trawa

Autor Wątek: Uzbrojenie BSB  (Przeczytany 6423 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Offline Bigpasiak

Uzbrojenie BSB
« Odpowiedź #45 dnia: Listopad 14, 2006, 10:40:33 pm »
Cytat: "JJ"
Cytat: "Scimitar"
No z tym zabronieniem dwuraka u Czarnucha to trochę moim zdaniem głupie, skoro dopuszcza się łuki na BSB WE, czy też lance u BSB bretki. Albo rybka albo pipka (czyli albo dopuszczamy wszystko z tch 3ech, albo nic). Po prostu przesłanki, które podajecie na przykład tego, że Czarnuch BSB nie może dwuraka używać są nie mniej mętne niż to z lancą u Bretki, czy łukiem BSB.


To nie na moje nerwy.
Wojtku - dwuraka BSB nie może używać, bo ma zakaz używania broni dwuręcznej i tarczy, również magicznych.
Łuk, lanca, proca, dmuchawka, dzida, włócznia, pistolet, kusza - NIE SĄ  DWURĘCZNE i nie są tarczami, ani nie mają wbudowanuch tarcz czy dodatkowych broni.  
Spadam.


Tylko sie nie denerwuj JJ  ;) bo ja naprawde chcialbym zobaczyc Ciebie strzelajacego z jednego z zaznaczonych, jedna reka... oczywiscie naturalnych rozmiarow :D  :D  :D  8)
o prostu musialem to miec...

Cytat: "JJ"
Cytat: "Romano"
Czy mozna grac elementalami ajesli tak to w jakich armiach??


Poddaje sie.

Co to są Elementale w WFB?

JJ

  • Gość
Uzbrojenie BSB
« Odpowiedź #46 dnia: Listopad 14, 2006, 10:58:36 pm »
Cytat: "Bigpasiak"
[Tylko sie nie denerwuj JJ  ;) bo ja naprawde chcialbym zobaczyc Ciebie strzelajacego z jednego z zaznaczonych, jedna reka... oczywiscie naturalnych rozmiarow :D  :D  :D  8)



Na turniejach nie mogę. Ponadto musiłbym sprawdzić czy jeszcze daję radę. Lata lecą.
Kiedyś to "O tak,łuk trzymałem. A teraz? Ręce nie te...

Shino

  • Gość
Uzbrojenie BSB
« Odpowiedź #47 dnia: Listopad 14, 2006, 11:11:13 pm »
Cytat: "Trocki"
W strzelaniu może.


to czy w takim wypadku sie w strzelaniu broniu, ktore ewidentnie uzywaja dwoch rak licza jako jednoreczne?

Offline Inkwizytor83

Uzbrojenie BSB
« Odpowiedź #48 dnia: Listopad 15, 2006, 08:15:38 am »
PEwnie tak. Tylko spróbuj strzelić ze średniowiecznej kuszy trzymając ją jednorącz. Z obecnej kuszy oddziałów specjalnych jet to trudne, a co dopiero z topornego kawałka drewna i żelaza. Albo z łuku.

Cytuj
Łuk, lanca, proca, dmuchawka, dzida, włócznia, pistolet, kusza - NIE SĄ DWURĘCZNE


Zgodnie z tym, co napisałeś, to ahw BSB też może używać-wszak hw nie jest dwuręczny, a drugą broń może trzymać, np. w zębach (szczególnie orki, bo duże szczęki mają) ;)
ie ma twardych Elfów. Są tylko źle trafione :D

Niedługo zaatakuje nas Kosmiczna Lejąca się Galaretka

http://s2.darkpirates.onet.pl/c.php?uid=43714

Jankiel

  • Gość
Uzbrojenie BSB
« Odpowiedź #49 dnia: Listopad 15, 2006, 08:36:54 am »
Cytuj
o czy w takim wypadku sie w strzelaniu broniu, ktore ewidentnie uzywaja dwoch rak licza jako jednoreczne?

To bez znaczenia. Nie ma podziału na bronie strzeleckie dwuręczne i jednoręczne.
Skoro kusznik może sobie odwiesić tarczę na plecy i strzelać, to bsb może sobie odłożyć banner i strzelić.

Shino

  • Gość
Uzbrojenie BSB
« Odpowiedź #50 dnia: Listopad 15, 2006, 08:43:52 am »
i wchodzimy na pole logiki, ze niby bsb moze odlozyc banner.. w walce moze go wbic w ziemie i tez bedzie ladnie powiewal....

brace of pistols ma wyraznie napisane, ze sa to 2 bronie i nie wmowisz mi, ze jest bronia jednoreczna...

Offline Christos

Uzbrojenie BSB
« Odpowiedź #51 dnia: Listopad 15, 2006, 08:48:09 am »
Cytat: "Trocki"
Cytuj
o czy w takim wypadku sie w strzelaniu broniu, ktore ewidentnie uzywaja dwoch rak licza jako jednoreczne?

To bez znaczenia. Nie ma podziału na bronie strzeleckie dwuręczne i jednoręczne.
Skoro kusznik może sobie odwiesić tarczę na plecy i strzelać, to bsb może sobie odłożyć banner i strzelić.


Ot logika. To tak samo mógłby zrobić z niemagiczną kuszą.
Więc jaka jest idea zabraniania niemagicznych (czytaj łuk u WE BSB) a przepuszcenia magicznego odpowiednika (tak wiem co mi powiecie - "Bow of Loren to nie łuk" - a ja powiem "a zapis przy nim, że to "longbow" to tylko taki żart" ;) )

Ale kłocić sie nie ma sensu. Wiemy jak jest i wiemy dlaczego tak jest. Pytanie tylko czy możemy i czy CHCEMY coś z tym zrobic??
ttp://www.knightfight.pl/?ac=vid&vid=71017123

Offline Inkwizytor83

Uzbrojenie BSB
« Odpowiedź #52 dnia: Listopad 15, 2006, 09:00:02 am »
To już zależy tylko od decydentów, ale IMO należałoby pójśc albo w tę, albo w tę-jeżeli WE BSB może strzelać z łuku, to BO BSB powinien móc machać dwurakiem. Albo WE nie moze strzelać z łuku a BO nie może machać dwurakiem. Nie powinno być tak,że pewne armie są uprzywilejowane, a inne traktowane po macoszemu.
ie ma twardych Elfów. Są tylko źle trafione :D

Niedługo zaatakuje nas Kosmiczna Lejąca się Galaretka

http://s2.darkpirates.onet.pl/c.php?uid=43714

Jankiel

  • Gość
Uzbrojenie BSB
« Odpowiedź #53 dnia: Listopad 15, 2006, 09:35:57 am »
Sztandarowy żadnej armii nie może korzystać w walce wręcz z broni wymagającej dwóch rąk. Sztandarowy każdej armii może korzystać z dowolnej broni strzeleckiej.

Piszę ostatni raz, bo powtarzać mi się już nie chce. Kto mi znajdzie przy jakiejkolwiek broni strzeleckiej zapis "requires two hands" ma u mnie browar.

Offline Christos

Uzbrojenie BSB
« Odpowiedź #54 dnia: Listopad 15, 2006, 10:02:39 am »
Alez my to wiemy!! Problem w tym, że ciężko nam sobie wyobrazić samoładującostrzelający łuk. Choćby i był magiczny.
Zakaz uzywania zwykłego łuku jest dla mnie równoznaczny z zakazem używania magicznego. I z zasadą "requires two hands" niekoniecznie ma to coś wspólnego.


Cytat: "Trocki"
Sztandarowy żadnej armii nie może korzystać w walce wręcz z broni wymagającej dwóch rąk. Sztandarowy każdej armii może korzystać z dowolnej broni strzeleckiej.


A to ciekawe!! WE BSB raczej nie!!
ttp://www.knightfight.pl/?ac=vid&vid=71017123

Jankiel

  • Gość
Uzbrojenie BSB
« Odpowiedź #55 dnia: Listopad 15, 2006, 10:20:48 am »
Cytuj
A to ciekawe!! WE BSB raczej nie!!

Z zakresu tych możliwych do wykupienia.

Offline Scimitar

Uzbrojenie BSB
« Odpowiedź #56 dnia: Listopad 15, 2006, 10:32:04 am »
Cytat: "Trocki"
Sztandarowy żadnej armii nie może korzystać w walce wręcz z broni wymagającej dwóch rąk.

Jakiś cytat ?? Tak z ciekawości po prostu chciałbym zobaczyć cytat na poparcie tej tezy. Najlepiej z RB.
cimi GG 4417905
Podziwiajcie mroczną gębę prawdziwego Dark Elfa ;)
http://www.kgb.draconis.prv.pl

KAZALI WYCIĄĆ CRISTIANO RONALDO - NO CO ZA KRAJ !! Jutro będzie coś lepszego :D

JJ

  • Gość
Uzbrojenie BSB
« Odpowiedź #57 dnia: Listopad 15, 2006, 10:38:46 am »
Cytat: "Scimitar"
Cytat: "Trocki"
Sztandarowy żadnej armii nie może korzystać w walce wręcz z broni wymagającej dwóch rąk.

Jakiś cytat ?? Tak z ciekawości po prostu chciałbym zobaczyć cytat na poparcie tej tezy. Najlepiej z RB.


Very funny.

Kroniki 2004 str 113 nie uznasz, bo to 6 edycja?

Have fun.

Offline bless

Uzbrojenie BSB
« Odpowiedź #58 dnia: Listopad 15, 2006, 11:01:11 am »
Cytat: "Kozisyn"
na pewno moze uzywac dwuraka jak ucieknie i sie zbierze... ;)


No nie. Przeciez ciagle jest chorążym. A ze juz bez sztandaru w lapach, to inna sprawa. Napisane jest, ze BSB nie moze uzywac dwuraka. Nie, ze dopoki ma sztandar to nie moze uzywac dwuraka.

A dyskusja jest oczywiscie sluszna i potrzebna, ale przy tym kompletnie jalowa. Chlopaki z listy sedziowskiej sa stawiani w pozycji obroncow tego debilizmu a przeciez sami nie sa nim zachwyceni. Nie ma sensu naskakiwanie na nich. Rozstrzygneli kwestie wedlug regul prawa. Alternatywa wobec tego rozwiazania jest tworzenie wlasnych zasad a to juz grzaski grunt i woda na mlyn innych krzykaczy...  

Mimo to, ja bylbym za ingerencja w zasady i zabronieniem BSB wszystkiego (lanc, lukow, dwurakow). Ot, dla spokoju.
img]http://i12.photobucket.com/albums/a235/blessio/bykomstop.gif[/img]

"Więc gdy się zdarzy chłopcom
Rasę napotkać obcą
Armatnie mięso zmienią
w krwisty befsztyk
Tak jest !"

Jankiel

  • Gość
Uzbrojenie BSB
« Odpowiedź #59 dnia: Listopad 15, 2006, 11:37:51 am »
Osobiście nigdy nie rozumiałem, czemu sztandarowy nie może korzystać z lancy :( Albo mornigstara.

 

anything