecznej? bez tarczy dodatkowej, dwurakow i innch wymagajacych obu rak? jesli tak to mozna i luk uzywac, jesli nie to nawet czarnych jedna chope bedzie uzywal...


Nie może wykupić ... jesli jakims cudem ma to uzywać może
ttp://www.infokladki24.iq.pl/print.php?type=A&item_id=12

Moje wiersze

Offline QUASSIMODO

Wardancer heroes - wardancer weapons - analiza kwestii.
« Odpowiedź #17 dnia: Listopad 05, 2006, 02:10:01 am »
Gogol wlasnie nie moze
w WE upgrade do bsb kosztuje 15pkt ale kosztem luku z tego co pamietam
pozniej juz nie ma opcji jego wykupienia-chyba ze magiczny
'm Gonna stomp'em to dust,I'm gonna grind their bones.I'm gonna burn down dere towns and cities.I'm gonna bash'eads,break faces and jump up and down on da bits dat are left.An'den I'm gonna get really mean.

Offline Gogol

Wardancer heroes - wardancer weapons - analiza kwestii.
« Odpowiedź #18 dnia: Listopad 05, 2006, 08:38:47 am »
no .... tak wiem o tym a Black orc kosztuje 25 i nie jest to kosztem niczego .... (no chyba że jest zapis że nie moze użyć 2raka to ok ... )
ttp://www.infokladki24.iq.pl/print.php?type=A&item_id=12

Moje wiersze

Offline TomCio

  • Zbrojmistrz bracki
  • *****
  • Wiadomości: 1 139
  • Total likes: 0
  • Płeć: Mężczyzna
  • Goryl we mgle
Wardancer heroes - wardancer weapons - analiza kwestii.
« Odpowiedź #19 dnia: Listopad 05, 2006, 10:46:41 am »
Cytuj
no .... tak wiem o tym a Black orc kosztuje 25 i nie jest to kosztem niczego .... (no chyba że jest zapis że nie moze użyć 2raka to ok ... )


Niema takiego zapisu, pisze tylko, że niemożna wykupić żadnych dodatkowych pierdół, a czarnuch ma wbudowanego 2raka.
przykucnął z twarzą o kilka cali od tropu, a potem wpatrzył się w półmrok poszycia..

Barbarossa

  • Gość
Wardancer heroes - wardancer weapons - analiza kwestii.
« Odpowiedź #20 dnia: Listopad 05, 2006, 11:51:57 am »
Kierując się tym tropem - nigdzie nie ma napisane, że wardancer hero może mieć tylko jednego dwuraka. Ba, pisze nawet "wardancer weapons". Czyli nie dość, że korzysta z zasady "wardancer weapons", to jeszcze można mu wykupić 5 dwuraków, żeby miał łączną siłę 15.

 :roll:

Offline bless

Wardancer heroes - wardancer weapons - analiza kwestii.
« Odpowiedź #21 dnia: Listopad 05, 2006, 01:31:10 pm »
Cytat: "Barbarossa"
Kierując się tym tropem - nigdzie nie ma napisane, że wardancer hero może mieć tylko jednego dwuraka. Ba, pisze nawet "wardancer weapons". Czyli nie dość, że korzysta z zasady "wardancer weapons", to jeszcze można mu wykupić 5 dwuraków, żeby miał łączną siłę 15.

 :roll:


Nie, no to juz absurd oczywisty. Kipeski przyklad, zupelnie nie na temat.
Zbyszku, kwestie sa dwie:
- zaden BSB nie moze wykupic dwuraka ani dodatkowej broni, nie ma jednak wzmianki o tym, ze takowej broni uzywa nie moze.
- Black Orc BSB ma dwuraka i dodatkowa choppe z automatu. Po prostu.

Jesli ktos wyjdzie z argumentem: "A jak on tego dwuraka uzywa, skoro trzyma sztandar?". Odpowiem - uzywa tego dwuraka dokladnie tak samo, jak zwykly sztandarowy w regimencie, ktory ma dwuraki. Wyobrazmy sobie, ze wali na przyklad tym sztandarem. ;)
Do czasu wydania  erraty uwazam, ze nie ma przeciwwskazan do uzywania dwuraka przez Czarnego Orka.
img]http://i12.photobucket.com/albums/a235/blessio/bykomstop.gif[/img]

"Więc gdy się zdarzy chłopcom
Rasę napotkać obcą
Armatnie mięso zmienią
w krwisty befsztyk
Tak jest !"

Offline Zox

Wardancer heroes - wardancer weapons - analiza kwestii.
« Odpowiedź #22 dnia: Listopad 05, 2006, 01:57:54 pm »
A BSB może posiadać dwuraka?
quote="Bartez"]był bardzo wulgarny, pisał w podpisie moje zdanie "A ja mam na vavku Mangekyou Sharingana" który miał Itachi"; pawłow także powinien dostac choćby ostrzeżenie za tego "penisa" na avku[/quote]

Offline Christos

Wardancer heroes - wardancer weapons - analiza kwestii.
« Odpowiedź #23 dnia: Listopad 05, 2006, 05:04:41 pm »
quote="bless"]
Cytat: "Barbarossa"

- zaden BSB nie moze wykupic dwuraka ani dodatkowej broni, nie ma jednak wzmianki o tym, ze takowej broni uzywa nie moze.


Sorry Bless, ale jak słyszę takie rzeczy to mnie krew zalewa. Zakaz wykupywania broni to dla Ciebie zupełnie coś innego niż zakaz jej używania??
Pomijając jakieś pseudologiczne wytłumaczenia jaki sens ma niby zakaz wykupywania skoro nie oznacza on równoczesnego zakazu używania?? Że jak se znajdzie na polu bitwy to może "po cichu" sobie wziąć  i rąbać na lewo i prawo??
To samo z łukiem na BSB. Kretynizm!

A jak już tak bardzo chcesz tłumaczeń logicznych i znowu wyskakujesz z tym zwykłym sztandarem w oddziale to CI powiem jeszcze raz że jest kolosalna różnica miedzy wielkim sztandarem bitewnym, a małym kijkiem ze szmatą, który można se do tyłka przytroczyć.
ttp://www.knightfight.pl/?ac=vid&vid=71017123

Offline swieta_barbara

Wardancer heroes - wardancer weapons - analiza kwestii.
« Odpowiedź #24 dnia: Listopad 06, 2006, 08:16:12 am »
Eh, slicznie. Niby bless ma racje, ale mi wstyd byloby uzywac takiego myku. To jest prawie jak legalne...
Jeźdźcy Hardkoru jada do oporu!

Shino

  • Gość
Wardancer heroes - wardancer weapons - analiza kwestii.
« Odpowiedź #25 dnia: Listopad 06, 2006, 09:59:50 am »
cgadzam sie z kacprem.. z ta t6ylko roznica, ze jak bym zauwazyl bsb z lukiem to takie opory przerd uzywaniem dwuraka na jedna bitwe by strasznie zmalaly ;)

Offline Scimitar

Wardancer heroes - wardancer weapons - analiza kwestii.
« Odpowiedź #26 dnia: Listopad 06, 2006, 10:10:35 am »
A ja używam BSB z łukiem i jest bardzo fajny ;)
cimi GG 4417905
Podziwiajcie mroczną gębę prawdziwego Dark Elfa ;)
http://www.kgb.draconis.prv.pl

KAZALI WYCIĄĆ CRISTIANO RONALDO - NO CO ZA KRAJ !! Jutro będzie coś lepszego :D

Offline swieta_barbara

Wardancer heroes - wardancer weapons - analiza kwestii.
« Odpowiedź #27 dnia: Listopad 06, 2006, 10:15:13 am »
Cytat: "Scimitar"
A ja używam BSB z łukiem i jest bardzo fajny ;)

Mozesz byc pewien, ze w bitwie z Toba ja i Shino wystawimy bsb bo i bedziemy machac dwurakiem :]
Jeźdźcy Hardkoru jada do oporu!

Offline Scimitar

Wardancer heroes - wardancer weapons - analiza kwestii.
« Odpowiedź #28 dnia: Listopad 06, 2006, 10:17:15 am »
Cytat: "swieta_barbara"
Cytat: "Scimitar"
A ja używam BSB z łukiem i jest bardzo fajny ;)

Mozesz byc pewien, ze w bitwie z Toba ja i Shino wystawimy bsb bo i bedziemy machac dwurakiem :]

BSB-czarnuch to moim zdaniem nie ma problemu by machał dwurakiem. Ma zasadę - uzbrojony po zęby - to niech z niej korzysta  ;) Nawet tarczy albo dwóch chopp może użyć  :lol:
cimi GG 4417905
Podziwiajcie mroczną gębę prawdziwego Dark Elfa ;)
http://www.kgb.draconis.prv.pl

KAZALI WYCIĄĆ CRISTIANO RONALDO - NO CO ZA KRAJ !! Jutro będzie coś lepszego :D

Offline bless

Wardancer heroes - wardancer weapons - analiza kwestii.
« Odpowiedź #29 dnia: Listopad 06, 2006, 03:58:19 pm »
Cytat: "Christos"

Sorry Bless, ale jak słyszę takie rzeczy to mnie krew zalewa.


Mnie ta kwestia jest w sumie obojetna, ale lubie siać zamęt. Cieszę się, że mogłem Ci pobudzić krążenie. ;)

Cytat: "Christos"

A jak już tak bardzo chcesz tłumaczeń logicznych i znowu wyskakujesz z tym zwykłym sztandarem w oddziale to CI powiem jeszcze raz że jest kolosalna różnica miedzy wielkim sztandarem bitewnym, a małym kijkiem ze szmatą, który można se do tyłka przytroczyć.


A u mnie, na ten przyklad, zwykłe sztandary sa czasem wieksze od sztandaru bitewnego... I co Ty na to powiesz? Bedziemy te kwestię rozstrzygali według wysywigu?  :D
img]http://i12.photobucket.com/albums/a235/blessio/bykomstop.gif[/img]

"Więc gdy się zdarzy chłopcom
Rasę napotkać obcą
Armatnie mięso zmienią
w krwisty befsztyk
Tak jest !"

 

anything