trawa

Autor Wątek: Black Ork BSB a zasada uzbrojony po zeby  (Przeczytany 13633 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Offline trojek84

Black Ork BSB a zasada uzbrojony po zeby
« Odpowiedź #180 dnia: Listopad 29, 2006, 07:39:18 pm »
Cytat: "Kensiorek"
od podstawki  ;)


A na jakich byli??  ;)

CHyba okragle bo to musial byc skirmish w pelnym tego slowa znaczeniu :p
am, tak samo jak ty,
Miasto moje a w nim:
Najpiękniejszy mój świat
Najpiękniejsze dni
Zostawiłem tam, kolorowe sny
Kiedyś zatrzymam czas
I na skrzydłach jak ptak
Będę leciał co sił
Tam, gdzie moje sny,
I warszawskie kolorowe dni

Offline Bigpasiak

Black Ork BSB a zasada uzbrojony po zeby
« Odpowiedź #181 dnia: Listopad 29, 2006, 07:42:20 pm »
Cytat: "trojek84"
Cytat: "Barbarossa"
To były małe chorągiewki indywidualne, coś jak proporczyki na lancach. Chorągwie służące do wydawania rozkazów, czyli chorągwie pułków czy armii zawsze musiały być duże, bo pełniły funkcje komunikacyjną. Używanie ich do walki wręcz albo mały rozmiar pozbawiłyby w ogóle sensu stosowanie chorągwi.


A jak obliczano 12" od niosacego choragiew??


tak samo jak zasieg fireballa... :lol:
o prostu musialem to miec...

Cytat: "JJ"
Cytat: "Romano"
Czy mozna grac elementalami ajesli tak to w jakich armiach??


Poddaje sie.

Co to są Elementale w WFB?

JJ

  • Gość
Black Ork BSB a zasada uzbrojony po zeby
« Odpowiedź #182 dnia: Listopad 29, 2006, 07:44:38 pm »
No już już....
Sam sie pośmiałem, ale czas do rzezi krwawej wracać....
To poważny temat...

Ekhmm... :roll:

Offline swieta_barbara

Black Ork BSB a zasada uzbrojony po zeby
« Odpowiedź #183 dnia: Listopad 29, 2006, 08:11:51 pm »
Mi sie podoba zaproponowany przez JJa kompromis - scierpie tego BOBSB bez dwuraka, jak bless nie bedzie mogl wystawiac Bane'a i HoDA :]
Musze przyznac, ze wykazaliscie sie duza doza cierpliwosci, i tak! rowniez rozsadka i trzezwego osadu, zgadzajac sie na zegalitaryzowanie zasad dot. uzbrojenia dla BSB.

Dziekuje i pozdrawiam.
Jeźdźcy Hardkoru jada do oporu!

Offline Bigpasiak

Black Ork BSB a zasada uzbrojony po zeby
« Odpowiedź #184 dnia: Listopad 29, 2006, 08:13:23 pm »
Qrcze... chyba juz wszystko zostalo powiedziane... nigdy wszyscy nie beda zadowoleni... czasami logika musi wziac gore nad dziwnymi zasadami... poczytac prosze trojku o szarzy smoka na lucznikow... to bylo dopiero cos... a tak na powaznie to daruj to sobie... jest Tobie niezbedne uzywanie tej zdolnosci? to nie wystawiaj BSB czarnucha... widzisz ja przytaczalem argumenty za stzrelaniem w cc drzewcem jesli nie moglem robic s&s... dalej uwazam ze powinienem moc jedno z dwu wykonywac jednak zrezygnowalem z tego... czemu? po to zeby sie gralo latwiej i przyjemniej...

ot wszystko...

BSB potrzebuje jednej reki zeby trzymac sobie sztandar bitewny (tudziez choragwie armii jak woli ktos inna nazwe)... moze uzywac normalnych jednorecznych broni lub poltorarecznych... oczywiscie wg mnie i rozsadku ktorego czesto w tej grze brakuje...

 z takich troche smieszniejszych rzeczy to ogladales moze krzyzakow? pamietasz bitwe pod Grunwaldem a szczegolnie moment przejecia przez szkopow naszej choragwi, a potem odzyskania jej przez Zbyszka z Bogdanca razem z chlopakami? chorazy praktycznie sie nie bronil bo trzymal szmate obiema rekoma taka duza byla... tak mi sie tylko przypomnialo... :P
o prostu musialem to miec...

Cytat: "JJ"
Cytat: "Romano"
Czy mozna grac elementalami ajesli tak to w jakich armiach??


Poddaje sie.

Co to są Elementale w WFB?

Offline swieta_barbara

Black Ork BSB a zasada uzbrojony po zeby
« Odpowiedź #185 dnia: Grudzień 02, 2006, 06:53:06 am »
Jakas konkluzja i oficjalna decyzja? Bo spac po nocach nie moge...
Jeźdźcy Hardkoru jada do oporu!