Autor Wątek: Uzbrojenie BSB  (Przeczytany 6406 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

szafa@poznań

  • Gość
Uzbrojenie BSB
« Odpowiedź #15 dnia: Listopad 13, 2006, 07:38:27 am »
i to jest niedoszacowane jeszcze bardziej ;)

Offline swieta_barbara

Uzbrojenie BSB
« Odpowiedź #16 dnia: Listopad 13, 2006, 07:56:29 am »
Cytat: "szafa@poznań"
1 punkt wsa wiecej to juz 10 punktów ;)
mozliwosc brania light armoura i quell animosity - BEZCENNE ;)

15 punkto za te trzy rzeczy to dobry biznes.


Sugerujesz, ze zasada Armed to da Teef jest u bo za free? Watpie. A skoro juz za nia place, to chce z niej korzystac.
Jeźdźcy Hardkoru jada do oporu!

Offline Bachmat

Uzbrojenie BSB
« Odpowiedź #17 dnia: Listopad 13, 2006, 08:09:49 am »
Cytat: "swieta_barbara"
Cytat: "szafa@poznań"
1 punkt wsa wiecej to juz 10 punktów ;)
mozliwosc brania light armoura i quell animosity - BEZCENNE ;)

15 punkto za te trzy rzeczy to dobry biznes.


Sugerujesz, ze zasada Armed to da Teef jest u bo za free? Watpie. A skoro juz za nia place, to chce z niej korzystac.


I jak najbardziej możesz - gdy tylko BSB straci sztandar, a przeżyje ;)
Nieporuszony niczym góra, niepowstrzymany niczym ogień, spokojny niczym las, zwinny niczym wiatr. Na niebie i na ziemi tylko mnie należy się podziw."

- Motto na sztandarze Takeda Shingen

szafa@poznań

  • Gość
Uzbrojenie BSB
« Odpowiedź #18 dnia: Listopad 13, 2006, 09:37:18 am »
a ja mam na rydwanie bestigora z dwurakiem, wartego co najmniej 12 punktow.

jak wsadze lorda na rydwan, to bestigor znika i lord zajmuje jego miejsce. To nieuczciwe! płacę za tego bestigora! przeciez nie jest za darmo! parafrazując...
Cytuj
A skoro juz za niego place, to chce z niego korzystac.


nikt nie powiedzial ze zycie jest sprawiedliwe :)

Offline M|ke

Uzbrojenie BSB
« Odpowiedź #19 dnia: Listopad 13, 2006, 04:59:36 pm »
Cytat: "Bachmat"
I jak najbardziej możesz - gdy tylko BSB straci sztandar, a przeżyje ;)

poprawcie mnie jesli sie myle ale bsb traci sztandar tylko kiedy zginie, right?  :oops:
...kółko super wyjebanych pod niebiosa snobów(patrz Bastion)..."
Czesc jestem Michal! Mam 18 lat ja w przeciwienstwie do innych jestem po prostu wyjebany pod niebiosa, a moj snobizm przejawia sie tym ze uzywam niestandardowych smile'ow : X

Offline GoluS

Uzbrojenie BSB
« Odpowiedź #20 dnia: Listopad 13, 2006, 05:13:41 pm »
Cytat: "M|ke"
Cytat: "Bachmat"
I jak najbardziej możesz - gdy tylko BSB straci sztandar, a przeżyje ;)

poprawcie mnie jesli sie myle ale bsb traci sztandar tylko kiedy zginie, right?  :oops:
W VII edycji sie zmienilo. Traci tak jak normalny SB (nie zdany brejk).
alo

Offline Bigpasiak

Uzbrojenie BSB
« Odpowiedź #21 dnia: Listopad 13, 2006, 05:45:59 pm »
wiem ze uznacie ze sie czepiam ale: piszecie ze mozna brac magiczny odpowiednik jesli jest zakazany niemagiczny tak? w przypadku luku oczywiscie dla BSB co wyraznie jest zaznaczone w AB do WE( ze nie moze brac luku) w takim razie dlaczego nie mozna uzywac magicznego dwuraka idac ta interpretacja? jesli mozna cos zrobic powolujac sie na konkretna zasade to i w innym przypadku takze... BSB nie moze uzywac normalnego dwuraka ani dodatkowej broni... normalnej... znaczy ze moze magiczna?  ;)
wiem ze co poniektorzy maja mnie za bezlitosnego i bezdusznego bo draze ten temat ale chce go do konca wyjasnic. tym razem nie powoluje sie na bezsensownosc tego a na konkretna analogie  ;)  :D
o prostu musialem to miec...

Cytat: "JJ"
Cytat: "Romano"
Czy mozna grac elementalami ajesli tak to w jakich armiach??


Poddaje sie.

Co to są Elementale w WFB?

Offline jagal

Uzbrojenie BSB
« Odpowiedź #22 dnia: Listopad 13, 2006, 06:26:40 pm »
Cytat: "Bigpasiak"
wiem ze uznacie ze sie czepiam ale: piszecie ze mozna brac magiczny odpowiednik jesli jest zakazany niemagiczny tak? w przypadku luku oczywiscie dla BSB co wyraznie jest zaznaczone w AB do WE( ze nie moze brac luku) w takim razie dlaczego nie mozna uzywac magicznego dwuraka idac ta interpretacja? jesli mozna cos zrobic powolujac sie na konkretna zasade to i w innym przypadku takze... BSB nie moze uzywac normalnego dwuraka ani dodatkowej broni... normalnej... znaczy ze moze magiczna?  ;)
wiem ze co poniektorzy maja mnie za bezlitosnego i bezdusznego bo draze ten temat ale chce go do konca wyjasnic. tym razem nie powoluje sie na bezsensownosc tego a na konkretna analogie  ;)  :D


a ja się z Tobą zgadzam :P trzeba być konsekwentym nie ;)?
quote="RoMaN Lord of the Druchii"]siema chce byc PG



 Według mnie nigdy nie kozacze ale ok.[/quote]

Pzdr

jagal

Shino

  • Gość
Uzbrojenie BSB
« Odpowiedź #23 dnia: Listopad 13, 2006, 06:54:39 pm »
tak dla bretonskich questow z sword of the quest czy tez bruiserow z chocby siegebreakerem ;)  ;)

Barbarossa

  • Gość
Uzbrojenie BSB
« Odpowiedź #24 dnia: Listopad 13, 2006, 07:40:28 pm »
Cytat: "Bigpasiak"
wiem ze uznacie ze sie czepiam ale: piszecie ze mozna brac magiczny odpowiednik jesli jest zakazany niemagiczny tak? w przypadku luku oczywiscie dla BSB co wyraznie jest zaznaczone w AB do WE( ze nie moze brac luku) w takim razie dlaczego nie mozna uzywac magicznego dwuraka idac ta interpretacja? jesli mozna cos zrobic powolujac sie na konkretna zasade to i w innym przypadku takze... BSB nie moze uzywac normalnego dwuraka ani dodatkowej broni... normalnej... znaczy ze moze magiczna?  ;)
wiem ze co poniektorzy maja mnie za bezlitosnego i bezdusznego bo draze ten temat ale chce go do konca wyjasnic. tym razem nie powoluje sie na bezsensownosc tego a na konkretna analogie  ;)  :D


Jak mnie męczy to, że zamiast wziąć i przeczytać RB to mówisz nam, co my mówimy :P

Otóż nigdzie nie jest napisane, że można brać magiczny odpowiednik jeśli jest zakazany niemagiczny. Np. w wypadku zbroi i tarcz coś takiego byłoby sprzeczne z RB. Natomiast przyjmijcież wreszcie do wiadomości, że magiczna broń nie jest taka, jak się "nazywa" i z punktu widzenia zasad magiczny łuk może być magicznym bumerangiem albo kamyczkiem do rzucania.

W RB jest napisane, że  magiczna broń, o ile nie zostało wyraźnie napisane inaczej (czyli np. "counts as a great weapon") traci wszystkie swoje zwykłe zasady. I nie ma żadnych ograniczeń jej brania. Dlatego m.in. bretońskie lance, które nie są lancami, tylko magicznymi hand weaponami dającymi +2 do S w trakcie szarży i jakiś dodatkowy bonus, mogą być brane przez BSB.

Powyższa zasada dotyczy tylko broni.

Offline Bigpasiak

Uzbrojenie BSB
« Odpowiedź #25 dnia: Listopad 14, 2006, 08:52:11 am »
Cytat: "Barbarossa"
Cytat: "Bigpasiak"
wiem ze uznacie ze sie czepiam ale: piszecie ze mozna brac magiczny odpowiednik jesli jest zakazany niemagiczny tak? w przypadku luku oczywiscie dla BSB co wyraznie jest zaznaczone w AB do WE( ze nie moze brac luku) w takim razie dlaczego nie mozna uzywac magicznego dwuraka idac ta interpretacja? jesli mozna cos zrobic powolujac sie na konkretna zasade to i w innym przypadku takze... BSB nie moze uzywac normalnego dwuraka ani dodatkowej broni... normalnej... znaczy ze moze magiczna?  ;)
wiem ze co poniektorzy maja mnie za bezlitosnego i bezdusznego bo draze ten temat ale chce go do konca wyjasnic. tym razem nie powoluje sie na bezsensownosc tego a na konkretna analogie  ;)  :D


Jak mnie męczy to, że zamiast wziąć i przeczytać RB to mówisz nam, co my mówimy :P

Otóż nigdzie nie jest napisane, że można brać magiczny odpowiednik jeśli jest zakazany niemagiczny. Np. w wypadku zbroi i tarcz coś takiego byłoby sprzeczne z RB. Natomiast przyjmijcież wreszcie do wiadomości, że magiczna broń nie jest taka, jak się "nazywa" i z punktu widzenia zasad magiczny łuk może być magicznym bumerangiem albo kamyczkiem do rzucania.

W RB jest napisane, że  magiczna broń, o ile nie zostało wyraźnie napisane inaczej (czyli np. "counts as a great weapon") traci wszystkie swoje zwykłe zasady. I nie ma żadnych ograniczeń jej brania. Dlatego m.in. bretońskie lance, które nie są lancami, tylko magicznymi hand weaponami dającymi +2 do S w trakcie szarży i jakiś dodatkowy bonus, mogą być brane przez BSB.

Powyższa zasada dotyczy tylko broni.


 :shock:  :shock:  :shock: no chyba zartujesz! jesli cos ma w nazwieBOW of Loren to dla Was to kamyczek czy bymerang? jesli nazwa nie wskazuje na konkretna przynaleznosc danego przedmiotu do okreslonej grupy to jest to chyba zart i w takim razie spokojnie moge wziac ''kamyczek'' i longbow normalny... czy tak? w takim razie dlaczego potrzeba luku do HoDA? przeciez to garsc zuconych kamieni na 30''?
o prostu musialem to miec...

Cytat: "JJ"
Cytat: "Romano"
Czy mozna grac elementalami ajesli tak to w jakich armiach??


Poddaje sie.

Co to są Elementale w WFB?

Offline grzech76

Uzbrojenie BSB
« Odpowiedź #26 dnia: Listopad 14, 2006, 09:38:09 am »
Cytat: "Bigpasiak"

 :shock:  :shock:  :shock: no chyba zartujesz! jesli cos ma w nazwieBOW of Loren to dla Was to kamyczek czy bymerang? jesli nazwa nie wskazuje na konkretna przynaleznosc danego przedmiotu do okreslonej grupy to jest to chyba zart i w takim razie spokojnie moge wziac ''kamyczek'' i longbow normalny... czy tak? w takim razie dlaczego potrzeba luku do HoDA? przeciez to garsc zuconych kamieni na 30''?


nie no... też mi się nie podoba łuk na BSB i dlatego go nie biorę nigdy, ale twoje zarzuty są poniekąd wkurzajace już nawet mnie - wiecznego malkontenta.

to, że coś ma w nazwie BOW czy SPEAR, nie znaczy, ze włucznią jest, co już było wyjaśniane przy kodeksie WE - jedna z broni ze SPEAR  w nazwie nie jest włucznią, co z tego co pamiętam przyznało też GW.

To, że HoDA wymaga łuku, jest napisane przy przedmiocie, więc nie masz się o co czepiać w tym przypadku.

a co do broni, to chyba najlepiej posłużyć się Orkowym podręcznikiem, gdzie w nazwach występuje wiele ciekawych słów, które nie wyznaczają tego, czym dana broń jest wedle zasad, prawda?

zastanawiam się tylko, jak w takim przypadku będą sędziowie patrzyli na adekwatność figurki, jeżeli bohater będzie miał Bow of Loren a ja będę się tłumaczył, że nie ma go na figurce, bo to są magiczne kamienie które ma w kieszeni... dostanę pełną adekwatność czy nie?

Shino

  • Gość
Uzbrojenie BSB
« Odpowiedź #27 dnia: Listopad 14, 2006, 11:18:31 am »
to direwolf tak ocenil... a co do orkow to  axy cluby swordy daggery nie maja wwfb specjalnych zasad... licza sie wszystkie jako handweapon

Offline grzech76

Uzbrojenie BSB
« Odpowiedź #28 dnia: Listopad 14, 2006, 11:39:53 am »
Cytat: "Shino"
to direwolf tak ocenil...


a to przepraszam

Cytuj
a co do orkow to  axy cluby swordy daggery nie maja wwfb specjalnych zasad... licza sie wszystkie jako handweapon


no tak, tylko chodzi o to, jakie to to wszystko ma ciekawe nazwy (tak ciekawe, że z pamięci nie przytoczę), a w rzeczywistości jest "hand weaponem" o sprecyzowanych właściwościach w opisie.

ja osobiście nigdy nie używam łuku na BSB. tym bardziej, że przy bow of loren pisze, że jest to długi łuk z tym, że może sobie postrzelać kilka razy.

uważam, że takie czepianie się suchego braku zapisku o tym, że nie pisze przy nim "count as" jest złe, zwłaszcza, gdy w opisie przedmiotu własnie pisze, że jest magicznym łukiem, a nie że "count as łuk" ;-P

wydaje mi się, że kierowanie się zdrowym rozsądkiem jest lepszym rozwiązaniem w tej kwestii (w innych już bywa różnie :-) ).

No i gdy widze u przeciwnika tak śmieszną kombinację to po prostu śmiać mi się tylko chce...
Każdy szanujący się dowódca leśnych elfów nie zrobiłby takiego głupstwa by uwazać święty łuk z loren za niełuk.
Natomiast z graczami jak to z graczami... oni wiedzą swoje.

Shino

  • Gość
Uzbrojenie BSB
« Odpowiedź #29 dnia: Listopad 14, 2006, 11:44:38 am »
tez tak uwazam i sie z toba zgadzam....

ja jeszcze tlyko od siebie zadam pytanie...

czy mozna miec crook & flail of radiance na icon bearerze lub tez na mumii z tarcza?