trawa

Autor Wątek: Magia 7edycji  (Przeczytany 1246 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Offline Maciejomens

Magia 7edycji
« dnia: Listopad 20, 2006, 03:57:29 pm »
W armi na 1500 pts mam 3 magów z 2 mlvl.

Ile kości magi mam teraz (zresztą chyba to sie nie zmienia) i ile może użyć pojedyńczy mag??
o się stało się?

Offline JAsiuuu

Magia 7edycji
« Odpowiedź #1 dnia: Listopad 20, 2006, 05:06:18 pm »
masz  6 kosci z magów i 2 armijne czyli 8 PD. Każdy mag może użyć 2 swoich kości i dorzucić sobie jeszcze armijną .  ( ale dla 3ciego nie starczy :)  )
img]http://i31.photobucket.com/albums/c361/asqard/kultke3.png[/img]

Offline Tigerius

Magia 7edycji
« Odpowiedź #2 dnia: Listopad 20, 2006, 05:17:43 pm »
Ewentualnie dwaj moga rzucic ze swoich 2 kosci a trzeci rzucic 2 czary korzystajac z 2 swoich i 2 armijnych
...kółko super wyjebanych pod niebiosa snobów(patrz Bastion)..."
Witam, jestem Rafał, mam 20 lat. W moim przypadku wyjebanie pod niebiosa ogranicza się do pokoju na 1-szym piętrze, a snobem jestem, bo mam oba fallouty oryginalne z CDA

Offline swieta_barbara

Magia 7edycji
« Odpowiedź #3 dnia: Listopad 21, 2006, 07:12:57 am »
Albo np kazdy rzuci swoj czar i 2 sprobuje uzyc 1 kosci do rzucenia czaru: 5 czarow w sumie. Jest tez wersja hardcore: zaden nie rzuca zadnego czaru, wszyscy sprzedaja swoje figurki, kupuja za te kase zaklady polmosu i do konca zycia nie wychodza ze stanu poltrzezwosci absolutnej.

Klodeczka.
Jeźdźcy Hardkoru jada do oporu!

Offline bless

Magia 7edycji
« Odpowiedź #4 dnia: Listopad 21, 2006, 11:59:19 am »
Nienawidze, kiedy ludzie pisza : "kłódeczka".  :evil:
img]http://i12.photobucket.com/albums/a235/blessio/bykomstop.gif[/img]

"Więc gdy się zdarzy chłopcom
Rasę napotkać obcą
Armatnie mięso zmienią
w krwisty befsztyk
Tak jest !"