trawa

Autor Wątek: Spustoszone ZiemiE 2'Reload  (Przeczytany 4186 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

FMD COM.X

  • Gość
Spustoszone ZiemiE 2'Reload
« dnia: Lipiec 08, 2006, 01:42:11 pm »
Festiwal Myśli Drukowanej COM.X

19.11.2006 LARP ASG – Spustoszone ZiemiE 2'Reload

Wszystkich zainteresowanych, chciałbym zaprosić na LARPA, organizowanego jako jedna z imprez towarzyszących "Festiwalowi Myśli Drukowanej COM.X". Jest to druga edycja LARPA w klimacie postapokaliptycznym pod tytułem "Spustoszone Ziemie 2'RELOAD".
LARP będzie odbywał się z użyciem replik ASG.

Koszt LARPa: 20 zł (zniżki: o 5 zł dla uczniów i studentów, o 5 zł dla grup zorganizowanych od 5 osób, czyli minimalna kwota kosztu LARPa to 10 zł)

Data: 19.11.2006.

Godzina rozpoczęcia: 10.00

Lokacja gry: Szczecin, Bezrzecze

Dojazd na lokację gry: Z centrum miasta najlepiej dojechać tramwajem 7 lub 5 jadąc na przystanek końcowy Krzekowo, tam wsiadamy w autobus 74, wysiąść na przystanku Koralowa. Na mapce czerwone to trasa autobusu z kierunkiem jazdy z Krzekowa. Zaznaczony przystanek Koralowa. Dalej idziemy pieszo tak jak niebieska linia. Numer 1 to miejsce zbiórki.

Mapa okolicy: http://www.vest.pl/foto/bz.jpg


Zasady do Spustoszonych Ziem 2:
Wersja online zasad znajduje się na stronie Festiwalu:
http://www.fmd.v.pl/larp.php

Zasady do ściągnięcia w PDF są dostępne pod nast. adresem:
http://www.vest.pl/foto/zasady.rar

Karty postaci w Excelu można ściągnąć pod tym adresem (bardzo ułatwiają tworzenie postaci):
http://www.fmd.v.pl/larp.php?id=karty


Klimat:
Jest rok 2142.
Spod popiołów i pogorzelisk świat budzi się do swego nowego, kalekiego życia.
Ci, dla których los nie okazał się łaskawym i pozostawił ich przy życiu, długo nie otrząsną się z koszmaru zagłady - nuklearnej apokalipsy, która wypaliła na kartach historii swe krwawe i złowrogie imię.
Pożoga – tak ludzie nazwali kataklizm. W ciągu zaledwie kilku godzin tętniące życiem miasta zamieniły się w kalekie, opuszczone gruzowiska, wyciągające ku niebu w oskarżycielskim geście palce popalonych, stalowych konstrukcji. Większość lasów, pól i łąk zmieniła się w spopieloną, martwą pustynię. Gdzie nie dotarły płomienie ognia, tam mordercze promienie zebrały swe ponure żniwo.
Natura jednak nie znosi pustki. Pogrążony w chaosie świat walczy o nową tożsamość. Na zgliszczach starego porządku budowany jest nowy.
Stare społeczeństwa walczą o przetrwanie. Rozczłonkowane struktury administracyjne Rzeczypospolitej łączą swe wysiłki w wielkim przedsięwzięciu odbudowy Państwa Polskiego. Wraz z nimi misji tej podjęły się siły zbrojne, których niedobitki wyległy z głębi betonowych schronów. Nie łatwe to jednak zadanie, zwłaszcza że gdy oni czekali w ukryciu, ludzie pozostawieni samym sobie odnaleźli swój własny sposób na przetrwanie. Sposób nierzadko gwałtowny...


więcej:
www.fmd.v.pl
www.comx.v.pl

Offline Fryta

Spustoszone ZiemiE 2'Reload
« Odpowiedź #1 dnia: Październik 28, 2006, 04:27:55 pm »
Zasady tworzenia postaci są już na stonie LARPA, zapraszamy wszystkichchętnych do wysyłania zgoszeń.




he real power is never given, it is taken!

Offline Fryta

Spustoszone ZiemiE 2'Reload
« Odpowiedź #2 dnia: Listopad 05, 2006, 08:20:32 pm »
Istotna wiadomosc dla graczy nie posiadajacych replik ASG: aby wziaść udział w LARPie nie trzeba posiadać repliki.

W scenariuszu, ludnosc pochodzaca z Wolnego Miasta nie moze posiadac broni strzeleckiej za wyjatkiem policji, dodatkowo, poza głównym scenariuszem, mieszkancy miasta będą mieli swoją wewnetrzną intrygę.
he real power is never given, it is taken!

Offline Fryta

Spustoszone ZiemiE 2'Reload
« Odpowiedź #3 dnia: Listopad 13, 2006, 07:53:02 am »
Informacja z ostatniej chwili. Przez cały czas staraliśmy się o pozwolenie na przeprowadzenie LARPA na z poligonie wojskowym w Szczecinie i ostatecznie udało nam się to pozwolenie uzyskać. Stąd, gra 19.11.2006 odbędzie się nie na Bezrzeczu, tylko na poligonie wojskowym. Myślę że wielu z was ciekawa jest nowego terenu :)

Ze zmianą lokacji, związana jest zmiana godzin trwania gry:
Godzina rozpoczęcia: 9.00
Godzina zakończenia: 15.00

Lokacja gry: Szczecin, Poligon Wojska Polskiego przy ul. Szafera
Dojazd na lokację gry:
Z centrum miasta najlepiej dojechać tramwajem 7 lub 5 jadąc na przystanek końcowy Krzekowo, lub tramwajem 1 i 9. Ulicą Szafera lub szeroką można dojść do drogi dojazdowej na poligon (zaznaczona na mapie).
Mapa okolicy: http://www.vest.pl/foto/poligon.jpg

Zapraszam do składania zgłoszeń, jest juz ok. 25-30 osób
 
Info dodatkowe odnośnie scenariusza: w scenariuszowym mieście, zabronione jest posiadanie, noszenie i używanie broni. Dlatego, każda ekipa z replikami ASG, przy wejściu do miasta, musi zabezpieczyć broń i wyjąć z niej magazynki. Broń traktuje się jakby była zdana, nie chcemy nikomu fizycznie zabierać i przechowywać replik, ale broń pod żadnym pozorem nie może być użyta w obrębie miasta, gdyż gracze jej nie posiadają. Przy opuszczaniu miasta, broń jest oddawana i wtedy gracze mogą jej używać.
he real power is never given, it is taken!