Autor Wątek: Uzbrojenie BSB  (Przeczytany 6421 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Offline Scimitar

Uzbrojenie BSB
« Odpowiedź #60 dnia: Listopad 15, 2006, 01:25:10 pm »
Cytat: "bless"
Napisane jest, ze BSB nie moze uzywac dwuraka. Nie, ze dopoki ma sztandar to nie moze uzywac dwuraka.

Ale gdzie ?? Napewno nie może go wybrać do uzbrojenia, ale jak już ma to gdzie jest, że nie może używać ?? Bo moim zdaniem tutaj się 2 rzeczy myli.

Rzuciłem oczkiem na te Kroniki - nie ma niestety nic o niemożności użycia.
cimi GG 4417905
Podziwiajcie mroczną gębę prawdziwego Dark Elfa ;)
http://www.kgb.draconis.prv.pl

KAZALI WYCIĄĆ CRISTIANO RONALDO - NO CO ZA KRAJ !! Jutro będzie coś lepszego :D

Barbarossa

  • Gość
Uzbrojenie BSB
« Odpowiedź #61 dnia: Listopad 15, 2006, 04:24:12 pm »
Znów: opis BSB (AB zielonych): A BSB may not choose any equipment besides....

Opis zasady Armed to da teef: A Black Orc may choose to fight with....

I na tej podstawie skleciliśmy zdroworozsądkową interpretację.

JJ

  • Gość
Uzbrojenie BSB
« Odpowiedź #62 dnia: Listopad 15, 2006, 04:49:37 pm »
Specjalnie dla Bigpasiaka...
Córka zamierza grać WE, na razie trenuje bycie BSB WE....


http://www.dumpalink.com/media/1152952878/Flexible_Girl_Showing_Her_Skills


@ Scimi - Na pewnoo nie 113?  :shock:  może 116??

Offline Bigpasiak

Uzbrojenie BSB
« Odpowiedź #63 dnia: Listopad 15, 2006, 05:35:12 pm »
Cytat: "JJ"
Specjalnie dla Bigpasiaka...
Córka zamierza grać WE, na razie trenuje bycie BSB WE....


http://www.dumpalink.com/media/1152952878/Flexible_Girl_Showing_Her_Skills


@ Scimi - Na pewnoo nie 113?  :shock:  może 116??


 :shock: ciekawa masz corke  :D  ;) chyba ja na BSB wezme... :D

ps. nie wiedzialem ze masz na nazwisko Stepanov  :D  8)
ps2. nigdzie nie widzialem u niej sztandaru  :badgrin: ale z jej mozliwosciemi mogla go ukryc gdziekolwiek... ;)
o prostu musialem to miec...

Cytat: "JJ"
Cytat: "Romano"
Czy mozna grac elementalami ajesli tak to w jakich armiach??


Poddaje sie.

Co to są Elementale w WFB?

Offline thurion

Uzbrojenie BSB
« Odpowiedź #64 dnia: Listopad 15, 2006, 05:45:10 pm »
ja zawsze wiedzialem ze JJ ma jakies Bulgarskie korzenie :P

Offline Remo

Uzbrojenie BSB
« Odpowiedź #65 dnia: Listopad 15, 2006, 06:53:46 pm »
Ja jeszcze jedno odnośnie tych lanc co to lancami nie są...

W Lore of Light jest czar Pha's Illumination i tam jest takie zdanie: "Magic weapons used to attack him count as mundane weapons of the same type..."

Możecie mi wyjasnić jaki "type"? Bo uzgodniono wcześniej że magiczne bronie nie mogą należeć do żadnego "type" nieważne jakby się nazywały. Po co więc to zdanie?
RZEKAŻ 1% PODATKU NA LEŚNE ELFY.
Program Walki z Biedą.

Offline swieta_barbara

Uzbrojenie BSB
« Odpowiedź #66 dnia: Listopad 15, 2006, 08:21:40 pm »
Cytat: "swieta_barbara"
At the start of each combat, a unit of Black Orcs can choose to fight either with single choppa (in case they have shields), two choppas or with a great weapon. If a Black Orc character chooses a magic weapon, he loses the benefit of this special rule.



The battle standard bearer cannot choose any non-magical equpiment except for light or heavy armour as appropriate. They may be mounted as normal


W tym kontekscie choose jest uzyte jako wykupic. Nie jako uzywac. Jak to zinterpretujecie?

Cytat: "JJ"
Specjalnie dla Bigpasiaka...
Córka zamierza grać WE, na razie trenuje bycie BSB WE....


http://www.dumpalink.com/media/1152952878/Flexible_Girl_Showing_Her_Skills


HARDKOR!!
Jeźdźcy Hardkoru jada do oporu!

Offline Scimitar

Uzbrojenie BSB
« Odpowiedź #67 dnia: Listopad 16, 2006, 09:04:00 pm »
moim zdaniem zakaz tyczy się wykupywania a nie wybierania do walki, dlatego tak trochę dziwna ta interpretacja

a łuczniczka zgrabna, ładna i zwinna niczym elfka - taką każdy by chciał w armii  :lol: ciekawe co potrafi w...  :lol:  :lol:  :lol:
cimi GG 4417905
Podziwiajcie mroczną gębę prawdziwego Dark Elfa ;)
http://www.kgb.draconis.prv.pl

KAZALI WYCIĄĆ CRISTIANO RONALDO - NO CO ZA KRAJ !! Jutro będzie coś lepszego :D

Offline swieta_barbara

Uzbrojenie BSB
« Odpowiedź #68 dnia: Listopad 17, 2006, 04:51:16 pm »
Cytat: "Scimitar"
moim zdaniem zakaz tyczy się wykupywania a nie wybierania do walki, dlatego tak trochę dziwna ta interpretacja


Wydaje mi sie podobnie, ale poczekam na odpowiedz czlonkow ls.
Jeźdźcy Hardkoru jada do oporu!

Shino

  • Gość
Uzbrojenie BSB
« Odpowiedź #69 dnia: Listopad 17, 2006, 05:17:41 pm »
Cytat: "Trocki"
Piszę ostatni raz, bo powtarzać mi się już nie chce. Kto mi znajdzie przy jakiejkolwiek broni strzeleckiej zapis "requires two hands" ma u mnie browar.
przeciez brace'y wymagaja 2 rak.. chyba, ze cos przeoczylem i jest napisane "when shooting with brace of  handguns one hand is sufficient since all dwarves (inluding the damn bsbs) want to shot with them" ;)  ;)

Offline DaBossa

Uzbrojenie BSB
« Odpowiedź #70 dnia: Listopad 19, 2006, 11:12:00 am »
A co jeśli mój Black Orc BSB nie kupi sobie magicznej broni a tylko magiczną tarczę lub coś innego- to czym mam walczyć bo przecież nie mogę wybrać single choppa ponieważ nie jest magiczna. Mam traktować pięści jako hand weapon?

A swoją drogą uważam że GW dało tutaj plamę i wkleiło standardową notkę o BSB zamiast wyszczególnić różnicę.