trawa

Autor Wątek: Orcs&Goblins 2200 - czy to da sobie radę???  (Przeczytany 1000 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Offline Luk_

Orcs&Goblins 2200 - czy to da sobie radę???
« dnia: Grudzień 11, 2004, 06:23:25 pm »
Załozyłm nowy temat gdyż w "rozpiski do oceny....." nikt praktycznie nie pisze. A ja potrzebował bym więcej komentarzy. :D

Ok więc chciałm się dowiedieć czy rospiska "mieszana" ma jakieś szanse w walce z innymi. Oczywiście wiem ze także umiejetności sa potrzebne hmm ale moze najpierw rospiska :D  :D

Orcs & Goblins - 2200 pts

Lords & Heroes

1) Orc Warboss on Boar – Ironskin Shield, light armour, Fumpa’s Club of Fumpin [227 pts]
2) Orc Big Boss – drogs dead ard armour, great axe [99 pts]
3) Orc Shaman – level 2, dispel scroll, dispel scroll [150 pts]
4) Goblin Shaman – level 2, dispel scroll, dispel scroll [140pts]

Core

1) 24 Orc Boyz – choppa, spear, comand, big’uns + war banner [269 pts]
2) 24 Orc Boyz – choppa, spear, comand + gork’s waaagh! Banner nogg’s [226 pts]
3) 29 Night Goblins – hand weapon, shield, muzyk + 3 fanatics [137 pts]
4) 5 Wolf riders – spera, shield, muzyk [66 pts]
5) 5 Wolf riders – spera, shield, muzyk [66 pts]

Special

1) 14 Orc Boar Boyz – hand wapon, spear, light armour, shield, comand + nogg’s banner of butchery [277 pts]
2) 2 goblin chariot – extra crew, spears [134 pts]
3) 2 goblin chariot – extra crew, spears [134 pts]
4) 2 goblin spear chukka [70 pts]

Rare

1) Giant [205 pts]

Total - 2200 pts

Pare słów:
Lord jezdz oczywiście w kawaleri. Taka kombinacja przedmiotów daje mu 3+ sejv i 4+ ward.
Heros w piechocie big uns. Kombinacja daje 6 siły i 1+ sejv.
Ork mag w drógiej piechocie
Goblin szamn w NG

Co do szmanów biorę ich 2 pozimowych gdyż nie tylko mają dispelować ale wspomagać małym waaaghiem. Sa tam dobre czary typu przezrzyty i pociski.

Nie interesuje mnie opcja typu 4 szamanów i strezlanko. Ma to byc uniwersalna rospa.  

Czekam na komentatrze

Offline Manfred

Orcs&Goblins 2200 - czy to da sobie radę???
« Odpowiedź #1 dnia: Grudzień 11, 2004, 06:29:22 pm »
jak na orków wydae mi się że zamało goblinów  :lol:  ale rozpiska inna niż wszytkie dlatego podoba mi się zawsze lubiłem armie gdzie jest więcej oków niż gobo
łamstwo powtórzone 1000 razy staje się prawdą

gratuluje tym którzy popierają kampannie przeciw Arabom
http://www.lgic.org/en/Israel-terrorism-on-lebanon.htm

Offline Matt

Orcs&Goblins 2200 - czy to da sobie radę???
« Odpowiedź #2 dnia: Grudzień 11, 2004, 08:08:28 pm »
przerzutów w małej waaagh nie ma :? i na turniej chyba lepiej wziac 3x2lvl szamanów goblińskich (albo NG)

Ja tam wole małe oddziały NG z max 1 fanatykiem... 3 z jednego oddzialu zbyt łatwo wywabić. a poza tym nie masz zadnego oddziału na przynętę.
Bardzo mało modeli jak na 2200 w O&G, dobrze wszystko podliczyłeś?. zabierz zwykłym orkom włócznie, zmniejsz oddział boarboyzów do 9 (skoro wsadzasz szefa to akurat) - oni wcale tak mocni nie są i szkoda tyle punktów w nich ładować... lepiej dołóż wolfridersów i szarzuj z boku jako wsparcie dla głównego oddziału dzików. I gdzie masz drugi rare? wez albo pump wagon (wypowiedzenie "2D6 z S4" robi duze wrazenie na przeciwnikach) albo troglagobów - świetni jako screen, aquatic i skirmisz pozwala im operować w dowolnym terenie i ten poison...
Aha, zwykłym boyzom nie mozesz dac sztandaru magicznego...
EJ GO W MIGDAŁ
ŻEBY KRZYK DAŁ!!!!

Offline Luk_

Orcs&Goblins 2200 - czy to da sobie radę???
« Odpowiedź #3 dnia: Grudzień 11, 2004, 08:50:02 pm »
zwykłym boyzom moge dać sztandar magiczny. Skoro biorę big unów to i oni jaki i ci co są na ich pokrycie mogą mieć sztandar do 50 pts.

Offline Cyel

Orcs&Goblins 2200 - czy to da sobie radę???
« Odpowiedź #4 dnia: Grudzień 11, 2004, 10:17:47 pm »
nie mogą... -_-' ...tylko Big'Uns mogą......

Offline cauliflower

Orcs&Goblins 2200 - czy to da sobie radę???
« Odpowiedź #5 dnia: Grudzień 11, 2004, 10:23:18 pm »
Tylko Big Unsi mogą , chyba że chodzi o kawalerie oraczą...
poza tym wszytko chyba już powiedział Matt, ta rozpiska jest rzeczywiscie bardzo łątwa do wymanerwrowania
i mógłbyś skorzystać z wolnego rare.....
ogolnie, śłucahj się Matta, a gorzej an tym nie wyjdziesz........ :)
Girls don't like boys, girls like cars and money..."

Offline Luk_

Orcs&Goblins 2200 - czy to da sobie radę???
« Odpowiedź #6 dnia: Grudzień 12, 2004, 08:18:28 am »
Hmmm a co powiecie na to: żeby orkowej piechocie pozostawić włóćnie i dać i m baner of butchery. tacy big guni z 20 atakami i herosem chyba sobie poradzi :?: Ale wtedy kawaleria nie miała by nic ciekawego.

I co to znaczy bardzo łatwa do wymanewrowania :?:

Ach i czy ktoś ma zasady do tych troglagobów.... :?:

Offline Manfred

Orcs&Goblins 2200 - czy to da sobie radę???
« Odpowiedź #7 dnia: Grudzień 12, 2004, 08:46:20 am »
łatwa do wymanewrowania znaczy tyle że armia która bedzie miała pare fastów łatwo zaatakuje twoje flanki lub porpostu okrążając cie a troglaby niestety nie mam kiedyś miałem white dwarfaz tymi rodzajami gobosów
łamstwo powtórzone 1000 razy staje się prawdą

gratuluje tym którzy popierają kampannie przeciw Arabom
http://www.lgic.org/en/Israel-terrorism-on-lebanon.htm

 

anything