Jacku, wybacz, ale Szafa@poznan sugeruje mi brak logiki, a najwyraźniej albo
a) nie przeczytał tego co było do tej pory napisane, bo na poprzedniej stronie inny członek LS, Trocki, uważa (podpierając się tym uściśleniem), że trzeba robić weela, nawet jak nie jest konieczny
albo
b) nie wie, co jest w uściśleniu, sądząc, że jest tam zapis nakazujący szarże po prostej (albo przy najmniejszym weelu) podczas gdy, co udowodnił Trocki, jest tam co innego.
Szafa@poznan, jako że padłeś najwyraźniej ofiarą jakiejś propagandy, proszę, zapoznaj się z tematem i odnieś się do podstawowych argumentów:
1) Uściślenie jest wewnętrznie sprzeczne, raz nakazuje szarże po najkrótszej drodze, raz nakazuje obrót, nawet gdy nie jest potrzebny
2) Brak zasady wzajemności w uściśleniu, szarża na harcowników może wyglądać zupełnie inaczej niż szarża harcowników na ten sam oddział
3) Uściślono zasady szarży na skirmish na podstawie ogólnej zasady szarż, powinno uściślić się zasady wszystkich szarż.
innymi słowy
Stwierdzenie "możesz kręcić w celu dostawienia maksymalnej liczby modeli do walki" stwierdza jednoznacznie, że nie możesz kręcić w żadnej innej sytuacji. Jesli sie z tym nie zgadzasz - polecam jakis prosty podrecznik do logiki
jest prawdziwe wtedy, gdy zmienicie w ten sposób zasady wszystkich szarż.
Podpierając się logiką, jeżeli to, co napisałeś, odnosi się do wszystkich szarż (a jest to cytat z ogólnych zasad szarżowania) to błedne jest stosowanie go jedynie względem szarż na skirmish. Jakie jest bowiem zdarzenie przeciwne ?
Póki co, od grania zgodnie z uściśleniami, nikomu korona z głowy nie spadnie.
Jacku, poprawienie błędnego uściślenia jest znacznie prostsze niż granie na DMP wg tego babola. I nikomu od tego korona z głowy nie spadnie.
Przecież sam widzisz, że jest do niczego, potwierdziłeś to.
Co za problem je odpowiednio przeredagować ?!?