Autor Wątek: Uzbrojenie BSB  (Przeczytany 6402 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

JJ

  • Gość
Uzbrojenie BSB
« dnia: Listopad 11, 2006, 12:04:34 am »
Cytat: "Bigpasiak"


co z reszta moich pytan?


Drogi Bigpasiaku.

Pozostałe Twoje pytania są podobnego rodzaju - omawiane od lat.
Np kwestie Magicznego łuku na BSB lub dwuraków wbrew pozorom nie mają ze sobą nic wspólnego - jedne są expressis verbis zakazane, drugie nie.  
Ponadto jako gracz WE mógłbyś trochę lepiej pamiętać co jet napisane w AB do WE w kwestii łuku dla BSB.

Dobranoc, do niebawem. :)

JJ

  • Gość
Uzbrojenie BSB
« Odpowiedź #1 dnia: Listopad 11, 2006, 06:03:03 pm »
Cytat: "Bigpasiak"

JJ a dlaczego Tobie dwurak i luk sie tak roznia pod wzgledem zasad?(oczywiscie nie chodzi mi o to ze jedno strzela drugie wali w hth... :roll: ) czy mozesz jedna reka strzelac z luku? bo skoro mozna kupic mu magiczny luk to i magiczny dwurak mozna...?


Pawle, litość obca sercu Twemu...
Magicznego dwuraka nie można - co jest napisane.
Łuk nie jest oburęczny. Cięciwę naciągam  magicznie, albo przyrodzeniem. Od roku, w kilkunastu tematach.

Offline Bigpasiak

Uzbrojenie BSB
« Odpowiedź #2 dnia: Listopad 11, 2006, 06:28:30 pm »
od teraz Pasiak Bezlitosny  ;)

oczywiscie do stanowiska sie ustosunkuje ale uwazam to za glupote... bo to nigdzie nie jest napisane :P rownie dobrze mozna uwazac ze dwurak magiczny jest wystarczajaco lekki ze uzywa sie go jednoracz... dobra juz dobra koncze... jednak dalej jest to irracjonalne... :P magicznie naciagany luk... to moge wziac tez zwyklego i strzelac jeszcze normalnym skoro magiczny sam strzela??? :P 8)
o prostu musialem to miec...

Cytat: "JJ"
Cytat: "Romano"
Czy mozna grac elementalami ajesli tak to w jakich armiach??


Poddaje sie.

Co to są Elementale w WFB?

Jankiel

  • Gość
Uzbrojenie BSB
« Odpowiedź #3 dnia: Listopad 11, 2006, 07:34:59 pm »
Cytuj
JJ a dlaczego Tobie dwurak i luk sie tak roznia pod wzgledem zasad?(oczywiscie nie chodzi mi o to ze jedno strzela drugie wali w hth...  )

Bo dwurak jest bronią dwuręczną. Łuk nie (gdyz zasada "broń dwuręczna" tyczy się jedynie broni do walki wręcz, nie broni strzeleckich).

Offline Asassello

Uzbrojenie BSB
« Odpowiedź #4 dnia: Listopad 12, 2006, 12:51:04 am »
Cytat: "Trocki"
Cytuj
JJ a dlaczego Tobie dwurak i luk sie tak roznia pod wzgledem zasad?(oczywiscie nie chodzi mi o to ze jedno strzela drugie wali w hth...  )

Bo dwurak jest bronią dwuręczną. Łuk nie (gdyz zasada "broń dwuręczna" tyczy się jedynie broni do walki wręcz, nie broni strzeleckich).
smieszna sytuacja z tym lukiem i naprawde irracjonalna..
jesli luk sam sie naciaga to dlaczego BSB nie moze trzymac tarczy np na nodze czy tylku  ..albo wlaczyc magicznym druwakiem za pomoca nog stojac na tej jednej wolnej rece... oczywiscie wtedy tarcza na tylku (-> zart ;) )

no ale jak glupie to by nie bylo to ten luk jest zgodny z zasadmi (bo w zasadach nie napisali ze luk wymaga używania dwoch rak :/ )

Sukces nigdy nie jest ostateczny. Porażka nigdy nie jest totalna. Liczy się tylko odwaga.

***      KULT - wymaga ofiar      ***

Shino

  • Gość
Uzbrojenie BSB
« Odpowiedź #5 dnia: Listopad 12, 2006, 01:00:10 am »
Cytat: "JJ"
Cytat: "Bigpasiak"

JJ a dlaczego Tobie dwurak i luk sie tak roznia pod wzgledem zasad?(oczywiscie nie chodzi mi o to ze jedno strzela drugie wali w hth... :roll: ) czy mozesz jedna reka strzelac z luku? bo skoro mozna kupic mu magiczny luk to i magiczny dwurak mozna...?


Pawle, litość obca sercu Twemu...
Magicznego dwuraka nie można - co jest napisane.
Łuk nie jest oburęczny. Cięciwę naciągam  magicznie, albo przyrodzeniem. Od roku, w kilkunastu tematach.



hmmm a mozna mu dac magiczny luk (albo dwa jesli jest taki co na to pozwala.. tzn. nie zajmuje slota magic weapon) i zwykly zeby strzelal 2 razy na ture? bo bedzie mial 2 bronie...

Offline Christos

Uzbrojenie BSB
« Odpowiedź #6 dnia: Listopad 12, 2006, 09:29:13 am »
Fakt temat tak stary jak stara jest głupota ludzka.
Skoro BSB moze miec łuk to nie widze problemu zeby miał additional hand weapon. NIGDZIE nie jest napisane że additional hand weapon "requires two hands". Ba w sumie to i moge równoczesnie na innym bohaterze używać tarczy i dwóch hand weaponów. Nie widze przeciwskazań.
ttp://www.knightfight.pl/?ac=vid&vid=71017123

Barbarossa

  • Gość
Uzbrojenie BSB
« Odpowiedź #7 dnia: Listopad 12, 2006, 10:47:44 am »
Cytat: "Christos"
Fakt temat tak stary jak stara jest głupota ludzka.
Skoro BSB moze miec łuk to nie widze problemu zeby miał additional hand weapon. NIGDZIE nie jest napisane że additional hand weapon "requires two hands". Ba w sumie to i moge równoczesnie na innym bohaterze używać tarczy i dwóch hand weaponów. Nie widze przeciwskazań.


"May not choose non-magical equipment other than light armour"
s.56, zasady broni, s 53, requires two hands.

Offline nazgob

Uzbrojenie BSB
« Odpowiedź #8 dnia: Listopad 12, 2006, 11:09:54 am »
Cytat: "Barbarossa"

"May not choose non-magical equipment other than light armour"
s.56, zasady broni, s 53, requires two hands.


Czyli nie może dokupić nic niemagicznego oprocz zbroi. A Black Orc ma dwuraka i dwie choppy na wyposażeniu bazowym ;)

JJ

  • Gość
Uzbrojenie BSB
« Odpowiedź #9 dnia: Listopad 12, 2006, 11:13:05 am »
Cytat: "nazgob"
Cytat: "Barbarossa"

"May not choose non-magical equipment other than light armour"
s.56, zasady broni, s 53, requires two hands.


Czyli nie może dokupić nic niemagicznego oprocz zbroi. A Black Orc ma dwuraka i dwie choppy na wyposażeniu bazowym ;)


Tak, wiemy.
Ma. ale nie może "choose" czyli wybrać by używać.
Patrz uściślenia.

Barbarossa

  • Gość
Uzbrojenie BSB
« Odpowiedź #10 dnia: Listopad 12, 2006, 12:18:58 pm »
Jest napisane choose, czyli wybrać. Interpretujemy to również w odniesieniu do zasad "armed to da teef" - may CHOOSE to fight with a great weapon, two chopaas itd."

Offline bless

Uzbrojenie BSB
« Odpowiedź #11 dnia: Listopad 12, 2006, 04:56:18 pm »
Skoro "may choose" to ja wybieram, ze walcze dwurakiem, albo dwiema choppami. W Waszej interpretacji tego wyboru nie ma.
Poskornie czuje, ze cos tu jest nie tak.
img]http://i12.photobucket.com/albums/a235/blessio/bykomstop.gif[/img]

"Więc gdy się zdarzy chłopcom
Rasę napotkać obcą
Armatnie mięso zmienią
w krwisty befsztyk
Tak jest !"

Offline swieta_barbara

Uzbrojenie BSB
« Odpowiedź #12 dnia: Listopad 12, 2006, 06:19:24 pm »
Tez sie nad tym zastanwialem, nawet przeczytalem na te okolicznosc oba ustepy w armybooku:
At the start of each combat, a unit of Black Orcs can choose to fight either with single choppa (in case they have shields), two choppas or with a great weapon. If a Black Orc character chooses a magic weapon, he loses the benefit of this special rule.
I kolejny:
The battle standard bearer cannot choose any non-magical equpiment except for light or heavy armour as appropriate. They may be mounted as normal

I tak, jak dla mnie poprzez analogie do pewnego stopnia mozna przyznac blessowi racje: choose a magic weapon, to wlasnie wykupienie magicznej broni. Ale w przypadku czarnucha nie musi on wykupywac juz zadnej broni, bo jego koszt jest wydatnie podniesiony i ma te bronie z zasady specjalnej.

Wydaje mi sie, ze powinien moc korzystac z dwuraka chocby dlatego, ze earthshaker nie spowalnia lataczy. To nie jest ekwipunek, ktory wykupuje sie orkowi, ale specjalna zasada rasowa, ktora umozliwia mu walke za pomoca szambernastorecznej broni.

Czarnuch kosztuje 85 pts, 15 wiecej niz zwykly ork. Wykupienie mu sztandaru nie jest tansze jak to ma miejsce w przypadku we noble, kiedy luk go stania. Jak to, spytam: mam placic 15 pts za mozliwosc wykupienia ha, quell animosity i 1 wiecej ws? Looool!!!

Z drugiej strony uwazam, ze bretonski bsb powinien miec zakaz wykupywania wyrmlance, a welficki luku. Dlatego uwazam, ze nieslusznie umozliwiono tym dwom rasom korzystanie z full opcji klimatyzacji i masturbacji, a czarnuchowi nie. [/b]
Jeźdźcy Hardkoru jada do oporu!

szafa@poznań

  • Gość
Uzbrojenie BSB
« Odpowiedź #13 dnia: Listopad 12, 2006, 09:41:39 pm »
1 punkt wsa wiecej to juz 10 punktów ;)
mozliwosc brania light armoura i quell animosity - BEZCENNE ;)

15 punkto za te trzy rzeczy to dobry biznes.

Offline TomCio

  • Zbrojmistrz bracki
  • *****
  • Wiadomości: 1 139
  • Total likes: 0
  • Płeć: Mężczyzna
  • Goryl we mgle
Uzbrojenie BSB
« Odpowiedź #14 dnia: Listopad 12, 2006, 09:51:55 pm »
Za 15 pkt to jest 1+WS, 1+S i  +1I.
przykucnął z twarzą o kilka cali od tropu, a potem wpatrzył się w półmrok poszycia..

 

anything