trawa

Autor Wątek: skavenski bsb  (Przeczytany 811 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Shino

  • Gość
skavenski bsb
« dnia: Listopad 13, 2006, 01:39:24 pm »
czy jesli jest w tylnim szeregu dziala jego przerzut i +1 do cra?

do przerzutu to jest w rb fragment, ze

[...]this rule ceases to apply while the battle standard is fleeing or if he is hiding at the back of a unit instead of fighting[...]

na stronie 82...

JJ

  • Gość
skavenski bsb
« Odpowiedź #1 dnia: Listopad 13, 2006, 01:56:13 pm »
str 10 AB Skaven;

Battle Standards have the same effect that they would have if they were in the first rank.

Już nie przesadzaj z tymi poszukiwaniami dziur w całym serze...... :roll: